וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "אין לנו סיבה להיכנס לפאניקה"

מאמן צ'לסי ניסה להישאר רגוע אחרי ההפסד לטוטנהאם שצימק את הפער לנק'. פרגוסון: "לא ראיתי את השער של סקולס מגיע"

אם מישהו חשב שה-3:4 המדהים של מנצ'סטר יונייטד על יריבתה המרה, מנצ'סטר סיטי בתחילת העונה היה אירוע חד-פעמי, היום (שבת) קיבלנו הוכחה נוספת לכך שקשה לנהל דרבי בעיר מנצ'סטר מבלי לקבל דרמה גדולה. שוב היו אלה השדים האדומים שחגגו בסיום, הפעם עם 0:1 - קצת יותר צנוע, לא פחות מתוק. הכוכב התורן היה פול סקולס הבלתי נלאה ונגמר, שנגח בדקה ה-93 את תוצאת המשחק, על מנת להשאיר את קבוצתו בתמונת האליפות.

"אם להיות כן, לא ראיתי את השער הזה מגיע", אמר בסיום מאמן יונייטד המאושר, אלכס פרגוסון. "אני חושב שהניצחון הגיע לנו, אבל ללא השער הזה, זכיה באליפות היתה מאוד, מאוד קשה. לקראת הסיום סיטי עשתה שינוי מסוים והמשחק נפתח במעט. החלטתי לדחוף את סקולס קדימה, וזה השתלם. הוא היה האיש של המשחק היום, הוא כל כך מוכשר", החמיא הסקוטי למסמר הערב, והוסיף: "אנחנו מקווים שטוטנהאם תנצח הערב ואם זה יקרה, מירוץ האליפות ייפתח מחדש".

איש המשחק עצמו היה דווקא די מאופק עם תום המשחק. "לחצנו עליהם בנסיון להבקיע, ואני שמח שהיה לנו מספיק מזל כדי לנצח את המשחק למרות שלא נותר עוד זמן רב. זה נחמד לנצח כל משחק נגד מנצ'סטר סיטי, במיוחד בחוץ".

מנגד, בסיטי התאכזבו מהתוצאה בוויט הארט ליין, שהחזיר את טוטנהאם למקום הרביעי על חשבון הסיטיזנס, שמאוד מעוניינים להגיע בתום העונה לליגת האלופות. "אנחנו מקווים שטוטנהאם לא תנצח, אבל אני חושב שהמשחק המכריע יהיה כשנארח את הספרס, ב-5 במאי", אמר רוברטו מאנצ'יני.

בנוגע למשחק עצמו, הוסיף המנג'ר האיטלקי: "זה הכדורגל. זה מדהים, אבל עבורנו זה לא משנה שום דבר כי עדיין נותרו ארבעה משחקים. כמובן שאנחנו מאוד מאוכזבים ואני מאוד כועס, אבל תמיד חיובי. לא הגיע לנו להפסיד, אבל זה מה יש".

אנצ'לוטי: "אני לא חושב שהשער של יונייטד השפיע עלינו"

בצ'לסי ליקקו את הפצעים אחרי ההפסד 2:1 לטוטנהאם, שצימק את יתרונם במקום הראשון לנקודה אחת, וקרלו אנצ'לוטי ניסה להסביר כיצד התפתח המשחק: "התקשנו להיכנס למשחק אחרי שטוטנהאם השתלטה על מרכז השדה, ולא הצלחנו להניע כדור כמו שאנחנו יודעים. במחצית השנייה המשחק התאזן, אבל עדיין לא הפעלנו מספיק לחץ על הכדור, וכשאיבדנו את טרי איבדנו גם את הסיכוי לחזור לתמונה".

"אני לא חושב שהשער של יונייטד השפיע עלינו", המשיך המאמן האיטלקי. "פשוט היה לנו יום קשה מול קבוצה חזקה, ולא היינו במיטבנו. עכשיו אנחנו צריכים לנצח את שלושת המשחקים הבאים. אין לנו סיבה להיכנס לפאניקה, אנחנו עדיין במקום בו כל הקבוצות רוצות להיות - בפסגת הטבלה. להיות בפער של נקודה זה לא רע, אבל נצטרך להשתפר כדי לשמור על היתרון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully