וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס: "אין לאוהדים שלנו מה לדאוג"

שחקן קליבלנד לא מתרגש מהפציעה. פירס: "סדרה כה קלאסית זה נהדר עבור הכדורסל". בריאנט: "אחד המשחקים הטובים שלנו"

בקליבלנד לא היו יכולים לחגוג יותר מדי הלילה (בין שלישי לרביעי) את ההעפלה לחצי גמר המזרח. הקאבס אמנם ניצחו 94:96 אבל בעיקר הם מוטרדים מהפציעה של לברון ג'יימס, שכמעט וסיים עם טריפל דאבל (19 נקודות, 10 ריבאונדים ותשעה אסיסטים), אבל סובל מפציעה במפרק יד ימין, כשלא ברור איך הוא יגיע למשחקים נגד בוסטון.

"זה מטריד אותי מכיוון שאני לא יודע מה זה", אמר ג'יימס בסיום המשחק. "אני מקווה שזה לא ימשיך להטריד אותי, אבל אני לא מודאג. לאוהדים של קליבלנד אין מה לדאוג או להיכנס לפאניקה. אני לא חושב שזה רציני כל כך". אנטון ג'יימיסון, שקלע 25 נקודות, הוסיף: "תהיה סדרה קשה, אבל הולך להיות כיף".

מייק בראון, מאמן הקאבס, סיפר על מה שעבר עליו עם היוודע דבר פציעתו של ג'יימס. "הוא פנה אליי ואמר משהו על לקחת טיים אאוט ואמרתי: 'כן, יש לנו עוד שניים'", אמר בראון. "הוא קלע את הזריקה הראשונה מהעונשין ולא ידעתי שהוא סובל מהזרוע. למעשה הוא רצה שניקח את הטיים אאוט כדי שהוא ימתח את המרפק או כדי להסתכל על זה".

שאקיל אוניל, שסיים עם 14 נקודות, אמר: "בשני המשחקים הקודמים, החטאתי זריקות שאני בדרך כלל לא מחטיא. זה רק המשחק השני שלי עם האגודל הפצוע. רק רציתי להיות יותר אגרסיבי, לנצל את הזמן שלי על המגרש ולעלות חזק. הידיים מרגישות טוב, גם האגודלים שלי".

ויני דל נגרו, מאמן שיקגו, אמר בסיום המשחק כי הוא לא מוטרד בשאלה האם זה משחקו האחרון בקבוצה. "אני אפילו לא חושב על זה", אמר. "אני נהנה מהניסיון, אני נהנה מהתחרותיות. אני גאה בשחקנים ובדרך שהם התחברו יחד. אני יודע עד כמה קשה הצוות שלי עבד ומה שעשינו בשנתיים האחרונות. הייתי יותר מדי בר מזל בקריירה שלי ובחיים שלי כדי להיות מודאג מהדברים האלה".

וויד: "לא יכול להעריך משהו לגבי העתיד"

גם בבוסטון מתחילים להתכונן לפתיחת הסדרה בשבת הקרובה ואחרי הניצחון 86:96 יכולים שחקניו של דוק ריברס לשחרר חיוך ענק. פול פירס, שקלע 21 נקודות בניצחון, דרוך: "אני חושב שזה מאצ' אפ נהדר. זה נהדר עבור הכדורסל, כזו סדרה קלאסית. אנחנו יודעים שהולכת להיות סדרה קשה, עוד סדרה קשה בעצם".

דווין וויד, שסיים את המשחק עם 31 נקודות, סיים מאוכזב שלא הצליח להרים את קבוצתו לשמונה האחרונות בליגה, ואמר: "אני לא יכול להעריך משהו לגבי העתיד. הולך להיות קיץ חשוב מאוד ועמוס מאוד, אבל עכשיו אני עדיין רוצה להוציא את זה מהראש שלי. אני ספורטאי טוב, אבל קשה לי להתמודד עם הפסדים".

דוראנט: "הם פשוט שייטו ולנו היה קשה לחזור"

ובינתיים הסדרה בין לוס אנג'לס לייקרס לאוקלהומה אולי קרובה לסיום. קובי בריאנט וחבריו דהרו לניצחון 87:111 שקירב אותם לחצי גמר המערב על חשבון הקבוצה המפתיעה ועלו ל-2:3. "בהתחשב בעובדה שאנחנו לא משחקים בצורה עקבית ובהתחשב במשחק האחרון באוקלהומה, זה היה אחד המשחקים הטובים ביותר שלנו העונה. זה כמו לנהל תזמורת. יש לך בחורים שאתה יכול להשתמש בהם ולהתמודד בסיטואציות מסוימות".

פורוורד אוקלהומה, קווין דוראנט, הפעם הסתפק ב-17 נקודות ב-33 דקות, ואמר בסיום: "הלוואי ויכולתי להגיד למה, אבל הם בעטו לנו בתחת מההתחלה. היו להם כמה דאנקים בשלב מוקדם והם ריגשו את הקהל. הם פשוט שייטו ולנו היה קשה לחזור למשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully