וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס ניצחו את אוקלוהומה 79:87 ועלו ל-0:1

הלייקרס לא הרשימו, אבל רשמו 79:87 על אוקלוהומה ו-0:1. פורטלנד ניצחה בפיניקס 100:105, ניצחונות לדאלאס ואורלנדו

אחרי פתיחת הפלייאוף נטולת ההפתעות מאתמול, נכנסו ארבע הסדרות האחרות לפעולה הלילה (בין ראשון לשני), כשבמשחק הראשון עלתה לוס אנג'לס לייקרס ליתרון 0:1 מול אוקלוהומה סיטי. דוראנט וחבריו קיוו להפתיע את האלופה בביתה, ולא היו רחוקים כשתפסו את הלייקרס ביום התקפי חלש, אבל קבוצתו של ג'קסון החזיקה מעמד, וניצחה 79:87. למרות זאת, בלוס אנג'לס יודעים היטב שיכולת שכזו עלולה ליצור להם לא מעט בעיות בהמשך, במיוחד אם קווין דוראנט לא יסבול מיובש התקפי כמו שסבל במשחק הראשון.

בהמשך הלילה פגשה אורלנדו את שארלוט ושמרה על יתרון הביתיות כשניצחה אותה במשחק הראשון בסדרה בתוצאה 89:98. דאלאס מאבריקס אירחו בטקסס את סאן אנטוניו לדרבי רותח ורשמו ניצחון ביתי בתוצאה 94:100. פורטלנד טריילבלייזרס נטולת ברנדון רוי הייתה לקבוצה הראשונה בפלייאוף 2010 ששוברת את יתרון הביתיות של יריבתה. הבלייזרס הציגו משחק קר רוח ומלא נחישות, ולא נבהלו מכושרה הטוב של פיניקס בתקופה האחרונה. זה הספיק להם כדי לנצח את הסאנס באריזונה בתוצאה 100:105 ולעלות ליתרון 0:1 בסדרה. פיניקס, שחגגה את המקום השלישי במערב בתום העונה הסדירה, תצטרך לעבוד קשה מאוד מעתה מול שחקניו של המאמן נייט מקמילן.

לוס אנג'לס לייקרס - אוקלוהומה סיטי ת'אנדר 79:87 (0:1 בסדרה)

הלייקרס פתחו בסערה ולא נתנו לאורחים זמן להיכנס למשחק. דוראנט החטיא את שלושת הזריקות הראשונות שלו, בעוד המארחים הלכו פנימה אל ביינום וארטסט, ועלו ליתרון דו ספרתי. דוראנט התחיל להיכנס לקצב, אבל כך גם בריאנט, והלייקרס הוליכו 13:27 בסיום הרבע הראשון. המארחים המשיכו במומנטום וכבר עלו ליתרון 17, אבל ווסטברוק הופיע לרבע השני, ובעזרתו הצליח דוראנט לשמור את קבוצתו בתמונה, בדרך לפיגור 8 במחצית.

ג'ורדן פארמר פתח את הרבע האחרון עם שתי שלשות רצופות, דוראנט המשיך להתקשות, אבל ווסטברוק וגרין לא נתנו למארחים לברוח והורידו ל-71:64. האורחים נאלצו לעבוד קשה מאוד על כל נקודה, אבל גם הלייקרס נראתה נורא באותן דקות, ודקה וחצי לסיום אוקלוהומה נותרה קרוב. או אז הגיע אחד, דרק פישר, צלף שלשה גדולה בדיוק כמו שהוא רגיל לעשות בפלייאוף שהעלתה את קבוצתו של ג'קסון ל-10, ומשם כבר האורחים הצעירים לא הצליחו לחזור.

בריאנט הוליך את קלעי הלייקרס עם 21, אבל סבל מעוד ערב התקפי חלש עם 6 מ-19 מהשדה. פאו גאסול נתן 19 נקודות ו-13 ריבאונדים, בעוד אנדרו ביינום הוסיף 13 ו-12 ריבאונדים משלו. את אוקלוהומה הוליך קווין דוראנט עם 24, אבל רק ב-7 מ-24 מהשדה כשהוא זורק מבטים מתוסכלים לכל עבר. ראסל ווסטברוק ניסה לעזור עם 23 נקודות ו-8 אסיסטים, אבל ג'ף גרין (4 מ-12 מהשדה) עם 10 נקודות בלבד לא היה שם מספיק, והת'אנדר מאבדים הזדמנות פז להפתיע את האלופה.

דאלאס מאבריקס - סן אנטוניו ספרס 94:100 (0:1 בסדרה)

המשחק הראשון היה משחק הצהרה של דירק נוביצקי. הגרמני היה ענק עם 36 נקודות ב-12 מ-14 מהשדה ו-7 ריבאונדים, וכשנוביצקי חד ומרוכז כל כך, קשה מאוד לנצח את המאבריקס. בסיבוב הראשון בעונה שעברה סן אנטוניו הצליחה לעצור את נוביצקי בעזרת דאבל-טים ואפילו טריפל-טים, אבל זה לא עזר להם והם הודחו. הפעם הם ניסו לעצור את החברים ושמרו עליו אחד-על-אחד. זה לא עזר להם, והם הפסידו. הספרס פתחו את המשחק עם ארבע רצופות של מאנו ג'ינובילי ואחריהן ארבע רצופות של מקדייס, אבל 8 נקודות של נוביצקי חוללו מהפך ודאלאס הוליכה 18:23 בתום 12 דקות. ברבע השני ג'ינובילי לא נשא לבד בנטל המערכה, טוני פארקר וטים דאנקן נכנסו לעניינים, אבל השלושה לא הצליחו למנוע מנוביצקי נקודות וקארון באטלר סייע לגרמני לשמור על יתרון 45:50 למאבס במחצית. את הרבע השלישי פתח נוביצקי עם 4 רצופות, שון מריון תרם כמה נקודות משלו, כשמנגד דאנקן מונע מדאלאס לברוח ומסייע לספרס לרדת בפיגור 76:69 בתום הרבע. באטלר פתח את הרבע ההרביעי בסל וג'אמפ ל-2 ועוד שלשה ויחד עם נקודות של ג'ייסון קיד ומריון נשמר יתרונה של דאלאס. 1:55 לסיום קלע ג'ייסון טרי שלשה שעלתה את המאבס ליתרון 12, ומכאן ועד לבאזר הספרס רק הצליחו לצמק אך לא מעבר לכך.

דירק נוביצקי הוליך את דאלאס עם 36 נקודות (12 מ-14 מהשדה, 12 מ-12 מהעונשין) ו-7 ריבאונדים, קארון באטלר סייע לו עם 22 נקודות (8 מ-19 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, ג'ייסון קיד קלע 13 ומסר 11 אסיסטים, ברנדן הייווד הוסיף 10 מהספסל, ושון מריון קלע 9. טים דאנקן הוליך את הספרס עם 27 נקודות ו-8 ריבאונדים, מאנו ג'ינובילי קלע 26 ומסר 6 אסיסטים, טוני פארקר תרם 18 ו-4 אסיסטים מהספסל, ומלבדם איש לא ממש תפקד בסן אנטוניו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אורלנדו מג'יק - שארלוט בובקאטס 89:98 (0:1 בסדרה)

הקבוצות נפגשו ארבע פעמים בעונה הסדירה, כשבשלושה משחקים ניצחה אורלנדו. במפגש האחרון ניצחו הבובקאטס, מה שאולי נטע בהם ביטחון לקראת הסדרה הזו. הביטחון הזה התפוגג כבר בתום הרבע הראשון בו טסה אורלנדו ליתרון 20:31 בזכות פתיחה טובה של ג'אמיר נלסון והמשך של וינס קרטר. סלים גדולים של ג'ראלד וואלס לא מנעו מהמג'יק, שנהנו מיכולת טובה של מייקל פיירטוס ברבע השני, להוליך 43:59 במחצית. סטיבן ג'קסון סייע לשארלוט לצמק ברבע הלישי, ויחד עם תרומה התקפית של וואלאס וריימונד פלטון ההפרש ירד ל-76:66 בתום הרבע השלישי. סטיבן ג'קסון הוריד למינוס 7 בתחילת הרבע הרביעי, אבל נלסון, בסיוע קרטר וג'יי.ג'יי רדיק, השאירו את היתרון ביד של החבר'ה מפלורידה שעלו ל-0:1.

ועכשיו ילדים גלו מי מסתתר בציור, שמו של מי לא הוזכר עד כה אפילו פעם אחת. הפותר נכונה יקבל כפרס גלימה של סופרמן. דוויט הווארד לא הופיע למשחק. כלומר, הוא שיחק, אפילו רשם 27:49 דקות, אבל תרם רק 5 נקודות ב-2 מ-4 מהשדה ו-1 מ-6 מהעונשין, כששחקני שארלוט מוציאים לו את החשק לחיות עם שמירה פיזית. הווארד היה מתוסכל והצליח לפרוק חלק מתסכולו ב-7 ריבאונדים ובעיקר ב-9 חסימות גדולות, שהוכיחו כי הוא משפיע על המשחק רבות גם אם אינו טוב בהתקפה. נלסון הוליך את המג'יק עם 32 ו-6 אסיסטים, רשארד לואיס הוסיף 19 ב-8 מ-11 מהשדה, פייטרוס קלע 14 וקרטר הוסיף 12. ג'ראלד וואלאס הצטיין בשורות שארלוט עם 25 נקודות (8 מ-13 מהשדה), פלטון קלע 19, סטיבן ג'קסון תרם 18 ו-9 ריבאונדים.

פיניקס סאנס - פורטלנד טריילבלייזרס 105:100 (1:0 בסדרה)

פיניקס הייתה אחת הקבוצות הלוהטות בסיום העונה הרגילה. סטיב נאש וחבריו ניצחו בשמונה מעשרת משחקיהם האחרונים העונה, והתייצבו חדורי ביטחון למשחק הביתי הראשון מול פורטלנד הפצועה, שחסרה את ברנדון רוי. פלייאוף, חברים, הוא הזמן בו לילדים צומחים שערות על החזה, ופורטלנד הוכיחה שגם בלי גרג אודן (זוכרים?) וג'ואל פרזיביליה, יש לה מספיק עומק, כישרון ובעיקר אופי ונחישות כדי לנצח באריזונה, ולבטל את יתרון הביתיות של הסאנס.

זה היה צמוד לאורך כל הדרך, כשהרבע הראשון מסתיים ביתרון 24:25 לסאנס בזכות שלשה של ליאנדרו ברבוסה. למחצית ירדה פורטלנד ביתרון, כש-2.6 שניות לבאזר ברבוסה, שוב הוא, מצמק בשלשה ומוריד את הסאנס בפיגור 44:43. סטיב נאש ואמרה סטודמאייר כיכבו בהתקפת הסאנס ברבע השלישי, שכמו המשחק כולו היה רבע נדנדה, והתסיים ב-70:72 לפיניקס לאחר ג'אמפ מוצלח של צ'אנינג פריי 2.5 שניות לבאזר. פורטלנד פתחה טוב את הרבע הרביעי בזכות 5 רצופות של ג'רד ביילס ונקודות של למרקוס אולדרידג' היעיל, והלחץ עבר לפיניקס. 3:53 דקות לסיום צימק נאש ל-90:89, ואז ביצעו הבלייזרס ריצת 3:8 קטנה שהלחיצה עוד יותר פיניקס. ביילס החטיא שתיים רצופות מהעונשין וסטיב נאש עלה לשלשה שיכולה הייתה להשוות את התוצאה ל-103:103, אך החטיא. אנדרה מילר שמר על קור רוח מהקו בשניות הסיום והבטיח את ניצחונה של פורטלנד.

אנדרה מילר היה מצוין לא רק ברגעי הסיום, אלא שמר על יציבות לאורך המשחק כולו וסיים עם 31 נקודות (10 מ-17 מהשדה) ו-8 אסיסטים. פורטלנד קיבלה 22 נקודות מלמרקוס אולדרידג', ניקולה באטום וג'רד ביילס הוסיפו 18 כל אחד ומרכוס קמבי היה נהדר מתחת לסלים עם 17 כדורים חוזרים ו-3 חסימות. סטיב נאש הצטיין בפיניקס עם 25 נקודות ו-9 אסיסטים, אמרה סטודמאייר קלע 18 ואסף 8 ריבאונדים, ג'ייסון ריצ'רדסון קלע 14 והוריד 10 ריבאונדים וליאנדרו ברבוסה תרם 13 מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully