וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "ניצחון לא יפה, אבל ניקח את זה"

הלייקרס עצרו את דוראנט ועלו ל-0:1 מול אוקלהומה. נאש לאחר הפסד פיניקס: "היינו צל של עצמנו". גארנט הורחק מהמשחק השני

אחרי ערב ראשון בו כל קבוצות הבית ניצחו ושמרו על יתרון הביתיות, הגיעה פורטלנד לפיניקס ועוררה את הסיבוב הראשון של הפלייאוף עם ניצחון 100:105. בשאר הסדרות לא נרשמו הפתעות, כשהאלופה לוס אנג'לס לייקרס עצרה את קווין דוראנט וגברה על אוקלהומה 79:87. גם דאלאס, שניצחה בדרבי הטקסני את סן אנטוניו לאחר הארכה, ואורלנדו שהתגברה על שארלוט בובקאטס, עלו ליתרון 0:1 בסדרה.

דוראנט מוגבל

האלופה המכהנת, לוס אנג'לס לייקרס, הצליחה להתגבר על אוקלהומה סיטי ת'אנדר למרות יום התקפי חלש וניצחה אותה 79:87. קובי בריאנט הוביל את הלייקרס עם 21 נקודות, למרות אחוזים רעים ו-6 מ-19 מהשדה. כוכב הלייקרס העדיף להתמקד בדברים הטובים והחמיא להגנה הקבוצתית שעצרה את קווין דוראנט על 7 מ-24 מהשדה ו-24 נקודות בבכורה שלו בפלייאוף.

"נאלצנו לעבוד קשה כקבוצה כדי להגביל את צעדיו", הסביר בריאנט. "זה קשה כי הם עושים עבודה טובה בלפנות אותו. לא היה ניצחון יפה, אבל אנחנו ניקח את זה. אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב, אבל כרגע זה באמת לא משנה. בשלב הזה צריך לנצח משחקים".

"הייתי מתוסכל", טען דוראנט לאחר המכשולים שהערימו עליו שחקני הלייקרס במהלך המשחק. "החטאתי קליעות שאני בדרך כלל קולע. אם הייתי קולע עוד ארבע או חמש זריקות, אולי המשחק היה מתפתח אחרת לגמרי.

קמבי בשטח

המשחק הראשון בפלייאוף בו נשבר יתרון הביתיות היה בפיניקס, שם פורטלנד, ללא ברנדון רוי הפצוע, הפתיעה את הסאנס עם ניצחון 100:105. אנדרה מילר הבריק עם שיא קריירה בפלייאוף של 31 נקודות (15 ברבע האחרון) והבלייזרס שייטו לניצחון. "לא שיחקנו טוב מספיק", טען סטיב נאש לאחר ההפסד הכואב. "היינו צל של עצמנו. יש לנו הרבה מה לשפר כדי לנצח את הסדרה הזו".

מרכוס קמבי, ששאב 17 כדורים חוזרים ושלט מתחת לסלים, היה מרוצה מההישג של קבוצתו. "זו כנראה הקבוצה החמה בליגה כרגע, אבל אנחנו בעצמנו קבוצת חוץ מצוינת. באנו ללא השחקן הטוב ביותר שלנו וכולם התעלו כדי להשיג את הניצחון. אנשים שאלו אותם לפני הפלייאוף את מי הם מעדיפים בסיבוב השני. אף אחד לא ספר אותנו, אבל אנחנו עדיין כאן".

הווארד היפראקטיבי

משחק פלייאוף ראשון העונה, הקהל הביתי של אורלנדו נרגש, אווירה חגיגית, ציפיות גבוהות, תקווה בלב, ג'אמפ פתיחה, ו...במקום כדורסל, באמוויי ארינה או בושידו. שחקני שארלוט שרטו, מרפקו ולפתו את דוויט הווארד, ועשו הכל כדי להמאיס עליו את המשחק. סופרן גמר את משחק הפתיחה בסדרה הם 5 נקודות בלבד (2 מ-4 מהשדה, 1 מ-6 מהעונשין). "החבר'ה הגדולים שלהם הולכים להרביץ לו בכל הזדמנות, והם עשו עבודה טובה", אמר מאמן המג'יק סטן ואן גנדי, שניצח בסיום 89:98, ויודע שעליו להתכונן לסדרה פיזית בהמשך.

הווארד כיפר על יכולתו ההתקפית ב-7 ריבאונדים ו-9 גגות שנטעו יראה ופחת בלב התקפת הבובקאטס. גם ההתרגשות לקראת הפלייאוף הוציאה אותו מפוקוס. "לפני המשחק וינס קרטר אמר לי 'אני מנסה לישון' ואמרתי לו 'סליחה, אני היפראקטיבי כרגע', החברים שלי עשו עבודה טובה והרגיעו אותי".

מי שעוד עשה עבודה טובה הוא ג'אמיר נלסון, שהצטיין בשורות אורלנדו עם 32 נקודות כש-24 מהן נקלעו בחצי הראשון. "בשנה שעברה לא הייתי אני בסדרת הגמר, ואין לי תירוצים לזה", אמר נלסון, "עכשיו ההרגשה טובה כי עזרתי לחברים, ולא עודדתי אותם בחליפה מבחוץ כמו שקרה בפלייאוף שעבר".

גארנט הורחק ממשחק מספר 2

הסיפור הגדול בניצחון של בוסטון על מיאמי 76:85 במשחק הראשון בסדרה ביניהן, היה במהומה הגדולה בדקת הסיום, אז ביצע קוונטין ריצ'ארדסון עבירה מכוערת על פול פירס ועורר את זעמו של קווין גארנט. כוכב הסלטיק הורחק מהמשחק בעקבות שתי עבירות טכניות, ולאחר מכן התבשר על ידי הליגה כי הוא מושעה מהמשחק הבא בסדרה. ריצ'ארדסון, אגב, נקנס ב-25 אלף דולר.

עוד מספיחי הערב הראשון של הפלייאוף: מהמט אוקור, הפורוורד הטורקי של יוטה ג'אז, סיים את העונה בעקבות פציעה בגיד האכילס במשחק הראשון בסדרה נגד דנבר. "זה נורא, אנחנו צריכים את ממו בפלייאוף", הגיב קרלוס בוזר לפציעה של חברו, שעשוי להחמיץ גם את המונדובאסקט בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully