וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באדיר: "אנחנו מחכים לבית"ר ירושלים"

קפטן הפועל ת"א חגג עם חבריו זכייה בגביע, ומאמין כי חלום האליפות חי ובועט: "זה לא נגמר". לאלאה: "שמח ששימחנו את האוהדים אחרי הדרבי"

אסור להשתמש

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

את תמונות העצב והבכי שרק נראו לפני ארבעה ימים בבלומפילד, החליפו אמש (שלישי) תמונות של שמחה וגאווה אמיתית לאחר שהפועל תל אביב זכתה בגביע המדינה בעזרת ניצחון 1:3 על בני יהודה. אם מישהו חיפש את התשובה מדוע הפועל תל אביב מציגה כדורגל כל כך אטרקטיבי העונה, הוא קיבל אותה אתמול לאחר הזכייה, כשהפרגון ההדדי התפזר בין אנשי מהמועדון - מהשחקנים ועד ההנהלה, ובמיוחד בין השחקנים לצוות המקצועי. זאת אולי הסיבה העיקרית להצלחת האדומים העונה.

הבעלים מוני הראל היה מאוד נרגש לאחר הנפת הגביע, אבל לא היה ממש מופתע: "אני באמת חושב שיש לנו את הקבוצה הכי טובה שיש. אין קבוצה בארץ שהציגה כדורגל והבקיעה שערים כמו הפועל תל אביב השנה, ואמרתי את זה לאורך כל הדרך". הראל, כמו עוד כמה אנשים, רוצה להאמין כי האופציה של דאבל עדיין קיימת: "סיפור האליפות עוד לא נגמר. למכבי חיפה יש משחק מול בני יהודה, שהיא קבוצה לא קלה, ולנו יש משחק קשה בירושלים נגד בית"ר. אני מאמין שכמו שהשחקנים התרוממו מהשבת האחרונה, שלא הייתה הכי סימפטית בשבילנו ונתנו אתמול משחק נהדר, שתהיה לזה המשכיות ושננצח בטדי".

"אני מקווה שבני יהודה תעשה תוצאה טובה עבורנו שנוכל לקחת את האליפות, הכל בידי שמיים", המשיך הראל. "אני מאמין בספורט ומאמין שבני יהודה ישחקו בצורה ספורטיבית. זה שדלה איינוגבה יחסר להם זו עובדה, אבל זה מה יש ועם זה צריך לצאת למלחמה. אני באמת מאמין שבני יהודה יכולה לעשות את זה ולקחת נקודות מחיפה, ואני מקווה שגם אנחנו נעשה את העבודה שלנו".

למרות השמחה, הראל עדיין לא התאושש מהיכולת שהציגה מכבי מול חיפה לעומת היכולת מול האדומים: "עברו לי מחשבות אחרי שני המשחקים, לא הבנתי איך לירן שטראובר נפל לדשא עוד לפני שהבעיטה החופשית של רפאלוב הגיעה לשער. כל אחד יכול היה לראות את זה וזה מציק, אבל נפתור את זה. אני לא מבין איך שוער נופל לפני שהכדור מגיע לשער, אבל לא יעזור לי לקטר. "אני לא רוצה להתייחס למי שונא אותנו ומי אוהב אותנו. בדרבי, אם דגלאס לא היה בועט לקורה אלא פנימה, הכל היום היה נראה אחרת. אני לא אומר שכולם נגדנו, אני אומר שאנחנו צריכים להילחם".

לסיום הראל התייחס לעונה הבאה והבטיח לעשות כל שביכולתו להשאיר את הסגל הקיים בעונה הבאה: "אני מקווה שכולם יישארו, זו המטרה שלי. אני אעשה את המקסימום ואשתדל שכל הסגל הקיים יישאר. לקחת גביע זה כזה מתוק שאף אחד לא מבין. אנחנו השגנו את זה וזה הדבר הכי חשוב. אני מקווה שנשחק טוב בשבת ושניקח גם את האליפות".

בונדר: "לא יכול לתאר מה יהיה בסופו של דבר אם ניקח דאבל"

השמחה אתמול לא דילגה על אף שחקן בהפועל ואפילו החלוץ מהראן לאלה, שבר שתיקה של שנה ואמר: "לפני כמה שנים לא האמנתי בכלל שאגיע למעמד הזה. זה כבוד גדול בשבילי להניף את הגביע עם הפועל תל אביב. אני מקווה שהשער שלי בחיפה אולי בסופו של דבר יביא לנו את האליפות. האוהדים שלנו ריגשו אותי אתמול, אני שמח שלפחות הצלחנו לשמח אותם קצת אחרי הדרבי".

לאחר שסיימה הפועל את החגיגות האצטדיון, עברו שחקני הקבוצה יחד עם ההנהלה ועוד עשרות אוהדים לחגוג במסעדת מיתוס בתל אביב. באמצע הערב לקח המאמן, אלי גוטמן את המיקרופון והחל להחמיא לכוכב אמש גילי ורמוט: "לפני 10 שנים הייתי עם הבן שלי באחד האימונים של של מחלקת הנוער בהפועל חיפה והראיתי לו את ורמוט. אמרתי לו 'אתה רואה, זה השחקן הכי טוב פה'".

גוטמן המשיך בפרגונים ואמר: "אני מלא גאווה בשחקנים ואני רוצה להודות להנהלה שתמכה כל העונה ולצוות המקצועי הנפלא ובמיוחד לאבוקסיס שהוא לא עוזר מאמן אלא המאמן השני". שחקני הקבוצה יחד עם הבעלים והצוות המקצועי ואוהדים פיזזו ברחבת הריקודים לאורך הלילה כשכולם מקווים לנס ביום שבת. "אנחנו רוצים להאמין" אמר דני בונדר. "אני אפילו לא יכול לתאר מה יהיה בסופו של דבר אם ניקח דאבל".

הבוקר התראיין גוטמן לתכנית "נכון לעכשיו" בגלי צה"ל, ואמר: "אני גאה להיות מאמן בהפועל תל אביב עם קבוצת שחקנים כמו שיש לנו היום. אנחנו מחכים לראות מה היה ביום שבת. אם מכבי חיפה יזכו באליפות אחרי פייר פייט עם בני יהודה, אני מפרגן להם כבר מהיום, אבל קודם שיהיה מאבק הוגן ואז אפרגן. בית"ר הפסידו בחיפה אבל שיחקו כדורגל...היום אנחנו בעניין של שמחות. יש לנו הנהלה נפלאה וצוות מקצועי מצוין".

השחקנים היום יקבלו יום מנוחה ומחר ישובו לאימונים לקראת המשחק הגורלי מול בית"ר. מהמשחק צפוי להיעדר דדי בן דיין שסובל מרגישות בשריר התאומים. את מקומו של בן דיין צפוי לתפוס גל שיש הצעיר שאפשרי מאוד שזה יהיה משחקו האחרון בקבוצה, לפחות לקדנציה זו כשהמגן הצעיר יבקש בתום העונה להיות משואל לאחת הקבוצות בליגה במטרה לצבור דקות משחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully