וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלוטלי: "אהיה השחקן הטוב בעולם"

חלוץ אינטר ממשיך לעורר פרובוקציות באיטליה: "לא אוותר על החלום שלי". ראניירי: "אינטר הייתה נהדרת מול ברצלונה"

איטליה עדיין נסערת מהדי הפרשה החדשה של מריו באלוטלי. אינטר אומנם הדהימה את אלופת אירופה ברצלונה עם ניצחון 1:3 בחצי גמר ליגת האלופות, אבל על הניצחון העיבה התגובה המתריסה של באלוטלי לעבר האוהדים, עם תנועות ידיים והשלכת החולצה על הדשא. בעקבות כך החלוץ הצעיר התעמת עם מרקו מטארצי בחדר ההלבשה, על פי הדיווחים גם כמעט הותקף על ידי אוהדי אינטר במגרש החניה, וגם המאמן מוריניו הצהיר כי הוא קרוב להרים ידיים.

אבל באלוטלי לא מוותר. "אני מוכן להפוך לשחקן הטוב בעולם", אמר החלוץ, "אני רגוע, כלום לא השתנה. מאז שהייתי ילד חלמתי להפוך לכדורגלן הטוב בעולם, ואין לי כוונה לפספס את החלום הזה. 80 אחוז מהחיים שלי ביליתי תחת אור הזרקורים, כך שזה די צפוי שלא אחייך כל הזמן. אם אנשים היו רואים את שאר 20 האחוזים, הם היו יודעים שאני בחור די מהנה".

"באלוטלי ייענש, אבל אנחנו צריכים אותו", טוען נשיא אינטר מאסימו מוראטי, "משהו יקרה, אין ספק. התגובה שלו הייתה כמו התאבדות ציבורית, אבל הוא שחקן מוכשר, ואנחנו רוצים אותו".

הקרב רומא אינטר מתרחב

רומא ממשיכה את הסתערותה על התארים באיטליה, ולאחר שכבשה את הפסגה בטבלה, היא עלתה אתמול גם לגמר הגביע על אף שהפסידה 1:0 לאודינזה בגומלין (ניצחה 0:2 במשחק הראשון).

"זה היה משחק קשה, וציפינו לזה", אמר קלאודיו ראניירי, "האמת היא שאני מרוצה שרצף הניצחונות נפסק בצורה כזו, ולא בליגה. עכשיו הכי חשוב שזה לא יפגע בנו במירוץ לסקודטו".

עכשיו רומא תפגוש את יריבתה למירוץ לאליפות אינטר גם בגמר הגביע ב-5 במאי. "זו הייתה תצוגה מרשימה מבחינתם מול ברצלונה", החמיא ראניירי לחבורה של מוריניו, "הם שיחקו נהדר, והיו ראויים לניצחון".

ליפי: 70 אחוז מהסגל סגור

אלופת העולם איטליה מתכוננת למונדיאל, ומאמנה מרצ'לו ליפי טוען שנותרו רק ארבעה או חמישה מקומות פנויים בסגל. "70 אחוז מהסגל כבר נקבע", אומר ליפי, שזכה עם הסקוודרה אזורי בגביע העולמי בגרמניה, "אנצל את הזמן שנותר כדי לקבל החלטה על המקומות שנותרו, אבל אנחנו כבר בשלב מאוחר. גם ב-2006 לא לקחתי שחקנים רק על סמך האיכות שלהם, אלא גם בגלל האופי והכושר הגופני. התוצאות שמשיגות הקבוצות של חלקם אינן רלוונטיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully