וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניידר: "אני באמת אוהב את ריאל"

שחקן אינטר מודה על אהבתו לאקסית. בארסה: מי שתרצה את טורה תצטרך לשלם הרבה. אלברז ימשיך עוד עונה בסביליה

חתימתו של ז'וזה מוריניו כמאמן ריאל מדריד מתעכבת ועדיין לא סגורה, אלא שהעניינים בגזרת השחקנים מראים כאילו הפורטוגלי כבר החל לעבוד בבלאנקוס.

הרשימה של מוריניו לגבי השחקנים שהוא רוצה שיבואו איתו מאינטר לריאל כוללת בין היתר את מייקון ודייגו מיליטו, כאשר שם נוסף שעלה הוא של ווסלי סניידר. כזכור, הקשר ההולנדי של אלופת אירופה הגיע אליה בקיץ שעבר אחרי שנחתך על ידי מנואל פלגריני, וכעת הוא שוקל קאמבק.

סניידר, למרות העזיבה את ריאל, עדיין חש רגשות כלפי הקבוצה הלבנה ולא שולל כלל וכלל חזרה לבירת ספרד. "אני לא חושב שאינטר תאפשר לי לעזוב", אמר סניידר, "אבל הכל אפשרי ואני באמת אוהב את ריאל. טרם שוחחתי עם מוריניו לגבי אפשרות זו".

לא קל לשחרר את טורה מברצלונה

לגבי יריבתה הגדולה של ריאל, ברצלונה, הרי שיא יא טורה, שהביע את רצונות לעזוב את הקבוצה, יצטרך להביא מועדון שיסכים לרכוש אותו בסכום שנע בין 30 ל-35 מיליון יורו. קשר אלופת ספרד הביע את רצונו לעזוב את הקבוצה לאור מיעוט בדקות המשחק שהוא קיבל בעונה החולפת.

שמו של טורה נקשר בזה של הדאבליסטית האנגלית, צ'לסי. מאמנו של טורה בבארסה, פפ גווארדיולה, דווקא אמר שהוא מעוניין מאוד בשירותיו של הקשר מחוף השנהב בעונה הבאה, אבל אם הוא נחוש לעזוב אז הוא לא יעמוד בדרכו.

אלא שכאמור מי שתרצה את טורה תצטרך לשלם, והרבה, כיוון שבין היתר היא תצטרך לשלם את סעיף שחרור היציאה של טורה, שחתום במועדון הקטלאני עד יוני 2012 וכן את שכרו.

בסביליה הביעו אמון באלברז

סביליה החליטה להמשיך עם המאמן אנטוניו אלברז בעונה הבאה, כך הודיעה אמש (שלישי) הקבוצה מבירת אנדלוסיה. אלברז החליף בתפקיד בחודש מרץ האחרון את מנולו חימנז בתפקיד, לאחר שהאחרון השיג כמה תוצאות רעות עם הקבוצה. אלברז ניהל את הקבוצה ב-10 משחקיה האחרונים בעונה, והצליח להביא אותה למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה לאחר שהיא סיימה במקום הרביעי וכן לזכייה בגביע הספרדי אחרי ניצחון 0:2 בגמר על אתלטיקו מדריד.

חבר המנהלים של המועדון התכנס אמש לישיבה והצביע פה אחד על המשך העסקתו של המאמן בן ה-55 במועדון, והאריך את חוזהו בשנה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully