וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטו על מייקון: "זה שער העונה"

חלוץ אינטר פרגן למגן, שכבש שער ענק ב-0:2 על יובה. כשנשאל האם יחגוג מול ברצלונה אמר: "בסן סירו כן, לא בקאמפ נואו"

הדרבי ד'יאיטליה שנערך אמש (שישי) סיפק בהחלט את רמת המתח והדרמה המצופה ממפגש שכזה. אינטר ניצחה 0:2 את יובנטוס בפתיחת המחזור ה-34 בליגה האיטלקית ושבה, לפחות עד משחקה של רומא בדרבי דלה קפיטלה (נגד לאציו ביום ראשון), לפסגה, כל זאת שלושה ימים לפני המשחק הראשון שלה בחצי גמר ליגת האלופות, גם בסן סירו, נגד ברצלונה. לנראזורי 70 נקודות כעת והם מקדימים את הג'ילארוסי בשתי נקודות.

"אנחנו כבר מחכים למשחק נגד ברצלונה", אמר לא אחר מאשר סמואל אטו, חלוץ הנראזורי, שכבש את השער השני במשחק בדקת הסיום. "המפתח לניצחון על יובה היה העבודה הקשה שכולם עשו. השער שלי נתן רק תעודת ביטחון לניצחון.

"אני חושב שמייקון הבקיע את שער העונה", הוסיף הקמרוני על השער של המגן הברזילאי, שהפליא בשער נדיר בדקה ה-75. "בהחלט התרשמתי מהרוח שהפגינה הקבוצה. לא נותרו עוד הרבה משחקים לסיום העונה בליגה ואנחנו יכולים לזכות בסקודטו".

אטו התייחס כמובן אחר כך גם למפגש נגד האקסית המיתולוגית שלו, אלופת ספרד ואירופה. "כמובן שאחגוג אם אכבוש נגדה", אמר בביטחון, אלא שאז סייג והוסיף: "בסן סירו, אבל לא בקאמפ נואו בגלל החברים שלי לשעבר. בארסה היא הקבוצה הכי חזקה בעולם כרגע, אבל כל משחק עומד בפני עצמו ואנחנו רוצים להירשם בדפי ההיסטוריה".

זאקרוני: "העונה החלה רע ותיגמר גם כך"

מצבה של הגברת הזקנה ממשיך להידרדר. הקבוצה של אלברטו זאקרוני ספגה הפסד 13 בליגה והיא רק במקום השישי, רחוקה שלוש נקודות מפלארמו הרביעית (שלה עוד משחק חסר) ומהמקום שמוביל למוקדמות האלופות. הנראזורי התרכזו בתלונות על השיפוט, לאחר שמומו סיסוקו הורחק בדקה ה-37 בכרטיס אדום.

"האדום של סיסוקו", הצהיר המאמן אלברטו זאקרוני, "שינה לגמרי את המשחק. מישהו צריך להסביר לי למה הוא ספג את הצהוב הראשון. אני לא מתווכח על הצהוב השני שהוא קיבל, אולם המשחק היה תלוי כולו בהחלטת השיפוט הזו ולא הייתה לה הצדקה". זאקרוני, לא יכול שלא להגיע לקלישאה השחוקה: "אני בדרך כלל לא נוהג לדבר על שופטים, אבל הם היו צריכים להפעיל את שיקול הדעת שלהם".

על הטענות שהושמעו לאחר המשחק נגד זאקרוני, על כך שהחליף את אלסנדרו דל פיירו בגין האדום ולא את דייגו, שלא היה כשיר ב-100 האחוזים, אמר המאמן: "הייתי חייב להוציא אחד מהם כי היינו בנחיתות מספרית במגרש, וזו הייתה המחצית הראשונה הכי טובה של דייגו מאז שהגעתי ליובה".

המאמן החמיא על ההופעה של הבחורים שלו: "הקבוצה הציגה יכולת טובה, במיוחד ב-20 הדקות הראשונות, כשהרחקנו את אינטר מהשער שלנו. הבעיה הגדולה שלנו היא כשירות השחקנים. יש לנו יותר מדי פציעות, שחקנים שחוזרים מהר מדי ולוח זמנים צפוף. בסופו של דבר, העונה הזו התחילה רע וכך היא גם תיגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully