וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: סמפדוריה הפתיעה את רומא באולימפיקו

הרביעית בטבלה קטעה לג'אלורוסי רצף של 24 משחקים ללא הפסד עם ניצחון 1:2 והשאירה את אינטר עם יתרון 2 נק' בפסגה

אחרי שהמחזור ה-35 בסריה A נפתח אתמול עם הניצחון של אינטר (1:3 על אטאלנטה) וההפסד של מילאן (3:1 לפאלרמו), רומא קיוותה לשוב הערב (ראשון) אל הפסגה. אלא שלסמפדוריה יש תוכניות משלה והיא הגיעה לאולימפיקו, לא התחשבה בכוונות האליפות של המארחת וניצחה 1:2 כדי לחזור למקום הרביעי ולהשאיר את אינטר עם יתרון שתי נקודות בפסגה.

במשחקי אחר הצהריים נמשך הקרב על המקומות באירופה, ויובנטוס נשארה בתמונת המקום הרביעי עם ניצחון ביתי 0:3 על בארי, וחלפה בדרך למקום החמישי על פניה של נאפולי, שסיימה רק ב-0:0 עם קליארי. מי שהתרחקו מהמקומות שמובילים לליגה האירופית הן פיורנטינה, שהפסידה בבית 2:0 לקייבו, וגנואה שנכנעה 2:1 ללאציו.

רומא - סמפדוריה 2:1

אחרי הניצחון הגדול בדרבי בשבוע שעבר, ברומא כבר יצאו מגדרם בחגיגות וראו את הדרך לעבר האליפות סלולה לחלוטין. הג'אלורוסי שוב נאלצו לשחק אחרי שאינטר כבר ניצחה והלחיצה אותם, כשהפעם ניצבה מולם סמפדוריה המצוינת שנאבקת על המקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות והראתה להם שלא כל יום לאציו.

רומא, בלתי מנוצחת מאז אוקטובר 2009, עלתה ליתרון בדקה ה-14 משער של הקפטן פרנצ'סקו טוטי, אחרי מתפרצת ובישול של מירקו ווצ'יניץ'. הלחץ של המארחים לא הניב שערים נוספים במחצית הראשונה, והם שילמו על כך מחיר יקר לאחר ההפסקה. דווקא אנטוניו קסאנו, שחקן רומא לשעבר, היה האיש שסידר לג'אמפאולו פאציני את השוויון, כשהאחרון נגח לרשת מקרוב.

רומא הגבירה את הלחץ על שערו של מרקו סטורארי, מחליפו של לוקה קסטלאצי הפצוע, אבל גם כשכבר הכניעה את השוער הוותיק שהפגין יכולת נהדרת, מרגלי לוקה טוני בדקה ה-75, זה היה מעמדת נבדל ברורה. וככמאמר הקלישאה: מי שלא כובש - סופג. חמש דקות לסיום יצאה סמפדוריה למתפרצת, המחליף דניאלה מאניני העביר כדור רוחב מצד שמאל ופאציני עם השני שלו במשחק שלח רגל ארוכה ודחק פנימה. רומא מפסידה אחרי 24 משחקים, אינטר צוהלת ושמחה. רומא כעת בפיגור שתי נקודות מהאלופה אינטר, ובשבוע הבא תחזיק אצבעות ליריבה לאציו שתארח את הנראזורי באולימפיקו.

יובנטוס - בארי 0:3

אחרי ההפסד בדרבי ד'איטליה במחזור הקודם חששה יובה מצניחה נוספת בטבלה שתרחיק אותה אפילו מהמקום השביעי שמוביל לליגה האירופית, אבל למזלה בארי הגיעה לטורינו בלי יומרות מיוחדות, ואיפשרה לקבוצה של אלברטו זאקרוני להשיג שלוש נקודות קלילות.

במחצית הראשונה זה עוד הלך לזברות קשה, אבל אחרי שוינצ'נזו יאקווינטה פרץ את הסכר עם הראשון בדקה ה-53 העסק הפך לקל הרבה יותר. אלסנדרו דל פיירו הכפיל בפנדל בדקה ה-69, ויאקווינטה התכבד בשני שלו ובשלישי של יובנטוס בדקה ה-86, לפני שויכוח קולני בין דל פיירו לזאקרוני העיב על החגיגות של המקומיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

גנואה - לאציו 2:1

הקבוצה מעיר הנמל הייתה רחוקה שלוש נקודות בלבד מהמקום השביעי ערב המחזור, אבל נתקלה בקבוצה נחושה במיוחד שעדיין נאבקת על חייה בתחתית. גנואה פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון מהיר מרגליו של רודריגו פלאסיו בדקה השמינית, אבל כבר בדקה ה-25 איזן אנדרה דיאס לתכולים, ושבע דקות לאחר מכן הפך סרג'יו פלוקארי את התוצאה והעניק ללאציו שלוש נקודות יקרות, שהרחיקו אותה עד כדי שש נקודות מהקו האדום.

פיורנטינה - קייבו 2:0

הקריסה של הויולה נמשכה, ואחרי ההפסד בברגמו במחזור הקודם הגיע הפסד ביתי מביך, שעשוי לשלוח את הקבוצה השאפתנית מפירנצה לעונה נטולת אירופה בשנה הבאה. בדקה ה-51 היה יכול חואן ורגאס להעלות את המקומיים ליתרון, אבל הפרואני החמיץ פנדל, שעלה לפיורנטינה ביוקר אחרי שסרג'יו פליסייר כבש לאורחת מורונה בדקה ה-54, וג'נארו סארדו קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-75.

אודינזה - סיינה 1:4

ההתאוששות של המקומיים נמשכה עם ניצחון ביתי מרשים על הלפני אחרונה, שהשלימה כמעט סופית עם נשירתה לסריה B. סימונה פפה כבש את הראשון לשחורים-לבנים בדקה ה-18, וגם אחרי שעמנואל קלאיו איזן בדקה ה-40 הם המשיכו לתקוף בחמת זעם, וכבר בדקה ה-42 מצא פפה את הרשת פעם נוספת. אלכסיס סאנצ'ז כבש את השלישי בדקה ה-61, ואנטוניו די נטאלה הוסיף אחד נוסף בפנדל בדקה ה-81.

תוצאות נוספות:

נאפולי - קליארי 0:0

בולוניה - פארמה 1:2
לבולוניה: מרקו די ואיו 38 ו-50. לפארמה: ג'ונתן ביאביאני 23.

ליבורנו - קטאניה 1:3

לליבורנו: כריסטיאנו לוקארלי 50 (בפנדל), קלאודיו בלוצ'י 60, מרטין ברגבולד 66. לקטאניה: מקסי לופז 87.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully