וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם עם חצי לברון, קליבלנד עלתה שלב בפלייאוף

כוכב הקאבס בקושי הניף את זרועו, אבל הוביל אותם ל-94:96 על שיקגו, ולסדרה חדשה מול בוסטון. ניצחונות ללייקרס ולדאלאס

ארבעה משחקים התקיימו לפנות בוקר ב-NBA, ושתי קבוצות כבר הבטיחו את מקומן בחצי גמר הפלייאוף המזרחי. מדובר בקליבלנד, שניצחה את שיקגו 94:96 והשלימה 1:4 בסדרה, ובבוסטון שניצחה את מיאמי 86:96 וסגרה ניצחון בתוצאה זהה. כעת, קליבלנד ובוסטון יתמודדו בינהן בסדרת חצי גמר המזרח, בקרב שמבטיח הרבה מאוד על הנייר.

במערב העניינים מתחממים כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף. דאלאס הביסה את סן אנטוניו 81:103 ומנעה ממנה לעלות לשלב הבא, לפחות בינתיים כשהיא מצמקת ל-3:2 בסדרה. לוס אנג'לס לייקרס הביסה את אוקלהומה סיטי ת'אנדר 87:111 ועלתה ליתרון 2:3 בסדרה.

קליבלנד - שיקגו 94:96 (1:4 לקליבלנד)

לא ממש ברור מהי חומרת הפציעה של לברון ג'יימס במרפק יד ימין, אבל מה שכן היה ברור כשנותרו 7.8 שניות לסיום המשחק הכל כך חשוב הזה, היה שלברון פשוט לא יכל לקלוע עם היד החזקה שלו, וזרק מהעונשין ביד שמאל. זה לא הפריע לו להוביל את קבוצתו לניצחון, וכמעט ולסיים את המשחק עם טריפל דאבל - 19 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. כעת יהיה לקאבס מספיק זמן לנוח לקראת סדרת חצי גמר המזרח נגד בוסטון סלטיקס.

3:30 דק' לסיום, אנטואן ג'יימיסון קלע שלשה שקבעה 84:93 לקליבלנד, והאוהדים ביציעים כבר החלו לחגוג את העלייה לשלב הבא. בשיקגו חשבו אחרת, כאשר לואל דנג ודרק רוז הובילו אותם לריצת 0:8 וצימקו ל-93:92 כשנותרה 1:32 דק' לסיום. הבולס קיבלו הזדמנויות נוספות במאני טיים, אבל לא ניצלו אותן וללברון ג'יימס הספיקה כאמור זריקת עונשין מוצלחת אחת ביד שמאל כדי להבטיח את הניצחון של קליבלנד.

אנטואן ג'יימיסון הוביל את קלעי קליבלנד עם 25 נקודות, דלונטה ווסט הוסיף 16 ושאקיל אוניל סיים עם 14 ו-8 ריבאונדים. דרק רוז הוביל את הבולס עם 31 נקודות ו-6 אסיסטים, לואל דנג הוסיף 26 וקירק היינריך סיים עם 12.

בוסטון - מיאמי 86:96 (1:4 לבוסטון)

הסלטיקס פתחו את המשחק מצוין בשאיפה לסגור עניין מוקדם, ובשלב מסויים הם כבר הובילו בהפרש של 21 נקודות. כנראה שזה מה שגרם להיט להתחיל ולשחק משוחרר יותר, ובתחילת הרבע הרביעי הם כבר הצליחו לצמק ל-73:70. מצד שני, זה היה היום של היד של ריי אלן, שקלע חמש שלשות במשחק בכלל, ודאג למהלך של שש נקודות לזכות הסלטיקס באותו רגע בפרט, מה שהחזיר אותם למומנטום והוביל לניצחון במשחק.

אלן הוביל את הסלטיקס עם 24 נקודות (5 מ-6 לשלוש), פול פירס הוסיף 21 ורייג'ון רונדו היה קרוב לטריפל דאבל אחרי שהשיג 16 נקודות, 12 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. בצד השני, שיצא לחופש הגדול שלו, בלט דווין וויד עם 31 נקודות, 10 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. מריו צ'אלמרס הוסיף 20 והיה למעשה הקלע הנוסף היחיד במ יאמי שסיים בדאבל פיגרס.

דאלאס - סן אנטוניו 81:103 (2:3 לסן אנטוניו)

לפני כמה חודשים העבירה אליה דאלאס את קרון באטלר וברנדן הייווד, ולפנות בוקר השניים הוכיחו עד כמה הטרייד הזה היה מוצלח. אחד צלף מבחוץ והשיג שיא קריירה, והשני עשה את העבודה השחורה במשחק הפנים - כל זה חיסל את סיכוייה של סן אנטוניו לנצח במשחק הזה ולעלות לחצי גמר הפלייאוף במערב.

באטלר הוביל את המאבריקס עם 35 נקודות (שיא קריירה) ו-11 אסיסטים, דירק נוביצקי הוסיף 15 נקודות ו-9 ריבאונדים וג'ייסון טרי סיים עם 12. טוני פרקר הוביל את הספרס עם 18 נקודות, ג'ורג' היל קלע 12 וטים דאנקן סיים עם 11.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ל.א לייקרס - אוקלהומה סיטי 87:111 (2:3 ללייקרס)

אחרי שני הפסדים רצופים בסדרה, ההגנה של הלייקרס הגיעה כדי ללחוץ את קווין דוראנט וראסל ווסטברוק, ועשתה את העבודה מצוין. העבודה ההגנתית הובילה את הלייקרס ליתרון של 21 נקודות כבר בהפסקה, וכל שנותר להם היה לשמור על משחק התקפה מסודר בחצי השני של המשחק, וזה מה שקרה. בסופו של הרבע השלישי הלייקרס כבר הובילו בהפרש של 32 נקודות, ובנקודה הזאת הבינו כבר בשני הצדדים שהגיע הזמן לשמור את האנרגיות שנותרו למשחק הבא.

פאו גאסול הוביל את קלעי הלייקרס עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים, אנדרו ביינום הוסיף 21 ו-11 ריבאונדים, רון ארטסט וג'ורדן פארמר סיימו עם 14 נקודות כל אחד, וקובי בריאנט הסתפק הפעם ב-13 נקודות ו-7 אסיסטים. בצד השני, קווין דוראנט נעצר על 17 נקודות ביום חלש (5 מ-14 מהשדה), ראסל וןוסטברוק הוסיף 15 (4 מ-13 מהשדה) וסרג' איבקה סיים עם 12 ו-9 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully