וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד מאור: "האליפות הכי מתוקה שלי"

מאמן מכבי ראשל"צ צהל ושמח, ועוד לא יודע כיצד תיראה השנה הבאה: "לרגע לא אמרתי שאני עוזב". מימון: "לא חושב על פרישה"

ברני ארדוב

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: נועם אשל


מכבי ראשון לציון זכתה היום (שישי) שוב באלופת המדינה ושמרה על תוארה לאחר שגברה 30:31 בדרבי במשחק שלישי דרמטי ביותר בגמר-יד. הצהובים מסיימים את הסדרה בסוויפ של 0:3 על הפועל ראשון לציון. מכבי, שניצחה ביתר קלות את שני המשחקים הראשונים, נקלעה לפיגור בן חמישה שערים במהלך המשחק, אבל חזרה למשחק בצורה שמתאימה לאלופה, ועלתה ליתרון לקראת הסיום. להפועל נותרו 10 שניות על השעון כדי להשוות ולדחות את חגיגות האליפות של מכבי, אלא שהזריקה של עידן מימון הלכה החוצה והשמפניה נשפכה כמו מים.

יוסי גבע: "זו הייתה הצגת ספורט"

בסיום המשחק אמר המאמן גלעד מאור: "זו כמו אליפות ראשונה כי זה היה בבית מכבי. אני מכבד מאוד את ההתנהגות של הפועל היא הייתה כמו של מועדון גדול. זו האליפות הכי מתוקה שלי כמאמן מקצועי. לשחק ארבעה חודשים בלי גל אברהם ולעשות 10 מ-10 זה מה שהביא את הצעירים. למכבי יש צעירים לא פחות טובים מהפועל, אבל לא ידענו כאגודה לשלב אותם בזמן".

לגבי העונה הבאה הוסיף המאמן: "לרגע לא אמרתי שאני עוזב. נכון שאני צריך רענון. שנה שעברה היו"ר יוסי גבע ביקש ממני להישאר. להגיע שהסגל סגור ואתה צריך לבשל אותו זה לא פשוט. לרענן את הקבוצה זה לא אומר שמישהו הולך הביתה. שש שנים שאני כאן זה כמו 15 שנים".

קפטן מכבי ראשון לציון יואב נאמן אמר בסיום: "הייתה לנו התעלות מדהימה במשחק האחרון של העונה. זה היה משחק כדוריד יפה, הייתה סדרה טובה. היה משחק ריצה, הפועל שיחקו התקפי נהדר". לגבי תצוגת המופת שלו שכללה 10 שערים, אמר: "החבר'ה עבדו בשבילי. פסיכולוג דיבר איתנו לפני המשחק ואמר לי שבתור מנהיג אני צריך לתת משחק טוב. למזלי, גם הלך לי". לגבי העתיד והשמועות על מעבר לאירופה בעונה הבאה, אמר נאמן: "עכשיו זה הזמן לשמוח, לשתות, לנשק את האישה והילד. על העתיד נדבר אחרי ל"ג בעומר, עכשיו מעניין אותי רק הניצחון והאליפות".

עופר לוזון, שהורחק במהלך המשחק, אמר: "אם היינו מפסידים היום הייתי גמור. מספר 1 שלנו זה היו"ר יוסי גבע, מה שהוא עושה זה מופת להתנהגות בקבוצה. אני מצדיע לכל אחד מהשחקנים שלנו". גל אברהם: "יש לי את החברים הכי טובים בעולם, בלעדיהם לא הייתי מצליח לעשות את מה שאני עושה. הפציעה שלי גמרה אותי השנה. מכבי ראשון זו קבוצה, זה לא אחד או שניים, אני הכי מאושר בעולם".

היו"ר יוסי גבע: "היה קשה מאוד, היה ברור שיהיה קשה, הם הובילו בחמש הפרש. לשמחתי, גילינו במשחק הזה המון נחישות ואופי. זו הייתה הצגת ספורט, לא כדוריד, אלא ספורט. זה כבוד לעיר ראשון לציון. אנחנו כמכבי עשינו מהלכים מטורפים העונה - הדרך ניצחה. מכבי ראשון אלופה, 0:3 זה מדהים, אנחנו מאושרים, על גג העולם".

מימון: "הכדורים שלי נכנסו בניגוד למה שאמרו הגאונים"

הקפטן והסמל הנצחי של הפועל ראשון לציון עידן מימון היה כמובן מאוכזב מאוד בסיום, ואמר: "זה קשה, אבל זה ספורט. כל הכבוד למכבי. אנחנו מאוד מאוכזבים, היום באנו סופסוף למשחק, אבל במקום לשמור על חמישה שערי הפרש, החטאנו ואיבדנו את היתרון".

לגבי העונה הבאה אמר: "אין לי מושג מה יקרה, אני לא יודע. אני כבר לא בכושר של פעם, למרות שהכדורים נכנסו בניגוד למה שכל הגאונים אומרים. אני אקח על עצמי את הכישלון של הפועל. אני לא חושב בכלל על פרישה, אלא על המשך משחק, אבל אני מאוד מאוכזב. ייקח לי כמה ימים להתאושש גם פיזית וגם מנטאלית, כי זו תבוסה קשה. אבל אנחנו, השחקנים, אשמים.

אמיר לנגליב אמר: "אין מילים. למכבי מגיע, נשאר רק להוריד את הכוכע בפניהם. אני לא יכול לתת הסברים חמש דקות אחרי המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully