וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: פאר בסיבוב השלישי אחרי ניצחון על מאטק

הישראלית עם עוד קאמבק גדול, הפעם חזרה מפיגור של מערכה, לניצחון 6:3, 0:6, 1:6 ותפגוש בסיבוב השלישע את בארטולי

בדרך כלל נהוג לומר על ספורטאים שנקלעים לפיגור ומנצחים, שהם גורמים לאוהדים שלהם התקפי לב. במקרה של שחר פאר המקרה הוא הפוך. כנראה שאצלה היקלעות לפיגור זה דבר חשוב ואולי אפילו הכרחי. אחרי אינספור קמבקים בעבר, הצליחה היום (חמישי) מלכת החזרות לבצע עוד אחד כזה כשניצחה את בטאני מאטק סנדס האמריקאית, המדורגת במקום ה-124 בעולם, בתוצאה 6:3, 0:6, 1:6 ועלתה לסיבוב השלישי ברולאן גארוס. הישראלית, שהבטיחה לעצמה 40 אלף יורו, תפגוש בסיבוב הבא את מריון בארטולי, שניצחה 5:7, 2:6 את אוליבייה סאנשז.

שחר פאר טניסאית ישראלית ברולאן גארוס. Christophe Ena, AP
מערכה ראשונה חלשה, אך עוד קאמבק מרשים בסיום. פאר/AP, Christophe Ena

פאר הובילה במערכה הראשונה 1:3, אך אז נכנסה לתקופה קשה והפסידה חמישה משחקונים ברציפות והפסידה את המערכה הראשונה 6:3 אחרי 43 דקות, שכללו גם הפסקת גשם בדרך. למערכה השנייה עלתה פאר המוכרת והכל כך אהובה ודרסה את מאטק סנדס 0:6 תוך 24 דקות בלבד, כשהיא זוכה ב-26 נקודות לעומת תשע בלבד של האמריקאית.

פאר המשיכה במומנטום האדיר שלה ועלתה ל-0:3 מהיר במערכה השלישית, כשהיא משלימה ריצה של תשעה משחקונים ברציפות. מאטק סנדס לקחה את המשחקון הבא, אך גם זה לא שבר את פאר והיא המשיכה לניצחון 1:6 במערכה השלישית ובמשחק כולו, מה ששולח אותה לסיבוב השלישי ברולאן גארוס כשהיא ממשיכה בכושר הפנטסטי בו היא נמצאת בחודשים האחרונים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מהלך המשחק

מאטק סנדס הייתה הראשונה להגיש במשחקון הפכפך במיוחד, שעבר מיתרון לשוויון, אלא שאז חזר הגשם ששוב עצר את המשחק. אחרי הפסקה של חצי שעה המשחק חזר, ופאר הצליחה לשבור את ההגשות של יריבתה אחרי משחקון ארוך של 11 דקות נטו. אך פאר לא שמרה על היתרון לאורך זמן ונשברה מיד לאחר מכן בדרך ל-1:1. פאר לא נבהלה ושברה מיד בחזרה והצליחה לשמור על ההגשות שלה בדרך ל-1:3 אחרי 23 דקות משחק.

במשחקון הבא התעוררה מאטק סנדס ואחרי שנשברה פעמיים הצליחה לשמור על חבטות ההגשה שלה מבלי להפסיד נקודה אחת, 2:3 לפאר. הישראלית עלתה ל-15:40 במשחקון הבא, אך מאטק סנדס חזרה לחיים ושברה את פאר, 3:3. מאטק סנדס המשיכה במומנטום שלה, שמרה על חבטות ההגשה שלה ושברה את פאר בדרך ל-3:5. האמריקאית שמרה על ההגשה שלה וניצחה את המערכה הראשונה 3:6 אחרי 43 דקות ולא פחות מארבע שבירות של מאטק סנדס. ככל הנראה המערכה החלשה ביותר של פאר בתקופה האחרונה.

פאר התאוששה מהר מאוד מהמערכה הראשונה והצליחה לעלות ל-0:2 מהיר אחרי שבירת ההגשה של מאטק סנדס. במשחקון השלישי נקלעה פאר לפיגור 40:0 על ההגשה שלה, אך שוב גילתה אופי חזק וניצחה את המשחקון בדרך ל-0:3. פאר המשיכה את המומנטום המצוין שלה, השיגה שתי שבירות נוספות בדרך ל-0:6 קליל במערכה השנייה, בה זכתה ב-26 נקודות לעומת תשע בלבד של היריבה שלה.

כשהרוח מנשבת בגבה של פאר, קשה מאוד לעצור אותה. זה ידוע וזה קרה גם הפעם והישראלית עלתה ל-0:3 במערכה השלישית. פאר אמנם הפסידה את המשחקון הבא, אך חזרה לעצמה אחר כך וזכתה בשלושת המשחקונים הבאים בדרך לניצחון במשחק כולו 6:3, 0:6, 1:6 ולזכייה בכרטיס לסיבוב השלישי ברולאן גארוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully