וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ניצחה 1:2 את סראגוסה ונצמדה לברצלונה

ריאל מדריד נעזרה בשערים של ראול (50) וקאקה (82) שעלו כמחליפים בדרך ל-1:2 על סראגוסה. ברצלונה ניצחה את חרז

מה יכול נשיא של קבוצה שזכתה בכל תואר אפשרי ועוד בשנה אחת לאחל לה? לעשות קאמבק דרמטי בדרך לעוד תואר. נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה רוצה להאדיר את שמה של הקבוצה הקטלאנית דרך חזרה מופלאה מבור לא קטן. "אם יש משהו שחסר לקבוצה, שזכתה בכל תואר, זה קאמבק הרואי, שיגדיל את הערך העצמי של הקבוצה", אמר הנשיא.

בינתיים, לאלופת אירופה יש עוד מאבק קטן בליגה מול יריבה אחת ותיקה שמאוד רוצה להחזיר את תואר האליפות למדריד. המחליפים של בארסה הצליחו לנצח הערב (שבת) 1:3 את חרז, למרות משחק לא מרשים במיוחד. ריאל מדריד לא נראתה גם היא כמו שמצפים ממנה להיראות בשלב זה של העונה, אבל נעזרה בשערים של ראול וקאקה כדי לגבור 1:2 על סראגוסה, ולהתקרב שוב עד נקודה מברצלונה בפסגה. אכן, מתוח. בינתיים גם ברצלונה וגם ריאל עומדות באתגר המנטלי, עם ארבעה מחזורים לסיום הליגה.

ברצלונה - חרז 1:3

לפני הגומלין המסקרן מול אינטר במסגרת חצי גמר ליגת האלופות, קיבלה הערב ברצלונה הזדמנות לערוך ניסוי כלים מול נועלת הטבלה חרז ולשפר את מאזן השערים שלה. פפ גווארדיולה בחר לאפשר מנוחה ללאונל מסי, כשגם ג'רארד פיקה, סרחיו בוסקטס ופדרו איבדו את מקומם בהרכב ודני אלבס ריצה עונש הרחקה. מי שקיבלו את הצ'אנס לפתוח בין ה-11 היו דמיטרו צ'יגרינסקי, רפא מארקז, יא יא טורה וכן ג'פרן ותיירי הנרי שצוותו לצד זלאטן איברהימוביץ' בהתקפה.

בארסה פתחה טוב את המשחק וכבר בדקה ה-14 עלתה ליתרון. צ'אבי מצא במסירת אומן את גפ'רן, המקסיקני הצעיר שמר על הכדור למרות שנפל, עבר מגן אחד ובעט מזווית קשה לרשת של רנאן. שער נהדר שגרם גם למסי להתמוגג מנחת על הספסל. בדקה ה-24, רגע אחרי הצלה גדולה של ויקטור ואלדז, יצאה בארסה למתפרצת קטלנית אותה סיים ברשת תיירי הנרי שקיבל מסירת רוחב מזלאטן. האוהדים כבר החלו לפנטז על ניצחון גבוה, אבל אחרי דקה יצאה חרז לעוד התקפה והשחקן המצטיין של נועלת הטבלה העונה, מריו ברמחו, ירה לחיבורים של ואלדז וצימק ל-1:2.

האורחים הוכיחו, כפי שהם עושים בכל המחזורים האחרונים מאז תפס נסטור גורוסיטו את תפקיד המאמן, כי גם אם יירדו ליגה יעשו זאת בכבוד ועם ראש מורם, ולא היו רחוקים גם משוויון מדהים בפתיחת המחצית השנייה. לגווארדיולה נמאס מהמשחק הנרפה של שחקניו וכדי למנוע צרות שלח את מסי למערכה כבר בדקה ה-53, למרות שכלל לא התכוון לשתפו, כשגם פיקה עלה במקום מארקז. בדקה ה-56 בארסה סגרה עניין, כשטורה פרץ מצוין בשמאל וסידר לזלאטן שער קל מקרוב שהרגיע את האווירה באצטדיון. מתיאס אלוסטיסה ופביאן אוריאנה הורחקו בדקת הסיום אחרי עבירות גסות וברצלונה יקוו שכל השחקנים שרדו את המשחק ללא פציעות משמעותיות.

סראגוסה - ריאל מדריד 2:1

כשהיא יודעת שיריבתה למאבק האליפות כבר עשתה את שלה, עלתה ריאל עם הרבה אנרגיה כדי לחזור אל פיגור הנקודה מברצלונה. אבל זה הלך קשה. במחצית הראשונה המארחים לא עשו לה חיים קלים, וכבר בדקה ה-14 חטפה ריאל מכה כשרפאל ואן דר וארט נפצע ונאלץ לרדת מהמגרש, ובמקומו, לשמחתם של אוהדי ריאל, נכנס לא אחר מאשר ראול. החילוף הזה הניב פרי רק במחצית השנייה, אבל איזה פרי.

כריסטיאנו רונאלדו ניסה להכניע את רוברטו בדקה ה-49, ומשלא הצליח שלח כדור אל ראול שמשני מטרים דחק בקלות פנימה את שער היתרון. ראול אגב, הוחלף מיד לאחר השער, ובמקומו נכנס קרים בנזמה. לא חלפו שתי דקות וסראגוסה קיבלה עוד חדשות רעות, כשמתאו קונטיני שלח מרפק בכיוונו של היגואין, והשופט שלח כרטיס אדום לכיוונו והותיר את סראגוסה בעשרה שחקנים.

דווקא כשהיא בנחיתות החלה סראגוסה להילחם על שער השיוויון, ובדקה ה-61 היא מצאה אותו, כשאדריאן קולונגה קיבל כדור נהדר במתפרצת, עקף את קסיאס וקבע 1:1. ריאל נראתה כבויה, התקשתה לסכן את השער, ונראה היה לרגע שהיא כבר נפרדת לשלום ממאבק האליפות. ואז הגיע קאקה. הגנת המארחים נרדמה והותירה את החלוץ במצב טוב בפינת הרחבה, רונאלדו מצא אותו בנגיעת אמן, ומשם שיחרר הברזילאי בעיטה נהדרת לפינה הרחוקה שהכניעה את רוברטו, והחזירה את קבוצתו של פלגריני שוב, עד כדי נקודה מברצלונה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ולנסיה - דפורטיבו לה קורוניה 0:1

המארחים חזרו הביתה אחרי ההפסד במחזור הקודם לריאל מדריד, וידעו שניצחון הערב, מול לה קורוניה יגדיל לפחות באופן זמני את הפער מהרביעית בטבלה, מאיורקה, ל-7 נקודות, וככל הנראה יביטיח להם את הכרטיס לליגת האלופות. בדקה ה-33 קיבלה ולנסיה את ההזדמנות שלה, כשכדור קרן אל הרחבה הוביל לנגיעה בידו של זה קסטרו, ולכדור עונשין מ-11 מטרים.

דויד וייה שלח את הכדור פנימה, והעלה את המארחים ליתרון. לה קורוניה ניסתה לחזור למשחק, אבל לא הצילחה לייצר יותר ממצב או שניים, והמארחים סגרו עוד 3 נקודות שמקרבים אותם מאוד להבטחת הכרטיס לליגת האלופות. 3 דקות בתוך תוספת הזמן ראה רובן בראחה את הצהוב השני שלו להערב, והותיר את קבוצתו לשניות הסיום ב-10 שחקנים. לה קורוניה בינתיים ממשיכה ברצף הנוראי שלה, שכרגע עומד על 9 משחקים ללא ניצחון, ומותיר בפי אוהדיה טעם רע מאוד של סיום עונה מאכזבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully