וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי הפסידה 2:1 לטוטנהאם, יונייטד ניצחה בדרבי

התרנגולים השיגו ניצחון בדרבי שני תוך שלושה ימים והקטינו את הפער בצמרת לנקודה אחת, אחרי שסקולס סידר ניצחון ליונייטד

מנצ'סטר יונייטד כבר הרימה ידיים, אלכס פרגוסון כבר הניף דגל לבן, כל אנגליה כבר הכתירה את צ'לסי לאלופת אנגליה, אבל כרגיל אצל היונייטד, כלום לא סגור עד לשנייה האחרונה. השדים האדומים ניצחו 0:1 את מנצ'סטר סיטי בדרבי הלוהט אחרי שער ניצחון של פול סקולס עמוק בדקה ה-93, ואחרי שטוטנהאם גברה 1:2 על צ'לסי בדרבי הלונדוני, הפער בפסגה עומד על נקודה אחת בלבד בסיומו של המחזור ה-35. אומנם עד לסיום העונה נותרו שלושה משחקים, אבל בשלב הזה אף אחד לא מוכן להספיד אף אחת מהשתיים. לצ'לסי נותרו משחקים מול סטוק (בית), ליברפול (בחוץ) ו-וויגאן (בבית) במחזור הסיום. ליונייטד, מנגד, מצפים משחקים מול טוטנהאם (בית), סנדרלנד (חוץ) וסטוק (בית). אנחנו יודעים: יהיה מעניין. נמשיך לעקוב.

המחזור של היום גם היה משמעותי למאבק על המקום הרביעי, כשטוטנהאם חלפה על פני סיטי ומוליכה עליה בשתי נקודות בקרב על המקום שמוביל לליגת האלופות, ששוויו מיליוני יורו.

הכחולים של קרלו אנצ'לוטי, שנשארו בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-67 אחרי הרחקתו של ג'ון טרי, נראו רע ונקלעו לפיגור 2:0 כבר במחצית הראשונה, כשגם 45 הדקות האחרונות לא הביאו את המפנה. לצערה, גם ארסנל יכולה לצאת מהקבר מחר כשתשחק בחוץ מול וויגאן, כשניצחון יצמצם את הפער שלה מצ'לסי לשלוש נקודות בלבד.

אוהדי מנצ'סטר סיטי מניפים שלט נגד מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כרזה משעשעת. אוהדי מנצ'סטר סיטי/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:0

בניגוד לדרבי הקודם בליגה, שכלל שלל שערים (3:4) ודרמה ענקית, הפעם קיבלנו דרבי חלש. שתי הקבוצות נלחמו כל אחת על מטרותיה - יונייטד על האליפות, הסיטי על המקום הרביעי - אבל שתיהן לא הצליחו להוציא לפועל, אולי עקב חשש גדול מדי לספוג. כל זה היה נכון במשך 92 דקות ו-45 שניות, עד ההגבהה של פטריס אברה ממש בשניית הסיום של המשחק, לפני ששופט המחלוקת פול אטקינסון, שרק לסיום, אותה נעץ פול סקולס כמו ענק לפינה של שיי גיבן ופנימה. 0:1 סנסציוני ובלתי נשכח ליונייטד על הסיטי, שמאפיל אולי אפילו על הדרמה של הדרבי בסיבוב הראשון.

במנצ'סטר עשו הכל להכשיר את ווין רוני, שהיה בספק ולבסוף פתח, והחבורה של אלכס פרגוסון הייתה קרובה לסיים משחק שני ברציפות ללא שערים, אבל שער הניצחון של סקולס משאיר אותה במרחק סביר מצ'לסי, שתנסה להשיב את הפער לארבע נקודות במשחקה שייערך מאוחר יותר. למרות שיונייטד צריכה סוג של נס גדול מאוד כדי לזכות בכל זאת באליפות רביעית ברציפות, הרי שעם הניצחון הזה היא לא נואשת ולא מרפה ידיה במירוץ.

הסיטי לא הצליחו להשלים נקמה, לאחר ההפסד במשחק הראשון באולד טראפורד. לקראת הסיום, הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני הסתגרה והגנה על שערה וקיבלה בסוף מהלומה קשה לעיכול.

הסיטי פתחו טוב יותר ותקפו, כאשר לאחר תשע דקות שלח טבז כדור חופשי נהדר, ואן דר סאר עצר מצוין. ארבע דקות אחר כך סיכן לראשונה סקולס את שער הסיטי. לאחר רבע שעה התאזנו הכוחות במשחק, שהתנהל ברובו במרכז המגרש ללא מצבים מיוחדים. בדקה ה-41 השתחרר רוני מהשמירה והצליח להגיע לבעיטה מ-14 מטרים, אלא שהכדור שלו עבר בסמוך לקורה. בדקה ה-45 ולנסיה הוציא רוחב מצוין לגיגס, שבעט חלש מאוד עם הפאלש.

גם את המחצית השנייה פתחה הקבוצה הביתית בצורה נחושה יותר. בדקה ה-58 יצאה הסיטי למתפרצת, טבז מסר לבלמאי, שמזווית קשה בעט רע. פרגוסון הכניס את נאני במטרה להוציא את שחקניו קדימה, אבל זה לא עזר. בדקה ה-74 הסיטי טענה לפנדל אחרי הכשלה של בארי, אך לא קיבלה, יונייטד יצאה למתפרצת, גיגס קיבל כדור מצוין והגיע לאחד על אחד מול גיבן, שיצא מצוין מחוץ לרחבה והדף את הכדור. בדקה ה-85 טבז הרים כדור, שויירה יכול היה לנגוח פנימה, אבל הכדור הלך החוצה. רגעים אחר כך, אונואה קיבל את ההזדמנות של המשחק משלושה מטרים, אבל וידיץ' ממש ישב על הכדור ולא נתן לו להיכנס. יונייטד תקפה בדקות האחרונות, ובהתקפה האחרונה במשחק הגביה אברה לרחבה, סקולס נותר חופשי ושלח עם כל הלב והראש לפינה של גיבן. שער ניצחון ענק לג'ינג'י וליונייטד.

הרכב מנצ'סטר סיטי: שיי גיבן, נדום אונואה, קולו טורה, וינסנט קומפני, ווין ברידג', גארת' בארי, נייג'ל דה יונג (סטיבן איירלנד, 79), אדם ג'ונסון (פטריק ויירה, 65), קרייג בלאמי, קרלוס טבז, עמנואל אדבאיור (שון רייט-פיליפס, 76).

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, גארי נוויל, ג'וני אוואנס, נמניה וידיץ', פטריס אברה, דארן פלטשר, פול סקולס, דארון גיבסון (נאני, 59), ריאן גיגס, אנטוניו ולנסיה (גבריאל אוברטן, 80), ווין רוני (דימיטאר ברבאטוב, 75).

טוטנהאם - צ'לסי 1:2

איזה ניצחון ענק לטוטנהאם, שמשלימה דאבל לונדוני אחרי שניצחה את ארסנל ביום רביעי. התרנגולים חלפו על פני סיטי בקרב על המקום הרביעי, ונראים מצוין לקראת שלבי ההכרעה של העונה. טוטנהאם תפגוש במחזור הבא את יונייטד, וחובבי הפרמיירליג מצפים לקרב איכותי ומותח.

דקות המשחק הראשונות היו שייכות לקבוצה הביתית, ששלטה והגיעה למספר הזדמנויות מסוכנות במיוחד. בדקה ה-15 התרנגולים באו על שכרם כשכדור רוחב נכנס לרחבה ונעצר בידו של ג'ון טרי. ג'רמיין דפו ניצל את הפנדל והעלה את הקבוצה הביתית ל-0:1. נגיעת היד הייתה גבולית ביותר וייתכן שהשופט הושפע מהלחץ של שחקני טוטנהאם ומן העובדה שדקה לפני כן ביצע טרי עבירה גסה ולא נענש על כך. טוטנהאם התעודדה מהשער והגיעה לעוד מספר הזדמנויות מסוכנות ונעצרה רק אצל צ'ך, שהציג יכולת מצוינת.

צ'לסי המשיכה להציג יכולת חלשה וטוטנהאם ניצלה את זה בדקה ה-44 כשגארת בייל ביצע מהלך יפה ובעט טיל לפינה הקרובה, לצ'ך לא היה סיכוי וזה 0:2 לטוטנהאם. שתי דקות לאחר מכן הגיעה צ'לסי להזדמנות נפלאה כשז'ירקוב הגביה כדור לוולה אדיר של פרנק למפארד, אך גומש הציל בצורה אקרובטית במיוחד.

המחצית השנייה נפתחה עם הזדמנות ענקית של ג'רמיין דפו לגמור את המשחק, כשהגיע לאחד על אחד מול צ'ך, אך ידו של השוער הייתה על העליונה ומנע שער בטוח. בדקה ה-65 הורחק ג'ון טרי לאחר עבירה על בייל, שהגיעה שתי דקות אחרי שספג את הצהוב הראשון. למרות החסרון המספרי, צ'לסי הצליחה לכבוש שער בתוספת הזמן. באלאק המחליף רפיון בהגנת טוטנהאם ובישל ללמפארד שער מצמק.

הרכב טוטנהאם: גומז, סבסטיאן באסונג, מיכאל דאוסון, בנואה אסו אקוטו, יונאס קאבול, לוקה מודריץ', תום האדלסטון, גארת בייל, דייויד בנטלי, רומן פבליוצ'נקו (פטר קראוץ', 90), ג'רמיין דפו (איידור גודיונסן, 78).

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, ג'ון טרי, אלכס, יורי ז'ירקוב, פאולו פריירה (ברניסלב איבנוביץ', 46), ג'ון אובי מיקל (מיכאל באלאק, 33), פרנק למפארד, דקו, פלוראן מאלודה, דידייה דרוגבה, ג'ו קול (ניקולאס אנלקה, 46).

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה

בלקבורן - אברטון 3:2

שתי הקבוצות לא הפסידו במשך יותר מחודש, והערב רק אחת מהן המשיכה את המומנטום. אחרי פתיחה טובה של הטופיז, עם מיקל ארטטה, שהעלה אותה ל-0:1 בדקה הרביעית, הגיע הסיום הדרמטי והמצוין. סטיבן אנזונזי איזן ל-1:1 בדקה ה-69, בעוד איגביני יעקובו השיב את היתרון לאברטון בדקה ה-79, רק כדי לראות את ג'ייסון רוברטס קובע שוויון נוסף, בדקה ה-81. גמור? לא, ממש לא. המילה האחרונה היתה שייכת לטים קייהיל המצוין, שקיבל בישול מיעקובו על מנת לקבוע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן, ולהשאיר את חלומות אירופה פתוחים.

סטוק סיטי - בולטון 2:1
לסטוק: דייב קיטסון (13), לבולטון: מתיו טיילור (85, 88)

בירמינגהאם - האל סיטי 0:0

סנדרלנד - ברנלי 1:2
לברנלי: סטיב תומפסון (82), לסנדרלנד: פרייז'ר קמפבל (25), דארן בנט (41)

פולהאם - וולבס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully