וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "ידענו מראש שזה לא יהיה קל"

2.5.2010 / 22:45

מאמנה של הפועל ירושלים שמח על הניצחון מול ראשל"צ. אשכנזי: "אנחנו לא משחקים טוב". אריק אלפסי התחפש למוריניו

עוד ערב לא פשוט עבר אוהדי הפועל ירושלים שהגיעו למלחה הערב (ראשון), אבל בשונה משאר העונה, הפעם הם לפחות יכולים להתנחם בניצחון. קבוצתו של גיא גודס הצליחה להשיג ניצחון ביתי יקר וקשה, 69:73, מול הקבוצה הלוחמנית של מכבי ראשון לציון, ועלתה ליתרון 0:1 בסדרת הפלייאוף בין השתיים. גודס יכול לנשום לרווחה, אבל גם הוא יודע שאלמלא תצוגה נהדרת נוספת של פו ג'טר ברבע האחרון, ייתכן מאוד שמצבה של ירושלים היה שונה לחלוטין.

"אני שמח על הניצחון הראשון בסדרה הזאת", אמר גודס בסיום. "ידענו מראש שזה לא יהיה קל. ראשון קבוצה טובה עם ניסיון בכל הפרמטרים. הם גרמו לנו לזרוק יותר מדי שלשות, לא דחפנו את הכדור לאן שהוא היה צריך להגיע.היחיד שקלע זריקות חשובות זה ג'טר". גודס המשיך ואמר: "בפלייאוף אתה לא יכול להתבסס רק על זריקות מבחוץ. יש לנו מחר יום התאוששות, ועוד אימון לפני יום רביעי. צריך לבוא עם המון מוטיבציה לקראת המשחק הבא".

המאמן הירושלמי החמיא ליריבה שלו ולשחקניה, אבל אמר: "מההגנה אני מרוצה, התקפית היה לנו יום בינוני. היו לנו זריקות טובות אבל לא קלענו. זו סדרה מתמשכת. יום רביעי זה יום אחר. כבר ניצחנו בעבר בראשון לציון". גודס הסביר גם את היכולת החלשה של טרה סימונס הערב: "סימונס קיבל אתמול קלקול קיבה והיה בבית חולים. אנחנו צריכים להחזיר אותו לעניינים. הקבוצה צריכה לעזור לו".

על המשחק הבא, אמר המאמן: "אנחנו צריכים להמשיך לשלוט בריבאונד. ראשון לקחה יותר מדי כדורים חוזרים, ואנחנו צריכים עוד פעם לשלוט בכמות הזריקות, שיהיה איזון בין כמות השלשות שאנחנו זורקים לכמות שנכנסות. אי אפשר לבנות על 29 שלשות שזורקים. כל קבוצה תעשה את ההתאמות, ובסופו של דבר מי שיעשה את הדברים היותר נכונים הוא זה שינצח את המשחק".

כוכבה של ירושלים הערב היה, כרגיל, פו ג'טר, שרבע אחרון נהדר שלו איפשר לאדומים להשיג את היתרון הביתי. "זה היה קשה", אמר ג'טר. "ידענו מההתחלה. ראשון היא קבוצה טובה, ואני שמח שידענו לנצח את המשחק הזה. מחר אנחנו נראה את הוידאו, נעשה שיפורים, ונראה מה עשינו לא טוב. הובלנו ב-11 הפרש 2 דקות לסוף והם חזרו למשחק".

למרות הניצחון, גם ג'טר יודע: "אנחנו חייבים ללמוד איך לסיים משחקים, זה מה שאלופות עושות. ממחר צריכים להתחיל לחשוב על המשחק ביום רביעי". ג'טר אף חשף מה לעדתו נותן לקבוצתו את היתרון: "זה טוב ששיחקנו ביורוקאפ אז אנחנו יודעים לשחק פעמיים בשבוע. אני מקווה שזה יבוא לטובתנו. אנחנו חייבים לבוא ולעשות את העבודה ולקחת את הסדרה".

אכזבה מסוימת נרשמה בקרב אנשי ראשון בסיום המשחק, אבל בו זמנית גם תקווה שקבוצתם, שסיימה שביעית בליגה, יכולה עוד לעשות דברים בסדרה הזו, ואולי אף להפתיע את ירושלים. "אני לוקח את האופי של הקבוצה שלנו", אמר מאמן ראשון לציון, אפי בירנבוים, כשנשאל מה הוא לוקח מהמשחק. "למרות שהיינו חסרים בדברים קטנים כמו אחוזי קליעה מהעונשין ואגרסיביות מתחת לסלים, אני חושב שהביחד הזה, והאופי של השחקנים ושל הקבוצה יעזור לנו. כל משחק הוא לגופו, והפסדנו היום על דברים קטנים שעושים את המשחק".

אוגונה אוניקווה שהציג משחק טוב הערב, אמר בסיום: "החטאנו כמה סלים קלים, והם קלעו ברגעי מפתח. וזה כל המצב. היינו שם כל הזמן, גם כשהיינו בפיגור 11, הורדנו לשתי נקודות. יש כמה דברים שהיו יכולים להפוך את המשחק. כולם נתנו מעצמם מאמץ, וזה כל מה שאתה יכול לבקש. אנחנו צריכים להתכונן לקראת המשחק הבא. אנחנו מאמינים בעצמנו, כרגע אנחנו רק מסתכלים על ירושלים, ולוקחים את זה משחק אחרי משחק. הפיינל פור עוד רחוק".

ובתפקיד מוריניו: אריק אלפסי

ללא ספק ההפתעה של הערב התחוללה ברוממה. זה לא שאף אחד לא היה יכול להמר על ברק נתניה שתנצח את המשחק הראשון מול מכבי חיפה, אלא הצורה שבה זה נעשה. נתניה אימללה את קבוצתו של אשכנזי, שממשיכה להיראות רע, ואם משהו לא ישתנה במשחק הבא, אלפסי ושחקניו כבר יכולים להתחיל להתכונן לפיינל פור. "לא יודע מי הפייבוריטית", אמר אלפסי בסיום. "הקבוצות האלה שוות במדד. ניצחון אחד הפריד ביניהם בעונה. אני שמח מאוד שהצלחנו להפוך את הסדרה ולהביא את יתרון הביתיות לנתניה. אני מקווה שננצל את המומנטום וננצח גם את המשחק השני בבית".

על המשחק עצמו אמר אלפסי: "אנחנו קבוצה טובה ועוד יותר טובה כשהשחקנים יודעים להזיז את הכדור ולשתף את חבריהם בלי להכריח. אני חושב שהתוכנית משחק שלנו עבדה מצוין. צריך לעשות התאמות ממשחק למשחק. אפשר לחגוג היום אבל ביום רביעי יש קרב חדש. מוריניו אמר לאוהדי אינטר שיחכו להם בשדה התעופה אז אני קורא לכל אוהד נתנייתי לבוא ביום רביעי שעה לפני המשחק ולדחוף את הקבוצה כי היא ראויה לכך. צריך כמובן לעשות התאמות כמו איבודי הכדור ברבע הרביעי אבל אנחנו במגרש הביתי שלנו,אנחנו אוהבים לשחק שם וגם הוצאנו היום את הסטיגמה שאנחנו לא יכולים לנצח את חיפה מהראש".

מנגד, בחיפה קיבלו את ההופעה הערב בהלם לא קטן. "הייתי מגדיר את ההבדלים במשחק בנושא של אנרגיות וחדות", אמר אבי אשכנזי בסיום. "נתניה באה מוכנה ואנחנו המשכנו מומנטום שלילי שהיו לנו אפילו מלפני ירושלים. היה כושר לקוי של השחקנים וחוסר אנרגיות למעט 5 דקות בסיום". על ההמשך אמר המאמן: "צריך ללמוד מהמשחק הזה כי זאת סדרה ארוכה ואני מקווה שבנתניה נחזור לנצח".

על היעדרותו של עידו קוז'יקרו אמר אשכנזי: "הפציעה של עידו משפיעה עליי כי אני צריך לתמרן ולמצוא פתרונות. הנושא הזה של רוטציה שונה עכשיו. לא הגענו לסדרה הזאת במיטבנו וידעתי את זה. קשה לשים את האצבע אם זה פיזי או מנטלי. זה שילוב של הדברים. אני לא חושב שהחבר'ה שלנו זילזלו בנתניה. במקום להתעסק בספקולציות אנחנו צריכים להסתכל על המציאות והיא שאנחנו לא משחקים טוב. כרגע אני עסוק בפתרונות ואני מקווה שנמצא אותם עד המשחק הבא. אני לא חושב שנושא בית וחוץ זה מה שיכריע אותנו אלא יותר הצורה שבה אנחנו משחקים".

"אני מאוד מאמין בבחורים שלי"

במשחק היחידי מהפלייאוף התחתון הערב קיבלנו מאבק נהדר בין שתי קבוצות שנלחמות על חייהן. בסופו של ערב היתה ידה של עירוני רמת גן על העליונה, כשניצחה 71:75 בחוץ, ואספה לחיקה את יתרון הביתיות. "זה עוד לא שלב של סיכומים", סירב להתלהב מאמן רמת גן, יניב בורגר. "אנחנו בדרך הנכונה אבל היה כאן כדורסל לא טוב".

בורגר המשיך ואמר: "קרו יותר דברים על הרצפה מאשר באוויר. פורבס לא עמד בבוקר על הרגליים בגלל מחלה, ומגיע לו קרדיט גדול יחד עם שאר החבר'ה". על המשך הסדרה, אמר מאמן רמת גן: "הקבוצות שקולות מאוד, ננסה לתקן את הטעויות ולדאוג שלא המזל יהיה לצדנו אלא היכולת. אני מאוד מאמין בבחורים שלי, הם חבר'ה מדהימים מעבר לזה שהם שחקנים".

בעפולה היו מאוכזבים בסיום מההפסד, אבל ברור כי זה בהחלט בגבול היכולת שלהם להשיג ניצחון במשחק הבא, בית או חוץ. מאמן עפולה, אלי רבי אמר: "היה משחק שקול ברובו. לקראת הסוף בנינו יתרון אבל פורבס לקח את המשחק עליו וזה הצליח לו בצורה יוצאת מן הכלל. קיבלנו החלטות לא טובות במאני טיים, זה די מאפיין אותנו. אנחנו סובלים ממחסור בגארדים יוצרים, וזה קצת מקשה. לא היינו צריכים ללכת עם הראש בקיר, נקווה שזה לא יקרה יותר. אנחנו בסדרה, רמת גן יצרה יתרון משמעותי וחובת ההוכחה עלינו. אני מקווה שנצליח להשוות ביום רביעי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully