וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ורומא ניצחו, ההכרעה במחזור האחרון

הנראזורי גברו 3:4 בבית על קייבו וכבר קיוו לחגוג, אבל הטוענת לכתר הפכה פיגור לניצחון 1:2 על קליארי ונשארה בתמונה

מספר ימים לאחר שזכו בגביע ורגע לפני שהם מתחילים בהכנות לגמר ליגת האלופות, הבינו היום (ראשון) אוהדי אינטר כי ייאלצו להמתין שבוע נוסף על מנת לחגוג אליפות חמישית ברציפות. אינטר ניצחה 3:4 במשחק הפכפך את קייבו, אבל רומא לא ויתרה, מחקה פיגור ביתי מול קליארי וניצחה 1:2 כדי להישאר בתמונה לקראת מחזור הסיום. המצב כרגע: לאינטר 79 נקודות כשבמחזור האחרון היא תתארח אצל סיינה, בעוד רומא עם 77 תתארח במגרשה של קייבו.

במאבק על המקום הרביעי, סמפדוריה חילצה 1:1 בפאלרמו ושמרה על יתרון נקודה על פני הסיצילאנים ועל המקום המוביל למוקדמות ליגת האלופות. מילאן השלישית חזרה להפסיד, הפעם 1:0 לגנואה. נאפולי הבטיחה את המקום השישי עם 0:2 על אטאלנטה שירדה סופית, בעוד יובנטוס השביעית הפסידה בביתה 3:2 לפארמה.

אינטר - קייבו 3:4

"אנחנו השופטים של מאבק האליפות", אמר דומניקו די קרלו, מאמן קייבו, לפני שקבוצתו הגיעה לביקור בסן סירו כאשר היא תארח בשבוע הבא גם את רומא. אז קייבו אכן ניסתה, הוליכה על האלופה המכהנת וגם חזרה למשחק בהמשך מפיגור של שלושה שערים, אבל עבור החבורה של ז'וזה מוריניו הייתה זו בסך הכל מכה קלה בכנף בדרך לאליפות חמישית ברציפות ושנייה תחת המאמן הפורטוגלי.

אינטר עלתה מעט זחוחה אחרי חגיגות הגביע, ונענשה בדקה ה-12 כאשר וולטר סמואל פספס כדור רוחב וטיאגו מוטה, בלי להתכוון, הבקיע לשערו הוא והותיר את אוהדי אינטר בהלם. אלא שהיתרון החזיק פחות מדקה, ושוב בגלל שער עצמי, לאחר שאנדראה מנטובאני שלח רגל אחורה בסתמיות אחרי מהלך נאה של סמואל אטו והבקיע שער יפה עם העקב, רק לכיוון הלא נכון. מכאן אינטר שעטה קדימה, כשאסטבן קמביאסו המשיך בנגיעה רכה מהאוויר כדור רוחב של מייקון וקבע 1:2 בדקה ה-34.

כדי למנוע מבוכות נוספות בהמשך המשחק, דייגו מיליטו, סגן מלך שערי הליגה, נכנס לפעולה ובהקשתה אומנותית מעל סטפנו סורנטינו הבקיע את השלישי וה-21 שלו העונה, בחלוף חמש דקות. מריו באלוטלי המושמץ, שקיבל צ'אנס בהרכב ממוריניו, קיבל בישול מצוין ממייקון והבקיע את הרביעי בדקה ה-52, אבל פאבלו גראנוצ'ה (60) וסרג'יו פליסייר (73) העלו את מפלס הלחץ באצטדיון כשצימקו ל-4:3. הידיעה המלבבת על השער שספגה רומא התחלפה לעצבים כשהג'אלורוסי עלו ליתרון וההכרעה הועברה לשבוע הבא.

רומא - קליארי 1:2

האם הלוזריות של קלאודיו ראניירי דבקה ברומא? עדיין לא. אחרי שאיבדו את הפסגה בעקבות ההפסד הביתי לסמפדוריה וגם נוצחו בגמר הגביע על ידי אינטר (שוב באולימפיקו) הג'אלורוסי הגיעו לחוצים מאוד למשחק הבית מול קליארי, כשידעו שרק ניצחון ישאיר להם סיכוי לזכות בתואר במחזור האחרון. איכשהו, למרות פיגור מאוחר ואינספור החמצות, רומא ניצחה 1:2 והשאירה לעצמה סיכוי לזכות בתואר.

קליארי, שלא ניצחה מאז החליף ג'ורג'יו מליס את מסימילאנו אלגרי כמאמן הקבוצה, נכנסה מהפתיחה למגננה כוללת ועמדה בלחץ שהפעילו המארחים. שוער הנבחרת פדריקו מארקטי בלם מספר ניסיונות, כשפרנצ'סקו טוטי ומרקו מוטה נעצרו בקורות. המתקפה האדירה של רומא נמשכה, עוד כדור הודבק למשקוף ולבסוף הקלישאה התגשמה במלואה.

ג'ון ארנה ריסה ביצע עבירה מטופשת במרחק 25 מטרים מהשער, ואנדראה לצארי בעט כדור שטוח ומדויק לפינה השמאלית של ז'וליו סרג'יו בדקה ה-73. היתרון המפתיע של קליארי החזיק מעמד שש דקות, עד שטוטי עשה סיבוב יפה ברחבה וכבש כדי להחזיר את התקווה לרומאים. ארבע דקות עברו וריסה כיפר על הטעות כשסחט נגיעת יד של מגן אורח והרוויח פנדל. טוטי בעט גרוע, אבל הכדור נכנס, רומא ניצחה והכרעת הסקודטו נדחתה למחזור הסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

פאלרמו - סמפדוריה 1:1

ראש בראש על המקום הרביעי, יכול להיות יותר חם מזה? הסיציליאנים אירחו את המשחק הלוהט של המחזור כשהם נקיים מהפסד ביתי העונה, אך דווקא ברגע האמת לא הצליחו לנצח ואיפשרו לסמפדוריה להבטיח כמעט סופית את המקום הרביעי והעלייה למוקדמות ליגת האלופות.

פאלרמו הייתה עדיפה במחצית הראשונה כשהקהל נותן לה דחיפה גבית מעולה, אבל ההגנה האורחת עמדה בפרץ וחיכתה לשעת הכושר שהגיעה בדקה ה-54. השוער המקומי סלבטורה סיריגו הכשיל את דניאלה מאניני ברחבה, ג'אמפאולו פאציני ניגש לנקודה הלבנה ולא התקשה להבקיע את ה-18 שלו העונה. בדקה ה-68 גם פאלרמו קיבלה פנדל, ומי אם לא פבריציו מיקולי איזן והכניס את הקהל הביתי לטירוף שלא הספיק.

גנואה - מילאן 0:1

אם לפני המשחק חשבו כולם כי העלבון הגדול מבחינת מילאן נעוץ בעובדה כי היא זקוקה לנקודות כדי להבטיח את המקום השלישי, מה יגידו עכשיו כאשר הקבוצה של לאונרדו שוב נראתה חסרת מעוף והבטיחה את המקום רק הודות לתיקו של סמפדוריה בפאלרמו. גנואה הרגועה ניצלה זאת כדי לנצח משער נגיחה של ג'וזפה סקולי בדקה ה-57, אחרי קרן של איבן פאטיץ', במשחק שנערך ללא קהל.

נאפולי - אטאלנטה 0:2

האורחים מברגמו ידעו שסיכויי ההישארות שלהם אבדו, במיוחד לאור היתרון המוקדם של בולוניה ולאציו במשחקיהן, אך בכל זאת נלחמו ועשו חיים קשים לנאפולי לפני שנפרדו סופית מהליגה. אחרי לחץ מתגבר, היה זה פאביו קוואליארלה שהבקיע צמד (43 ו-83) עבור המדורגת שישית שתשחק בליגה האירופית בעונה הבאה. אחרי ארבע עונות בליגה הבכירה, אטאלנטה חוזרת לסרייה B ומצטרפת בכך לליבורנו וסיינה שכבר נשרו.

יובנטוס - פארמה 3:2

מה עוד אפשר להגיד על העונה המביכה של הגברת הזקנה. גם משחק ביתי מול קבוצה שאיבדה עניין בליגה הסתיים בחרפה, למרות שער יתרון של הנסיך אלסנדרו דל פיירו (16). דוידה לנזפאמה כבש צמד נהדר בשתי הבעיטות היחידות של קליארי לעבר שערו של ג'יג'י בופון במחצית הראשונה (20 ו-40). ג'ונתן ביאביאני נעץ את השלישי של האורחים (85), וינצ'נזו יאקווינטה צימק (90).

משחקים נוספים:

בולוניה - קטאניה 1:1
לבולוניה: מרקו די ואיו (15). לקטאניה: מקסי לופז (51)

ליבורנו - לאציו 2:1
לליבורנו: כריסטיאנו לוקארלי (33). ללאציו: תומאסו רוקי (13), כריסטיאן ברוקי (44)

אודינזה - בארי 3:3
לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (21 ו-62), סימונה פפה (26). לבארי: פאולו בארטו (18), ולדימיר קומאן (39), סרחיו אלמירון (90)

פיורנטינה - סיינה 1:1
לפיורנטינה: מרקו מרקיוני (15). לסיינה: סימונה ורגאסולה (3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully