וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושוב, מכבי ראשל"צ אלופת המדינה בכדוריד

אחרי שני ניצחונות קלים, הצהובים ניצחו את האדומים 30:31 במשחק דרמטי במיוחד והשלימו ניצחון 0:3 בסדרת הגמר-יד

מכבי ראשון לציון שמרה הערב (שישי) על תואר אלופת המדינה בכדוריד, אחרי שהשלימה ניצחון 0:3 על יריבתה העירונית הפועל בסדרת הגמר-יד. אחרי שני ניצחונות קלילים בפתיחת הסדרה, הצהובים הזיעו וניצחו 30:31 במשחק דרמטי במיוחד, שהוכרע רק בשניות הסיום. בנוסף, הם הצליחו להתגבר על פיגור של חמישה שערים במחצית הראשונה, שבה ההגנה שלהם הציגה יכולת רעה. עבור מכבי ראשון לציון זו הייתה האליפות ה-11 בהיסטוריה.

האדומים היו הדומיננטיים בדקות הפתיחה של המשחק, כאשר הגנה חזקה ושני פנדלים מוצלחים של עידן מימון העלו אותם ליתרון 2:4. הפועל הצליחה לשמור על השליטה במשחק, ובדקה ה-12 זריקה מוצלחת של אייל שור מצד ימין, ועוד פנדל של מימון העלו אותם ליתרון 4:8. מי שבעיקר תפקד בהתקפה של הצהובים היה יואב נאמן, שכבש שערים חשובים מאוד, ויחד עם גל אברהם חילץ את מכבי מפיגור של חמישה שערים ל-11:9. פסק זמן של מכבי קטע את המומנטום של הצהובים, עידן יעיש ושחר מיארה החזירו את הפועל ליתרון של ארבעה שערים. בנוסף, עופר לוזון ממכבי הורחק בכרטיס אדום בגלל עבירה חמורה, ויצר בעיה גדולה למאמנו גלעד מאור. מצד שני, דווקא במצב של מצוקה מכבי ראשון לציון התעוררה, והצליחה שוב לצאת מפיגור של חמישה שערים בדרך ל-17:15 להפועל בהפסקה.

מכבי ראשון לציון המשיכה במומנטום ופתחה את המחצית השניה בריצת 1:4, כשיוהאן רושקה סיים מתפרצת מוצלחת והעלה אותה ליתרון ראשון במשחק, 18:19. בדקות הקרובות הייתה זו דווקא הפועל שהצליחה להחזיר לעצמה את היתרון, אבל רק בהפרש של שער אחד. בדקה ה-17 הצהובים התעוררו, ושערים של גל אברהם ויואב נאמן העלו אותם ל-24:25. בשלב הזה עידן מימון החמיץ פנדל ורק הגביר את המוטיבציה של היריבה העירונית לחגוג אליפות. ואכן, זה מה שקרה ובמיוחד לגל אברהם ויוהאן רושקה, שכבשו שני שערים במאני טיים והעלו את מכבי ל-28:30. 2:30 דק' לסיום, יותם טל מהפועל הורחק בכרטיס אדום אחרי עבירה קשה על רוזנטל, וזה פחות או יותר נתן את האות לפתיחת החגיגות. שתי דקות לסיום, יואב נאמן כבש מהפינה את השער שבאמת התחיל את החגיגות, כאשר לוח התוצאות הראה על 29:31 לצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully