וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס ניצחו את יוטה ועלו ל-0:1 בסדרה

האלופה שוב נקלעה למשחק צמוד ושוב יצאה מנצחת - הפעם 99:104 על יוטה, ו-0:1 בסדרה. אטלנטה התגברה על הבאקס

פלייאוף ה-NBA מעביר הילוך, בזה אין ספק. חובבי ליגת הכדורסל הטובה בעולם אמנם קיבלו הלילה (בין ראשון לשני) שני משחקים בלבד, אבל כעת כבר ברור לגמרי שנכנסו לרגעי האמת של העונה. במשחק הראשון של הערב שחררו בוודאי אוהדי אטלנטה באשר הם אנחת רווחה גדולה, כשההוקס מחצו את מילווקי 74:95 על מנת להפוך את הסדרה על פיה, ולהוות את העולה האחרונה לסיבוב השני, שם כבר מחכה בסבלנות אורלנדו מזה מספר ימים. לאחר מכן קיבלנו את המנה העיקרית, כשיוטה הוכיחה עד כמה קשוחה היא. הג'אז לא ויתרו בשום שלב לאלופה מלוס אנג'לס, אלא שבסופו של דבר קובי, גאסול ואודום דאגו שהחבורה של פיל ג'קסון תנצח 99:104, ותעלה ל-0:1 בסדרת חצי הגמר. קל, עם זאת, זה לא יהיה מכאן והלאה.

לוס אנג'לס לייקרס - יוטה ג'אז 99:104 (0:1 ללייקרס בסדרה)

סדרה לא קלה בכלל עברה על האלופה עד אשר הצליחה להדוף מעליה את אוקלהומה סיטי. ובכן, אם לשפוט על פי המשחק הלילה, גם סדרת חצי הגמר לא מבשרת מנוחה רבה לקבוצה מהוליווד, על אף שהלילה זה נגמר בניצחון. הלייקרס פתחו היטב, כאשר יכולת טובה של קובי, גאסול ופישר העניקה להם יתרון דו-ספרתי כבר ברבע הראשון. האלופה המשיכה להחזיק ביתרון שנע בין 5 ו-12 נקודות גם למשך הרבע הבא, אז נתנו גם שחקני הספסל, וולטון אודום ופארמר את שלהם, והלייקרס סיימה מחצית התקפית מוצלחת של 53 נקודות באחוזים טובים, כשיוטה נעצרה על 42 בלבד כאשר הצוות שאמור היה לסייע לדרון וויליאמס וקרלוס בוזר התקשה למצוא את הסל.

במחצית השניה, עם זאת, זה כבר היה סיפור אחר. שתי שלשות רצופות של סי ג'יי מיילס ו-ווסלי מת'יוז בשלהי הרבע השלישי צימקו את ההפרש ל-60:63 בלבד, אלא שדרק פישר הבלתי נגמר נעזר בכמה נקודות רצופות של פאו גאסול, ואל הרבע המכריע עלתה האלופה ביתרון 73:81. מילסאפ התחיל את הרבע האחרון מצוין, ונקודות של רוני פרייס הוכיחו שהספסל של יוטה קיים גם קיים, כאשר טיפ-אין של קרלוס בוזר, שש דקות לסיום, השלים מהפך גדול והעלה את המורמונים ל-82:85, כל זאת כשדרון וויליאמס על הספסל.

אלא שאלופות לא נשברות כל כך בקלות, וגאסול, אודום וקובי, בג'אמפ טיפוסי, החזירו את היתרון ללייקרס, ודקה וחצי לסיום זה 93:96, אל איי. ואז, 45 שניות לסיום, איבד בוזר כדור מכריע, וקובי דאג לסגור עניין עם ליי-אפ קל מדי בצד השני.קובי הוביל את האלופה עם 31 נקודות באחוזים טובים (12 מ-19 מהשדה, 7 מ-7 מהקו), בעוד גאסול סיים משחק מוצלח נוסף עם 25, 12 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-5 חסימות. דרק פישר הוסיף 12, ולמאר אודום 9 - רובן מכריעות. מנגד, 24 של דרון וויליאמס הפנטסטי, 18 של בוזר, 16 של מיילס ו-14 של מת'יוז לא הספיקו לג'אז, שיחפשו לגנוב את יתרון הביתיות במשחק הבא.

אטלנטה - מילווקי 74:95 (3:4 לאטלנטה בסדרה)

זה לקח זמן, זה היה כרוך בהרבה זיעה, מתח ואכזבות, אבל תגידו מזל טוב יפה לאטלנטה, שהפכה הלילה לקבוצה האחרונה שמעפילה לחצאי הגמר האזוריים. ההוקס הביסו 74:95 את מילווקי והשלימו ניצחון 3:4 בסדרה היחידה בסיבוב הראשון של הפלייאוף שנגררה לשבעה משחקים. כזכור, אטלנטה כבר היתה בפיגור 3:2, וכעת, אחרי שהורידה מעצמה את הבאקס, המשוכה הבאה כבר תהיה קשה הרבה יותר: סגנית האלופה מאורלנדו, שכזכור מחצה את שארלוט עם סוויפ קליל שאפשר מנוחה רבה.

ג'מאל קרופורד שוב עשה את ההבדל עבור אטלנטה. הגארד הוותיק, בעונת הפלייאוף הראשונה בקריירה שלו, נראה רע מאוד בחמשת המשחקים הראשונים בסדרה, אך מאז משחק שש הוא נכנס חזק לזון. קרופורד תרם 22 נקודות, הוסיף שישה אסיסטים והוביל את קלעי ההוקס, שהפעם לא נקלעו לקשיים.

ריצת 3:20 בסוף הרבע הראשון ותחילת הרבע השני העלתה את אטלנטה ל-16:31 ולמעשה סגרה את הסיפור בשלב מוקדם מאוד של המשחק. לצד קרופורד המצוין, אל הורפורד סיים עם דאבל דאבל של 16 ו-14, ג'וש סמית ומייק ביבי קלעו 15 כל אחד. ברנדון ג'נינגס הוביל את הבאקס עם 15, אך באחוזים רעים (6 מ-18), כשגם ג'ון סלמונס היה חלש עם 11 (5 מ-18). הבאקס מסיימים פלייאוף הירואי עם תבוסה כואבת, אבל אין ספק שכמו במרבית העונה, גם בפוסט-סיזן השכילה הקבוצה של סקוט סקיילס להוציא מעצמה 110 אחוז.

עדכון ראשון: 02/05/2010, 23:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully