וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטארי: "באלוטלי ילד טוב, זו הגישה שלו שדפוקה"

שחקן אינטר התייחס לחלוץ: "מקווה שיישאר". לאונרדו לאחר ההפסד לפאלרמו: "הכל הלך הפוך". רוסי: "לא אעודד את סמפ"

שבוע מוצלח ביותר עבר על אינטר, שניצחה אמש (שבת) 1:3 את אטאלנטה במחזור ה-35 בליגה האיטלקית, זאת לאחר שהנראזורי ניצחו באותה תוצאה גם את ברצלונה בשבוע שעבר במשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות. כמו נגד בארסה, הקבוצה של ז'וזה מוריניו נקלעה לפיגור בסן סירו, אך התאוששה ועלתה זמנית, לפחות עד משחקה של רומא נגד סמפדוריה (הערב, 21:45) למקום הראשון.

"לא היה סיכוי שדעתנו תוסח", אמר לאחר המשחק סולי מונטארי, שחקן הנראזורי, "כי אנחנו הולכים על כל התארים - אליפות, גביע וליגת האלופות. היינו חייבים את הניצחון והשגנו אותו, למרות שלא פתחנו טוב".

פרשת מריו באלוטלי עדיין מסעירה את אינטר. החלוץ הסורר נשלח לפני מספר ימים הביתה ואמש ישב רק ביציע. "אני לא יודע מה להגיד על מריו", אמר מונטארי בעניין זה. "הוא חבר לקבוצה, הוא ביקש סליחה והוא עדיין צעיר מאוד, האוהדים צריכים להבין אותו.

"הוא ילד טוב", הוסיף מונטארי, "זו רק הגישה שלו שדפוקה. הוא עדיין צעיר מאוד והוא צריך להתבגר. אם ניתן לו את הזמן הדרוש, הוא יהפוך לשחקן גדול. אני מקווה מאוד שהוא יישאר במועדון".

רוסי: "מרגישים הרבה יותר בטוח במגרש הביתי"

הקבוצה השנייה של מילאנו, מילאן, יצאה לסיציליה למשחק חוץ נגד החמישית בטבלה, פאלרמו, ערב המחזור וחטפה 3:1 כואב, במה שהיה ההפסד השני ברציפות של הקבוצה. המקום השלישי שמוביל לליגת האלופות מובטח, וכעת כל שנותר לרוסונרי, שחווים תקופה נוראית לאחרונה, היא לגמור את הליגה.

"הכל הלך לנו הפוך", אמר בסיום משחק ההפסד מאמן מילאן לאונרדו. "הגישה למשחק הייתה שגויה. הקבוצה שלי יכלה לשחק את 20 הדקות הראשונות בצורה הרבה יותר טובה. פלארמו ניצלה את הטעויות שלנו, דבר שהשפיע על כל המשחק".

מי שכמובן התלהב מהניצחון הוא מאמנה של הקבוצה הוורודה, דליו רוסי. "אין ספק שיש לקבוצה שלי הרבה כישרון", אמר רוסי, "אבל מה שחשוב יותר ומה שמוביל את הקבוצה זה המבנה החזק שלה". הקבוצה מהאי היא אחת משלוש בליגה האיטלקית שלא נוצחו בביתן עדיין העונה. "הקבוצה מרגישה הרבה יותר בטוחה במגרש הביתי שלנו", הסביר רוסי את פשר ההישג המצוין.

רוסי, שאימן בעבר את לאציו, יריבתה העירונית של רומא, נשאל האם יעודד את סמפדוריה במשחקה נגד רומא, שיכול להחזיר את סמפ למקום הרביעי על חשבונה של פאלרמו, וענה: "אני לא אהיה בעד סמפדוריה, אני רק מעודד את פאלרמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully