וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "חייבים לשנות את האווירה בכדורגל האיטלקי"

לאונרדו לא אהב את לראות את מילאן משחקת מול איצטדיון ריק בגלל חשש להתפרעויות: "כל משחק הוא קרב גלדיאטורים"

אחרי שזכתה כבר בגביע האיטלקי והעפילה לגמר ליגת האלופות, הייתה אינטר קרובה לשמוט אתמול (ראשון) יתרון 1:4 מול קייבו בבית, אבל בסופו של דבר ניצחה 3:4 ועשתה צעד נוסף לקראת אליפות איטליה חמישית ברציפות. הנראזורי שמרו על פער שתי הנקודות בצמרת מעל רומא, שניצחה 1:2 את קליארי, כשבמחזור האחרון תצא הקבוצה למשחק חוץ בסיינה, בעוד הג'יאלורוסי יתארחו אצל קייבו.

סטנקוביץ': "חייבים לבוא מרוכזים לסיינה"

קשר הקבוצה דיאן סטנקוביץ' נשאל בסיום האם אינטר פזלה לעבר האולימפיקו במטרה לקבל משם בשורה על אובדן נקודות של רומא, מה שהיה מבטיח לנראוזרי את האליפות. "לא חשבנו על רומא, אלא רק על המשחק שלנו נגד קייבו. שלוש הנקודות היום הן מאוד חשובות ואנחנו חושבים רק על זה. עמדנו בלחץ כל השנה ועכשיו נצטרך לבוא מפוקסים למשחק האחרון מול סיינה. הדבר הכי חשוב הוא שנמשיך לשחק טוב ואז נוכל לזכות בתואר".

גם אסטבן קמביאסו, שכבש את השער השני של אינטר, שמר על צניעות. "הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו היום. זה היה ניצחון אחד מבין חמשת הגמרים עליהם הכרזנו בשבועות האחרונים, מיד אחרי שעלינו לגמר ליגת האלופות. הקבוצה בכושר טוב וקשה לשים את האצבע על איזה מפתח ספציפי שהיה לנו העונה, זו כל הקבוצה. אנחנו מאושרים במיוחד שהצלחנו לחזור מפיגור של שער. הוכחנו פעם אחר פעם שאנחנו לא מוותרים אף פעם והיום הגבנו מהר במיוחד אחרי שנקלענו לפיגור".

חלוץ אינטר דייגו מיליטו, שכבש את השלישי והיפה מכולם, אמר: "אני מאושר מהשער שהבקעתי, אבל יותר מהכל אני שמח מהניצחון. כולנו מרוכזים עכשיו במשחק סיום העונה בסיינה. קצת חבל שנכנסנו לתקופה לא טובה במהלך השנה, אבל מה שחשוב הוא שידענו לצאת מזה. אני מרגיש בכושר טוב ומוכן לתת הכל בשלבים האחרונים של העונה".

ראניירי: "טוטי עשה את מה שהוא יודע הכי טוב"

מאמן רומא קלאודיו ראניירי התייחס לניצחון החשוב של הקבוצה שלו, שהושג אחרי הרבה מאמץ וחזרה מפיגור. "אנחנו חייבים להמשיך לשחק עד הסוף", אמר ראניירי, "אינטר היא יריבה מאוד עיקשת, אבל עבדנו קשה כדי לשמור על מתח עד הסיום ונמשיך עד הרגע האחרון".

המאמן האיטלקי דיבר גם על המנהיג וקפטן הקבוצה, שכבש היום צמד גורלי: "אני מאוד שמח שפרנצס'קו חזר לעצמו אחרי שהורחק בגמר הגביע מול אינטר. הקפטן עשה את מה שהוא יודע הכי טוב על הדשא ואנחנו נהנו משני שערים קריטיים". ראניירי נשאל על הביקורת שהעביר ז'וזה מוריניו על כך שהקרין לשחקניו את הסרט "גלדיאטור" לפני גמר הגביע וצחק: "היום הקרנתי להם דונלד דאק".

לאונרדו: "ימים כאלה לא תורמים לכדורגל"

קשה לזכור כרגע שעד לא מזמן גם מילאן איימה על אינטר במירוץ לאליפות, אבל אתמול הקבוצה של לאונרדו חשפה שוב את חוסר היציבות שלה שמנע ממנה לקחת חלק במירוץ, כשהפסידה 1:0 בגנואה. המשחק נערך באיצטדיון ריק, מאחר שהמשטרה אסרה על כניסת קהל מחשש למהומות בין האוהדים, אבל מאמן מילאן לאונרדו מודה ש"גם אם זה תמיד עצוב לשחק מול איצטדיון ריק, זה לא יכול להוות תירוץ ליכולת שלנו".

"זו הייתה אווירה סוריאליסטית", אמר לאונרדו, "זה פגע בקצב של המשחק, וימי ראשון כאלה לא ממש תורמים או עוזרים לכדורגל". המאמן אף הביע את דאגתו לגורל הכדורגל האיטלקי. "אני כבר 13 שנה בכדורגל פה, ואני מצטער להגיד שכל משחק פה נהיה כמו קרב גליאדטורים בקולוסיאום ברומא העתיקה", אמר הברזילאי, "יש דברים שצריכים להעלים מהכדורגל, דברים שלא תורמים לענף. חייבים לשנות את האווירה".

גם אלסנדרו דל פיירו לא אהב לראות את התגובות של אוהדי יובנטוס אחרי ההפסד לפארמה. האוהדים השליכו ליציעי אוהדי פארמה רימוני עשן והתפרעו, והנסיך אמר: "זה לא מתאים לזרוק רימונים ופצצות עשן ליד ילדים, זה משהו שחייב להשתנות".

עדכון ראשון: 9.5, 22:41
עדכון אחרון: 10.5, 10:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully