וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר ניצחה 1:3 את אטאלנטה

הנראזורי שיחזרו את התסריט מהמשחק מול ברצלונה, כשחזרו מפיגור מוקדם בדרך למקום הראשון. פאלרמו - מילאן 1:3

אחרי הניצחון הבלתי נשכח על ברצלונה, שבינתיים שווה חצי עבודה, הצליחה אינטר להמשיך את המומנטום שלה בליגה כשניצחה בבית את אטאלנטה, במסגרת המחזור ה-35 באיטליה. הנראזורי חזרו למקום הראשון באיטליה עם 73 נקודות, כשהם מוליכים בשתי נקודות על רומא, שתשחק מחר מול סמפדוריה (21:45). בצד השני, ההפסד משאיר את אטאלנטה מתחת לקו האדום עם 34 נקודות, שתיים פחות מבולוניה שתשחק מחר מול פארמה.

סימונה טיריבוקי מאטאלנטה הדהים את הסן סירו כבר בדקה החמישית עם בעיטה מצוינת מ-12 מטרים, שהעלתה את האורחת ליתרון. רק שתי דקות חלפו וטיריבוקי כמעט השלים צמד עם נגיחה חזקה שחמקה ליד הקורה של ז'וליו סזאר. אינטר התעוררה ודייגו מיליטו הצליח לנצל טעות של בלם אטאלנטה כדי להקשית בקלות מעל השוער ולקבוע שוויון בדקה ה-24. בדקה ה-35 אטו העביר כדור רוחב מצד שמאל, קמביאסו פספס ומקדונלד מאריגה דחק פנימה מחמישה מטרים כדי להשלים מהפך ולקבוע 1:2.

במחצית החליף מוריניו את ווסלי סניידר באסטבן קמביאסו, ככל הנראה כדי לשמור את ההולנדי הנפלא למשחק מול ברצלונה ביום רביעי. אינטר שלטה במחצית השנייה והגיעה למספר הזדמנויות מסוכנות במיוחד, כשבדקה ה-78 דווקא כריסטיאן קיבו בעט טיל מ-28 מטר, שהלך לקורה ופנימה. עד סוף המשחק שלטה הקבוצה המקומית והגיעה לעוד מספר הזדמנויות, אך הסתפקה ב-1:3, שהחזיר אותה למקום הראשון.

פאלרמו - מילאן 1:3

מילאן הבינונית נשרה סופית מהמירוץ על האליפות לא מזמן והיום המשיכה להציג בינוניות משוועת, נכנעה בסיציליה והיא עם ניצחון אחד בשבעת משחקי הליגה האחרונים. פאלרמו מנגד, חזרה למקום הרביעי לפחות עד מחר, אז תשחק סמפדוריה נגד רומא ותנסה לשוב בעצמה למקום ממנו עולים לליגת האלופות.

צ'זארה בובו דחק הערב מקרוב את השער הראשון של הקבוצה הביתית כבר בדקה התשיעית אחרי יציאה לא טובה של הגנת הרוסונרי לתרגיל נבדל אחרי כדור קרן, ואבל הרננדז האורוגוואי הכפיל את התוצאה בדקה ה-18, אחרי עוד תצוגה נרפית של החולייה האחורית של האורחים.

במחצית השנייה עוד הצליח קלרנס סיידורף לצמק ל-2:1 בדקה ה-55, אבל שער פנטסטי של פבריציו מיקולי, שסובב כדור חזק מ-12 מטרים היישר לחיבור של דידה, חתם את התוצאה. שלושה מחזורים נותרו לעונה, במילאנלו כבר לא יכולים לחכות לשריקת הסיום שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully