וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיניקס עלתה ל-0:2 על סן אנטוניו

הסאנס כבר פיגרו ב-11, אבל אז המחליפים נלחמו, השלשות צללו, וסטודמאייר ונאש הוליכו את פיניקס ל-102:110 על הספרס

פיניקס המשיכה הבוקר (חמישי) את כושרה המצוין, וגברה בביתה 102:110 על סן אנטוניו ועלתה ליתרון 0:2 בסדרת חצי גמר המערב, במשחק הפלייאוף היחיד שהתקיים הלילה ב-NBA. הספרס כבר הוליכו ב-11 נקודות הפרש ונראה היה שהם שולטים במשחק, אבל אז המחליפים של "הלוס סאנס" התחילו להרביץ ולהילחם, השלשות החלו לצלול פנימה, סטודמאייר ונאש התחילו להשתלט על העניינים מבחינה התקפית, ופיניקס דהרה לעבר הניצחון והיתרון המבטיח בסדרה, בידיעה שב-94 אחוזים מהמקרים כשקבוצה מוליכה 0:2 בסדרת חצי גמר היא גם ממשיכה לשלב הבא.

הסאנס, כזכור, עלו למשחק כשעל חולצותיהם הכתומות הכיתוב "לוס סאנס" בספרדית, כהזדהות עם הקהילה ההיספנית וכמחאה נגד חוקי הגירה במדינת אריזונה, בהחלטה שעוררה לא מעט תגובות ברחבי ארה"ב. התמיכה והאהבה מהקהל היו רק חלק מהסיבות להתאוששות במחצית השנייה, כשאמארה קולע 23 נקודות וקוטף 11 ריבאונדים, ונהנה ממשחק מרשים נוסף מצד נאש (19 נקודות ו-6 אסיסטים). ג'ייסון ריצ'רדסון הוסיף 19 לפיניקס, גרנט היל תרם 18, אבל התודות מגיעות בעיקר לשחקני הספסל. סטודמאייר שיחק ברבע השני עם ארבעה מחליפים, וראה את אדמונדסון, בארבוסה וצ'אנינג פריי נלחמים ומחזירים את פיניקס למשחק, ופריי עצמו סיים משחק התקפי נהדר עם 15 נקודות ו-5 מ-6 מהשלוש. פיניקס פתחה את המשחק עם 1 מ-7 מהשלוש, אך קלעה 8 מה-12 הניסיונות הבאים מעבר לקשת.

בסן אנטוניו המשיך לבלוט טים דאנקן, שקלע 29 נקודות (12 מ-20 מהשדה) וקלט 10 ריבאונדים, אבל זה לא הספיק. ריצ'רד ג'פרסון התאושש מהמשחק הראשון הרע שלו וסיים עם 18 נקודות ו-10 ריבאונדים, טוני פרקר קלע 20 ומסר 7 אסיסטים, מאנו ג'ינובילי הסתפק ב-11 נקודות (2 מ-8 מהשדה, רק 1 מ-2 בחצי השני) אך חיפה על זה עם 11 אסיסטים, ג'ורג' היל קלע 14, אך הקבוצה של פופוביץ' נקלעה לפיגור משמעותי, ותקווה לחזור לסדרה ולצמק ל-2:1 במשחק השלישי, שייערך ביום שישי בלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully