וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "צריכים להמשיך כאילו כלום לא קרה"

מאמן רומא מנסה לעצום עיניו לאחר ההפסד 2:1 לסמפדוריה. מוריניו מכחיש שנבחרת גאנה הציעה לו לאמן אותה רק במונדיאל

אולי מלבד לאוהדי אינטר, אמש (ראשון) לא היה קל לעמוד בפני המראות קורעי הלב של שחקני רומא בסיום המשחק. השחקנים שעל הדשא נותרו המומים לאחר ההפסד, על הספסל העיניים הדומעות של פיליפ מקסס והאכזבה שנסוכה על פניהם של ז'וליו באפטיסטה, קסאטי וכמובן המאמן קלאודיו ראניירי נראו למרחוק.

לאחר שלא הפסידו 24 משחקים רצופים ועלו למקום הראשון, נוצחה הקבוצה מעיר הבירה האיטלקית באצטדיון האולימפיקו 2:1 לסמפדוריה וירדה מהפסגה, שנותרה בידיה של אינטר, שתוכל לזכות בעוד אליפות, חמישית ברציפות, אם תשכיל לנצח את כל משחקיה (לאור יחס השערים העדיף, אינטר תוכל גאף לשמוט שתי נקודות).

"אם היינו עושים תיקו, זה היה אותו הדבר מבחינתנו", סינגר ראניירי על ההפסד. "הגורל שלנו היה בידינו וכעת הוא לא. אנחנו חייבים להמשיך כאילו כלום לא קרה. זו הייתה אולי המחצית הראשונה הטובה ביותר שלנו מאז שהגעתי לקבוצה".

דבריו של ראניירי לא תלושים. הג'לארוסי עלו ליתרון 0:1 משער של הקפטן והסמל פרנצ'סקו טוטי, ויכלו לכבוש עוד שניים לפחות, אלא שהם לא עשו זאת. במחצית השנייה צמד של ג'אמפאולו פאציני (52, 85) הביא מהפך, יכולת נפלאה של השוער מרקו סטורארי הורידה את רומא ללא אף נקודה ולמקום השני בטבלה.

"לצערנו, לא נשארו יציבים במחצית השנייה וסמפ לקחה את היתרון. רציתי שהשחקנים ייצרו מצבים עבור לוקה טוני, אבל הוא לא מצא את השער. אני לא יודע היכן אינטר תשמוט נקודות", הוסיף ראניירי. "הדבר העצוב הוא שהעתיד שלנו כבר לא בידיים שלנו. הסקודטו יוכרע במחזור האחרון. המזל היה לצידנו במחזור הקודם בדרבי נגד לאציו, אבל לא עכשיו. אינטר מצוינת, כך שהרבה המחמאות מגיעות להם, וגם לרומא על קמפיין מרשים".

פאציני: "חולמים ליגת אלופות"

כשהיא במרחק של שתי נקודות מהאלופה ומז'וזה מוריניו, שכל כך אוהב לצחוק על ראניירי בכל פעם שהוא יכול, תצא רומא לפארמה במחזור הבא, תארח את קליארי במחזור שאחרי ותחתום את העונה במשחק חוץ בקייבו. הנראזורי יפגשו במשחק הבא את לאציו במשחק חוץ קשה באולימפיקו, יארחו את קייבו בסן סירו ויצאו למשחק חוץ בסיינה, שירדה כבר לליגה השנייה באופן מעשי.

אגב מוריניו, המיוחד הכחיש את הדיווחים שיצאו בסוף השבוע כאילו נבחרת גאנה הציעה לו סכום של כמיליון דולר לאמן אותה במונדיאל בדרום אפריקה. "אחרי המשחק האחרון שלי עם אינטר, אצא לחופשה ולא אצטרף לאף נבחרת בגביע העולם", הצהיר.

מי שאולי גנז לרומא את החלום הוא, כאמור, פאציני. חלוצה המצוין של הקבוצה מגנואה כבר הגיע ל-17 כיבושים בליגה האיטלקית. הראשון שלו היה בראש אחרי בישול של אנטוניו קסאנו, אקס רומא, שנראה מאושר מאוד בסיום מכך שחיבל לרומא בתוכניות, השני מבישול של המחליף דניאלה מאניני.

"היינו נפלאים במחצית השנייה", אמר פאציני בסיום המשחק. "ידענו שאם אנחנו רוצים ללכת רחוק, אנחנו חייבים לנצח. אנחנו חולמים להגיע לליגת האלופות". כשנשאל פאציני האם השערים הללו יעזרו לו ויזכו אותו להגיע לסגל נבחרת איטליה, השיב החלוץ: "הם לא, הם היו מועילים רק עבור סמפדוריה ועבור חלום ליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully