וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקון: "אם מוריניו רוצה אותי, אני מגיע"

מגן אינטר מאשר שגם הוא בדרך לריאל. קבלו הצצה לרשימת הרכש של הפורטוגלי, שהחל במלחמה פסיכולוגית מול בארסה

החתימה של ז'וזה מוריניו על חוזהו והמינוי שלו כמאמן ריאל מדריד הבא הוא רק עניין של זמן, ונראה שהמאמן הפורטוגלי המעוטר כבר מגבש ומרכז את רשימת השחקנים שהוא רוצה לעונה הבאה.

כידוע, המאמן, שזכה לא מכבר בתואר האירופי השני שלו, רוצה למשוך מקבוצתו הקודמת, אינטר, את המגן הימני המצוין, מייקון, כאשר גם החלוץ הארגנטינאי דייגו מיליטו נמצא על הכוונת של המאמן, שכזכור היה זה שהביאו מגנואה לאינטר בקיץ שעבר. מייקון, כמו חייל נאמן, הבטיח שלאן שהמיוחד הולך, הוא הולך איתו, באש ובמים. "אם הוא ירצה אותי, אני בא", אמר המגן הברזילאי, שמתכונן כעת ביחד עם נבחרתו למונדיאל בדרום אפריקה.

רשימת הרכש של המיוחד לריאל מדריד, שכבר מפגרת אחרי ברצלונה שרכשה את החלוץ דויד וייה, כוללת גם את קשרה של רומא דניאלה דה רוסי, כשגם סטיבן ג'רארד וחאבי מרטינז נמצאים על הכוונת של הבלאנקוס. כמו כן, מי שעוד נמצא ברשימה של מוריניו הוא מגנה השמאלי של לאציו אלכסנדר קולארוב, שיכול לשחק גם בקישור. גם הקשר ההתקפי המצוין של בנפיקה ונבחרת ארגנטינה אנחל די מאריה צוין כיעד אפשרי, אולם תג המחיר שהעמידה הקבוצה הפורטוגלית עבורו, כ-30 מיליון יורו, לא תאמינו, קצת מרתיע את ריאל.

אגב, ג'רארד עצמו אמר שיבחן את עתידו בליברפול לאחר המונדיאל. "אחרי הטורניר בדרום אפריקה יהיו לי שלושה-ארבעה שבועות של חופשה ואז אני אשקול ואחליט מהו הדבר הטוב ביותר עבורי", אמר קשר נבחרת אנגליה.

מוריניו כבר החל בסוג של מלחמה פסיכולוגית בזעיר אנפין נגד היריבה הקטלאנית הגדול של ריאל, כשאמר: "זה יהיה אתגר גדול מאוד להתמודד נגד ברצלונה - קבוצת מצוינת שזכתה בליגה הספרדית העונה עם 99 נקודות". מוריניו גם הצביע על מניע נוסף, מעבר לרצון הגדול להביא גביע אלופות עשירי לסנטיאגו ברנבאו, שגורם לו להגיע לקבוצה הלבנה: "כולם אומרים שהאישיות שלי לא מתאימה לקבוצה, וזה דווקא מדרבן אותי עוד יותר להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully