וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאש: "לא זוכר מתי הייתי חלק מקבוצה כזו"

סטיב נאש התמוגג מתרומת הספסל בניצחון של פיניקס: "כולם סיפקו מהלכים גדולים". בוסטון מודאגת מהפציעה של גארנט

לא מעט סימנים מעודדים היו הלילה (בין רביעי לחמישי) לאוהדי פיניקס במהלך הניצחון 102:110 על סן אנטוניו, שהעלה אותם ליתרון 0:2 בחצי גמר המערב. למרות העובדה שהספרס עצרו את המשחק המהיר של הסאנס (רק 8 נקודות במתפרצת), פיניקס נהנתה מתרומה משמעותית של רוב שחקני הסגל, כשלא רק צ'אנינג פריי (15 נקודות, 5 מ-6 מהשלוש) בולט, אלא בעיקר ג'ארד דאדלי ולואיס אמונדסון נותנים מלחמה ומקזזים את הפער שפתחו האורחים.

"כל כך הרבה שחקנים סיפקו מהלכים גדולים הערב", אמר סטיב נאש, שכבר הפסיד לסן אנטוניו שלוש פעמים בסדרות פלייאוף, "אני לא זוכר מתי הייתי חלק מקבוצה עם כל כך הרבה שחקנים שעולים למגרש ומשחקים מצוין".

גרנט היל החמיא גם הוא למחליפים. "למחליפים יש דרכים אחרות לתרום לקבוצה", אמר היל, "הם סיפקו קשיחות מנטלית, ועשו את מה שהם אמורים לעשות, להביא אנרגיה".

גם טים דאנקן החמיא לסאנס, וציין אחרי המשחק הראשון כי "השנה הם בהחלט טובים יותר עם סגל עמוק יותר", אבל נאש לא מתרשם מהמחמאות. "אני לא ממש מתייחס למה שהם אומרים שהם מרגישים", התייחס נאש להמשך הסדרה, "אנחנו יודעים שהם חוזרים הביתה, וגם אם הם עכשיו קצת מתוסכלים, הם יעשו לנו חיים קשים מאוד במשחקים 3 ו-4. בסך הכל ניצחנו שני משחקים בבית".

בוסטון פצועה

בבוסטון מודאגים מהמצב של קווין גארנט (כף רגל) וקנדריק פרקינס (ברך) הפצועים, שלא לקחו חלק באימון הלילה ונמצאים בספק לקראת משחק מספר 3 נגד קליבלנד, שייערך ביום שישי בלילה. "הזמן לצדנו", אמר המאמן דוק ריברס, "אם המשחק היה היום, הוא לא היה משחק. מחר אני מאמין שהוא כבר יהיה בסדר. המנוחה תהיה טובה לכולם, גם למרפק של לברון. אנחנו רוצים ששתי הקבוצות יהיו בריאות".

בינתיים גם המנהל דני איינג' התנצל על שזרק מגבת באוויר בזמן ששחקן קליבלנד היקסון עמד על קו העונשין. "אני מתחרט על זה, זה היה מאוד לא מקצועי", אמר אינג', "רק התלוצצתי עם האוהדים שהקניטו אותי מאחוריי. אני מתנצל".

* הלילה פורסמה החמישייה הגנתית של השנה, והיא כוללת את דוויט הווארד (שחקן ההגנה של השנה), רייג'ון רונדו, ג'ראלד וואלאס, קובי בריאנט ולברון ג'יימס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully