וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: מארי גירד עוד ניצחון

הסקוטי שרד עוד משחק קשה בדרך ל-2:6, 7:6, 3:6, 2:6 על צ'לה בסיבוב השני. איבנוביץ הובסה ע"י קלייבנובה, מונפיס בחוץ

אחרי שהיום הרביעי בפריז סיפק לנו כמה דרמות גדולות ובעיקר את המטרד שנקרא הפסקות גשם בפעם הראשונה השנה ובשלוש הזדמנויות שונות, טורניר הרולאן גארוס נמשך היום (חמישי) עם משחקי הסיבוב השני בגברים ובנשים. אלא שמזג האוויר לא ממש איפשר לפתוח את יום התחרויות, ובמשך שעות המגרשים הרטובים נותרו יתומים, מה שגרם למשחקים רבים להידחות, בעוד אחרים שכבר התחילו נעצרו ויימשכו מחר.

אנדי רודיק ואנדי מארי היו שני המדורגים הבולטים שהצליחו להשלים את משחקיהם. האמריקאי ניצח 3:6, 7:5, 4:6, 2:6 את בלאז קאבצ'יץ' הסלובני, בעוד הסקוטי גבר 2:6, 7:6, 3:6, 2:6 על חואן איגנסיו צ'לה. שחקנים נוספים שעשו את העבודה שלהם היו מרכוס בגדאטיס וג'ון איסנר.

בנשים, היחידה מבין המדורגות שהספיקה להשלים את המשחק שלה הייתה ילנה יאנקוביץ', שניצחה 2:6, 6:3, 4:6 את קאיה קאנפי האסטונית. תפגוש המדורגת מספר אחת בעולם סרינה וויליאמס את ג'וליה גוארגס הגרמניה, שלא אמורה לגרום לה ליותר מדי בעיות, ז'סטין הנין תשחק מול קלרה זאקופאלובה הצ'כית.

גברים: נדאל רוצה להמשיך את הריצה

אנדי מארי קיווה ליום עבודה קצר אחרי שמשחקו מול חואן איגנסיו צ'לה הופסק אתמול במצב של 2:6, 3:3 לזכותו, אבל הארגנטינאי חזר חד יותר מההפסקה, ניצח 6:7 במערכה השנייה והוליך בשבירה במערכה השלישית, לפני שמארי התעשת והשלים ניצחון 3:6, בדרך ל-2:6 במערכה הרביעית וניצחון במשחק כולו בדרך למפגש לא קל עם מרכוס בגדאטיס בסיבוב השלישי.

אנדי רודיק, שהתקשה מאוד לנצח את ירקו ניימינן הפיני, לא ליקק דבש גם מול בלאז קאבצ'יץ' הסלובני (112 בעולם), בדרך לניצחון 3:6, 7:5, 4:6, 2:6. דויד פרר הספרדי הנמרץ יפגוש את שאבייר מאליס הבלגי. במשחק שנמשך מאתמול, ניצח פאביו פוניני 6:2, 6:4, 5:7, 4:6, 7:9 את גאל מונפיס הצרפתי.

משחקים שנעצרו באמצע ויימשכו מחר:

פאבלו אנדוחאר - תומאס בלושי 1:6, 6:3

איוון ליוביביץ' - מארדי פיש 2:6, 7:6

נשים: הנין וסרינה על מסלול התנגשות

ילנה יאנקוביץ', המדורגת 4 בטורניר, פתחה את היום במשחק מול קאיה קאנפי האסטונית, שמדורגת במקום ה-118 בעולם. יאנקוביץ' התקשתה מאוד, אך ניצחה בסיום 2:6, 6:3, 4:6. אנה איבנוביץ' הסרבית, שזכתה בתואר לפני שנתיים, הובסה 6:3, 6:0 על ידי אליסה קלייבנובה הרוסיה, שמדורגת 28 בטורניר.

רוסיה נוספת שתשחק היא מריה שראפובה, שמשחקה נדחה בגלל הגשם. היא תפגוש את קירסטן פליפקנס הבלגית. גם אלנה דמנטייבה, המדורגת 5 בטורניר, העלתה הילוך וניצחה 2:6, 6:7 את אנבל מדינה גאריגס. סמנתה סטוסור האוסטרלית תשחק מול רוסאנה דה לוס ריוס הפרגוואית. נה לי ניצחה 2:6, 2:6 את סטפני כהן אלורו הצרפתיה.

ז'סטין הנין הובילה 3:6, 2:3 על קלרה זאקופאלובה, עד שהחשיכה הפציעה ודחתה את המשך המשחק למחר, מריה שראפובה הוליכה 3:6, 2:2 על קירסטן פליפקנס הבלגית וגם הן תמשכנה מחר. גם הדרבי הצרפתי בין מריון ברטולי לאוליביה סאנשז נפסק באמצע, כשהאחרונה ביתרון של 4:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully