וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש ביונייטד: ווין רוני גמר את העונה

החלוץ סובל מפציעה במפשעה. פרגוסון: "ייקחו לו שבועיים-שלושה לחזור". על המשחק: "לא היו סימנים ללחץ, זה מצוין"

מנצ'סטר יונייטד אמנם עלתה בחזרה למקום הראשון בפרמיירליג היום (שבת) אחרי 1:3 מרשים על טוטנהאם, אלא שספק כמה עד כמה עזות היו החגיגות שלה כשלאחר המשחק התבררה חומרת פציעתו של ווין רוני. חלוץ נבחרת אנגליה, שנפצע במפשעה ביום חמישי, לא היה בסגל למשחק הקריטי של השדים האדומים נגד התותחנים, ולאחר המשחק התברר כי הסופרסטאר עלול להחמיץ גם את שני משחקי הליגה שנותרו למנצ'סטר יונייטד העונה.

"קשה להגיד מתי הוא יחזור לשחק", אמר אלכס פרגוסון המדוכדך בסיום הניצחון על טוטנהאם. "אני חושב שייקח לו שבועיים או שלושה לחזור, למען האמת. ננסה שהוא יחזור לשחק העונה. כמובן שניתן לו כל הזדמנות, ו-ווין עצמו יהיה נואש לנסות לשחק. אבל פשוט נצטרך לחכות ולראות", הוסיף המנג'ר הסקוטי.

והיה גם משחק באולד טראפורד היום. אחרי 0:0 במחצית הראשונה, קיבלה האלופה המכהנת שני פנדלים, אותם הבקיע ריאן גיגס, בצירוף שער נפלא של נאני על מנת לנצח בסופו של דבר 1:3, ולעלות, באופן זמני, לפסגת הטבלה. מחר תשחק צ'לסי מול סטוק, ותנסה לשוב למקום הראשון. "לצ'לסי יש הרבה שחקנים מנוסים, אבל הלחץ מגיע בשלב הזה של השנה", אמר פרגוסון. "חלק מהשחקנים יהיו לחוצים".

שחקני יונייטד, עם זאת, לא ממש היו לחוצים היום. לפחות לא על פי המנג'ר שלהם. "שיחקנו היטב וזה היה חשוב, אבל הדבר הכי חשוב הוא ששמרנו על העצבים שלנו. לא היו סימנים ללחץ לכל אורך המשחק, וזה היה טוב מאוד לראות". על נאני, איש המשחק שלו היום, אמר פרגוסון: "השער שלו היה יוצא מהכלל, ולבצע הקפצה כזו בשלב כזה של המשחק מראה שיש לו אומץ". פרגי שיבח גם את דימיטאר ברבאטוב, שפתח לבד בהתקפה במקום ווין רוני, ואמר: "הוא היה נפלא לכל אורך המשחק".

מנגד, טוטנהאם היתה קרובה מאוד לצאת מהמשחק הזה עם נקודה, אלא שבסיום, כאמור, היא ירדה מנוצחת, והמקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות שוב נמצא בסכנה ממשית. "היתה לנו הזדמנות לבוא ולהוציא משהו היום, אבל לא שיחקנו היטב, כפי ששיחקנו בשבועות האחרונים", הודה הארי רדנאפ בסיום. "במצב של 1:1, 10 דקות לסיום, אתה מצפה לצאת עם נקודה. אני מניח שהמירוץ למקום הרביעי יגיע עד המשחק האחרון, אנחנו צריכים לאסוף כמה נקודות, ואני מקווה שנעשה זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully