וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני: "מסי הוא הכי טוב בעולם"

שחקן מנצ'סטר יונייטד הסגיר את מחשבותיו. מוריניו: "אני מצפה מצ'לסי לזכות". בניטז יודע שליברפול חייבת להצליח באירופה

עד לפני שנה הם חגגו ביחד במדי מנצ'סטר יונייטד אליפויות, זכייה בליגת האלופות והרבה שערים, אבל כנראה שווין רוני לא זוכר חסד נעורים לחברו לשעבר, כריסטיאנו רונאלדו. חלוץ השדים האדומים נתן עונה נהדרת עם 34 כיבושים, אלא שהוא עשוי להיות מושבת עד סוף העונה.

לא מעטים תהו מי החלוץ הטוב בעולם כיום, רונאלדו, לאונל מסי או אולי רוני עצמו, שסחב את מנצ'סטר כמעט כל העונה לבד על גבו, אלא שלאנגלי הבינלאומי, שעשוי להיבחר הערב לשחקן העונה באנגליה, אין ספק בעניין.

"מסי הוא השחקן הכי טוב בעולם", אמר הג'ינגי. "זה עונג רב להיות בין השחקנים הכי טובים בעולם, אבל אני חושב שמסי הוא הכי טוב. מה שהוא עושה עם הכדור זה בלתי ייאמן, והוא גם כובש הרבה. השנה הזו הייתה פנטסטית מבחינתו".

מוריניו מאמין באינטר

מאבק האליפות באנגליה מדיר שינה מלא מעט אנשים - אוהדי צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד והרבה אחרים, ביניהם מאמן הכחולים לשעבר ז'וזה מוריניו. "אני מצפה שצ'לסי תזכה בתואר", אמר המיוחד. "יש להם מספיק ניסיון כדי לא לתת ליתרון שיש להם לברוח כשנותרו רק שלושה מחזורים לסיומה של הליגה.

"אני מצפה מהם שינצחו את שני משחקי הבית שיש להם מול סטוק סיטי ו-וויגאן, אבל הקושי יהיה במחזור הלפני אחרון כשהם יצאו לאנפילד למשחק נגד ליברפול", הזהיר ז'וזה. "אבל צ'לסי יודעת מה מונח על הכף ויש להם גם רקורד טוב מול האדומים".

בניטז רוצה להציל את התדמית של ליברפול

ליברפול סיימה את משחקה הראשון במסגרת חצי גמר הליגה האירופית בהפסד מינימלי, 1:0 לאתלטיקו מדריד בוויסנטה קלדרון. שער של דייגו פורלאן עשה את ההבדל, כאשר כעת תצטרך ליברפול להתגבר על הפיגור הקל בגומלין באנפילד.

המנג'ר הספרדי של האדומים רפא בניטז יודע שליברפול, שמדשדשת מאוד בליגה העונה ולא תשיג את המקום הרביעי המוביל לליגת האלופות, חייבת להתגבר על המכשול המדרידאי. "התדמית של ליברפול תינזק קשות אם לא נצליח לזכות בתואר האירופי", הזהיר בניטז והודה על האמת. "זה חשוב להיות בליגת האלופות או בליגה האירופית. זה חשוב לקבוצה, מעבר לרמה המקצועית, גם ברמה התדמיתית וברמה הכלכלית".

גרנט ושחקניו לא מרימים דגל לבן

בפעם המי יודע כמה הוכיחה אמש (שבת) פורטסמות שיש לה ולשחקניה הרבה לב ואופי. למרות שפיגרה 2:0 בריבוק סטאדיום של בולטון, שבה הקבוצה של אברהם גרנט והשוותה ל-2:2 עד הסיום. פומפי אמנם ירדה כבר ליגה, הרבה בעקבות הפחתת תשע הנקודות, אבל היא תעשה זאת בראש מורם. כמובן, שעוד לפני כן, מחכה לה אחד מהשיאים של הכדורגל האנגלי - גמר הגביע - כאשר תפגוש את צ'לסי בוומבלי ב-15 למאי.

"המחצית הראשונה שלנו הייתה איטית, אבל השתפרנו מאוד במחצית השנייה ושיחקנו טוב", אמר גרנט לאחר המשחק מול בולטון. "לא החזקנו בכדור הרבה והיה קל להבקיע נגדנו. במחצית השנייה הראינו מה שהראינו כל העונה: הרבה אופי ולא הרמנו דגל לבן. יכולנו להבקיע אפילו יותר משני שערים. שמחתי מאוד על הדרך שחזרנו למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully