וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזר: "אנחנו דוד והם גוליית"

שחקן יוטה מכיר במאזן הכוחות בסדרה מול הלייקרס, לאחר ההפסד הראשון. בריאנט: "היה קשה, הכנסנו את עצמנו לבור"

שני משחקים נערכו אמש (בין ראשון לשני) במסגרת משחקי הפלייאוף. אטלנטה הוקס גברה 74:95, ניצחה 3:4 בסדרה המרתקת בין שתי הקבוצות במזרח וחתמה בכך את כל סדרות הסיבוב הראשון בליגה. בחצי גמר המזרח ישחקו ההוקס נגד אורלנדו מג'יק. המשחק המסקרן יותר הפגיש את לוס אנג'לס לייקרס, שרק ביום שבת סיימה את הסדרה המתישה שלה מול אוקלהומה סיטי ת'אנדר בניצחון 2:4 בכל הסדרה. הקבוצה של פיל ג'קסון אירחה את יוטה ג'אז במשחק הראשון בסטייפלס סנטר, וכמו במשחק השישי נגד הת'אנדר, האלופה הייתה קרובה להפסד, אך ידעה להיחלץ ממנו ברגעי ההכרעה ולהשיג את ה-W.

"זה היה קשה", הודה קובי בריאנט, שסיים משחק מוצלח של 31 נקודות באחוזים טובים לאחר הניצחון. "הכנסנו את עצמנו לצרה ונתנו להם לשלוט במשחק, בנקודה מסוימת אתה חייב לעצור ולהשתלט על המשחק". קובי גם יודע מה צריך לקרות כדי שהמשחקים של הלייקרס לא יהיו קשים כל כך אחד אחרי השני: "החמישייה השנייה שלנו תשחק יותר טוב בעתיד. זה יקרה".

למאר אודום ידע, כמו תמיד, להגיע ברגעי ההכרעה. אודום, שקלע 9 נקודות במשחק, לקח ריבאונד מכריע ושם בסל, מה שביסס מאוד את הניצחון של הלייקרס. "אנחנו צריכים לדעת לשמור על היתרון שלנו", אמר אודום בשמחה מהולה בזעם. "אני לא חושב שהמשחק הזה היה צריך להתפתח כך". אודום גם מבין מיהם האנשים שהקבוצה צריכה לתת להם את הכדור: "ברגעי הסיום אנחנו צריכים ללכת לקובי ופאו ולתת להם לעשות את כל המהלכים".

ביוטה, מן הסתם, המצב היה קודר שכן הקבוצה יכלה לעשות הפתעה קלה עם ניצחון לאחר שכבר הובילה ממש סמוך לסיום. "בשורה התחתונה, אנחנו חייבים לעשות את העבודה עם מה שיש לנו", אמר קרלוס בוזר המאוכזב , שסיים משחק לא רע של 18 נקודות. "זה לא סוד שיש להם יותר בחורים גדולים מאשר לנו, אבל לא נוכל להשתמש בתירוצים. אנחנו יודעים שאנחנו זה דוד והם גוליית".

ווסלי מתיוס, שקלע 14 נקודות, והופקד על השמירה של קובי בריאנט בדקות הסיום של המשחק, אבל התקשה לעצור את הסופרסטאר. "אתה יודע שזה הולך לבוא", אמר מתיוס בסיום המשחק, "ואתה מנסה להכין את עצמך לזה".

"שתי טעויות הגדילו את הפער שלהם לשש נקודות", אמר בסיום סי ג'יי מיילס, שקלע 16. "נכנסו לפאניקה קצת. חפרנו לעצמנו את הבור ואחרי זה היה לנו קשה לטפס החוצה - במיוחד כאן בסטייפלס סנטר נגד קבוצה כזו טובה. הדבר העיקר שאנחנו יכולים לקחת זה להיות סבלניים ולשחק את המשחק שלנו".

וודסון לכתבים: "חבל שאתם לא מבינים כדורסל"

לאחר שנקלעה לפיגור לא כל כך צפוי בסדרה, אטלנטה ידעה להתעלות, להשוות אותה במילווקי ל-3:3, כאשר אמש היא סיימה את העבודה שלה. ההוקס, שסיימו את הליגה הסדירה במקום השלישי אחרי עונה מצוינת, לא רצו להיות מודחים בבושת פנים כבר אחרי הסיבוב הראשון והביסו בבית את הבאקס.

בסיום בחר מאמן אטלנטה מייק וודסון לעקוץ את הכתבים כשאמר בפתח דבריו: "רבים מכם כתבתם והספדתם אותנו כבר אחרי משחק מספר 5, אבל חבל בגלל שאם הייתם מבינים כדורסל הייתם יודעים שכל דבר אפשרי. הבחורים שלי לא הפסיקו להאמים לרגע, ולחזור כמו שאנחנו חזרנו - לנסוע למילווקי ולנצח שם - זה דבר בלתי ייאמן".

שחקן הבאקס ברנדון ג'נינגס אמר בסיום: "הצלחנו לכפות משחק שביעי בסדרה כאשר כולם חשבו שזה ייגמר בארבעה או חמישה. למרות שחסרנו את השחקן הכי טוב שלנו, עדיין הצלחנו להגיע רחוק בסדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully