וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזי מגן: "אף אחד כאן לא מתרסק"

12.5.2010 / 12:06

יו"ר בני יהודה השלים עם ההפסד בגמר, והוסיף על גיא לוזון: "אין ספק שדרכנו עוד יצטלבו בעתיד". בקרוב התפתחויות בגזרת עטר

תחושה גדולה של פספוס ואכזבה אפיינה את תגובותיהם של אנשי בני יהודה בתום ההפסד בגמר הגביע 3:1 אמש (שלישי) להפועל תל אביב באצטדיון רמת גן. הזהובים האמינו לפני המשחק כי המשימה בהחלט אפשרית ושהגביע יגיע בסופו של דבר לשכונת התקווה. רוב הקולות במועדון הודו אמנם שהאדומים היו טובים יותר, אולם לאנשי הקבוצה היה ברור ששריקתו של השופט איתן תבריזי לפנדל לזכות האדומים, ובנוסף הכרטיס האדום שנשלף לעברו של השוער דלה איינוגבה בדקה ה-43, הכריעו למעשה את ההתמודדות.

במחצית המשחק סערו הרוחות בחדר ההלבשה לאחר ספיגת השער בפנדל והאדום לאיינוגבה. הבלם דין מורי, שהוחלף על סף המחצית, נראה שפוף מאוד בחדר ההלבשה ולא הוציא מילה מפיו. חבריו של מורי עודדו אותו בטרם עלתה הקבוצה לכר הדשא לקראת המחצית השנייה.

שחקני הקבוצה קיבלו היום חופש ומחר יחלו בהכנות לקראת משחק הליגה נגד מכבי חיפה בשבת בבלומפילד במסגרת המחזור ה-35 והאחרון של ליגת העל. כזכור, המשחק הוא זה שיכול להכריע את גורל האליפות. מהמשחק יעדרו השוער המורחק דלה איינוגבה וכן חסן אבו זייד בשל צבירת כרטיסים צהובים.

שחקני בני יהודה מאוכזבים. ברני ארדוב
שחקני בני יהודה המאוכזבים/ברני ארדוב

מגן: "אני מאוהב בגיא לוזון"

"הכל היה מוכן, רק הגביע חסר", אמר הבעלים של הקבוצה חזי מגן באכזבה רבה בסיום. "ניסינו, זו אכזבה גדולה, גדולה, גדולה. עשינו טעות שהכריעה למעשה את המשחק בסיום המחצית הראשונה וזה קורה בכדורגל. התכוננו, באנו מוכנים אבל זה לא הלך. בני יהודה עוד תזכה בגביע. אנחנו לא מאשימים אף אחד, אולי תבריזי יכול היה להסתפק בצהוב, אבל לפני שנבוא בטענות לאחרים נדאג שאנחנו נעשה את המוטל עלינו. זה קורה, הייתה טעות ושילמנו עליה במשחק.

"האכזבה עצומה, זה ברור, כי רצינו את הגביע והוא לא איתנו", הוסיף מגן. "הפסדנו בגמר, אבל אף אחד כאן לא מתרסק, אנחנו מועדון חזק וטוב, נמשיך לשחק בשבת ונתכונן גם לעונה הבאה. אני מקווה שיש כאן שלד חזק גם לשנים הבאות ונצטרך להוכיח זאת. אני חושב שיש לנו שחקנים טובים, שחקני בית טובים, רן קדוש הוא שוער מצוין. אף אחד לא יישבר".

מגן פרגן מאוד למאמנו גיא לוזון, שעוזב אחרי שהביא את הזהובים לאירופה שנתיים ברציפות: "כבר אמרתי שאני מאוהב בגיא לוזון ואני יכול לחזור על זה עוד הפעם, הוא מאמן מצוין שעזר לנו המון ואין ספק שעוד יצטלבו דרכינו".

לירוי צעירי: "יש לנו הרבה תקווה לעתיד"

"זה מאוד מאכזב, הגענו מאוד מוכנים למשחק ושיחקנו טוב", אמר המגן כפיר אדרי ל"וואלה! ספורט". "הייתה החלטה צודקת, אבל אפשר להגיד שגם קלת דעת של השופט. חבל מאוד. הפועל קבוצה מספיק חזקה כשמשחקים 11 על 11, ועל אחת כמה וכמה קשה יותר כשאנחנו בעשרה שחקנים.

"אין מה לעשות, אנחנו צריכים להיות גאים בעצמנו כי בשורה התחתונה עשינו עונה נהדרת. הגענו למטרה שהצבנו ועם כל האכזבה אפשר גם לצאת מעודדים מהעונה הזו. בתחילת העונה הנוכחית רצינו להיות מקום אחד מעל מה שסיימנו בעונה הקודמת והשגנו את המטרה הזו כי נסיים במקום הרביעי ואולי אפילו השלישי. אני מקווה שנציב מטרות גם לעונה הבאה, נכוון גבוה ואני מקווה שנעמוד בהן", אמר אדרי, שימשיך במדים הזהובים גם בעונה הבאה.

"רצינו שהגמר הזה יסתיים אחרת, הגענו עד המעמד הזה ומאוד רצינו לקחת את הגביע", אמר הקשר לירוי צעירי, שהיה בין הבולטים בקבוצתו. "קרו במהלך המשחק כמה דברים שלא התפתחו לטובתנו ובסופו של דבר הפסדנו וחבל. צריך להגיד כל הכבוד להפועל על הזכייה. ההרחקה הייתה עונש כבד מדי עבורנו, קיבלנו גם פנדל שהפך לשער וגם אדום לדלה שיצא, מוראלית נפגענו מאוד ואפשר היה לראות אחרי ההרחקה שהיה לנו קשה מאוד לחזור למשחק".

צעירי פרגן ל-14 אלף האוהדים הזהובים שהגיעו והפגינו נוכחות אדירה ביציעי האצטדיון: "זה מאוד מאכזב לסיים ככה את העונה, במיוחד מול כל הקהל הנפלא שלנו שעשה כאן אווירה נהדרת ואנחנו מודים לו. רצינו מאוד להביא את הגביע לאוהדים שלנו, ולצערי זה לא יצא. רצינו, ניסינו אבל זה התפקשש. יש כאן הרבה שחקנים צעירים שעלו למגרש, שחקני בית שהראו שיש כאן חומר מצוין וזה נותן הרבה תקווה לקראת העתיד. עדיין לא נגמרה העונה, יש לנו עוד משחק אחד בשבת".

המגן איציק עזוז נשמע מדוכא אחרי ההפסד: "כולנו מאוד מאוכזבים. רצינו את הגביע ולפעמים כשרוצים יותר מדי, הכל הולך הפוך. כואב לי במיוחד על האוהדים שלנו שנתנו תצוגת עידוד מרשימה ביציעים וחוץ מזה שאיכזבנו את עצמנו, אכזבנו גם אותם וזה כואב".

עזוז, שמסיים את חוזהו במועדון בסיום העונה, עדיין לא יודע היכן ישחק בעונה הבאה: "כרגע כל האופציות פתוחות והכל יכול להיות. אף אחד מבני יהודה לא פנה אליי לגבי העונה הבאה. יש עכשיו מאמן חדש (דרור קשטן - ר.ב.) ואם הוא ירצה אותי אני אשמח להמשיך, אבל אני גם לא פוסל שום דבר אחר".

לאן אלירן עטר יפנה?

בימים הקרובים צפויות התפתחויות בכיוונו של החלוץ אלירן עטר, שצפוי לעזוב את המועדון בסיום העונה. עטר מחזיק בהצעות ממכבי חיפה, הפועל תל אביב וגם מכבי תל אביב, שגיששה אצלו. עדיין לא ברור לאן יעדיף החלוץ ללכת בעונה הבאה. אמש, בסיום הגמר, אלי טביב, מראשי הפועל תל אביב, והסתודד ארוכות עם עטר ביציאה מחדרי ההלבשה. טביב רוצה מאוד לראות את עטר במדים האדומים וכבר נעשתה פנייה מצידו לראשי בני יהודה.

שחקן נוסף שיעזוב בוודאות הוא הקשר מיכאל זנדברג, שמחזיק במספר הצעות מליגת העל ובהצעות לא רשמיות מקבוצות ביוון ובקפריסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully