וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה מתחיל להימאס על אוהדי ריאל מדריד

הקשר הברזילאי לא שמע בעצת רופאי הקבוצה ונעדר גם מהמשחק נגד ולנסיה, והקהל הלבן כבר קורא לו "לחזור למילאן"

בריאל מדריד אולי חוגגים את העובדה שהם צמצמו את הפער מברצלונה ביום ראשון האחרון לנקודה אחת בלבד, וגם את ההפסד של בארסה במשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות לאינטר (3:1), הראשון בעידן של פפ גווארדיולה בפער של יותר משער אחד, אלא שבקבוצה הלבנה יש לא מעט בעיות, אחת מהן גדולה והיא נקראת: קאקה.

שחקן הבלאנקוס נפצע ב-10 למרץ במשחק ההדחה בשמינית גמר ליגת האלופות מול ליון ומאז לא שב למגרשים. קאקה כבר חזר לאימונים מלאים לפני כשבוע, אלא שגם במשחק הליגה נגד ולנסיה הוא לא נכלל בסגל. למרות שרופאי הקבוצה היו משוכנעים שהוא יכול להיות לפחות על הספסל, הרי שהשחקן עצמו לא שמע בעצתם, לא רצה לסכן את בריאותו והעדיף לשבת בתא צפייה מרווח ויוקרתי בסנטיאגו ברנבאו.

למי שמתחיל להימאס ממנו זה לאוהדי הקבוצה. בעוד הם רואים את כריסטיאנו רונאלדו נלחם ומוביל את הקבוצה, הם כועסים על הקשר הברזילאי המאכזב. קאקה, שהגיע בקול תרועה רמה ממילאן, שיחק 2,336 דקות בלבד במדים הלבנים (60 אחוז, תשיעי בין השחקנים). כך שאם לא די בעונה הרעה שלו, הרי שגם מבחינת המחויבות וההשקעה הוא לא נמצא ברשימת המצטיינים.

הפורומים של אוהדי הקבוצה סוערים. חלקם עדיין שומרים על כבודו של השחקן, אחרים כבר הרבה יותר בוטים כלפיו. בין שאר הדברים שנרשמו נגדו אפשר למצוא את הדברים הבאים: "במונדיאל בדרום אפריקה הוא כבר יהיה כשיר במאת האחוזים ויילחם עבור ברזיל", "המצב שלו כבר הפך למביש, שיחזור למילאן", ו-"הוא אלוף העולם בהוצאות על חשבון הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully