וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אין מייקון לספק

שער וירטואוזי של מייקון (75) ואחד של אטו (90) העניקו לאינטר 0:2 על יובנטוס בדרבי ד'איטליה וחזרה לפסגה, הלחץ עובר לרומא

העונה של אינטר מגיעה לרגעי ההכרעה בארבעה ימים טרופים במיוחד. ביום שלישי, ז'וזה מוריניו והחברים יארחו את ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות, אבל עוד לפני כן, הערב (שישי), יובנטוס הגיעה לסן סירו לדרבי ד'איטליה, אולי המשחק הכי גדול שיש לארץ המגף, עם חלומות להרוס ל"מיוחד" את האליפות. במשך 75 דקות יובנטוס, שנותרה בדקה ה-37 בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של מוחמד סיסוקו, עמדה במשימה וגרמה לאינטר להיות עצבנית ולחוצה. אבל אז הגיע שער וירטואוזי של מגן אינטר מייקון, שער ששחרר הרבה אוויר בסן סירו. בדקה ה-90 סמואל אטו כבש את השני של אינטר והנראזורי ניצחו 0:2 את יובה, שנראתה רע מאוד. אינטר חזרה למקום הראשון בטבלה ופתחה פער של 2 נקודות מרומא, ועכשיו הלחץ עובר לקבוצתו של קלאודיו ראניירי, שחייבת לנצח את לאציו בדרבי דלה קפיטלה. יובנטוס - ממועדוני הכדורגל המפוארים והגדולים בעולם, קבוצה שהיא סמל להצלחה ועוצמה - ספגה את הפסדה ה-13 העונה והתרחקה עוד יותר מהמקום הרביעי במוביל לליגת האלופות.

מוריניו פתח עם שלושה חלוצים בהרכב, אטו, פאנדב ומיליטו, אולם משחק קשוח מצד הקישור וההגנה של הגברת הזקנה מנע מאינטר מצבים מסוכנים ליד שערו של ג'אנלואיג'י בופון. בדקה ה-15 מייקון חתך פנימה לרחבת יובה והעביר את הכדור לטיאגו מוטה שסחט הדיפה מבופון. שחקני שתי הקבוצות היו עצבניים ובדקה ה-20 נרשם עימות במרכז המגרש בין מוטה למלו אחרי עבירה של סיסוקו על גוראן פנדב, והשניים ספגו כרטיס צהוב. יובה הפעילה לחץ רב על שחקניו של מוריניו בחצי המגרש שלה, אך התקשתה לפתח התקפות. בדקה ה-37 יובנטוס נותרה בעשרה שחקנים לאחר עבירה של סיסוקו על זאנטי, בעקבותיה ספג צהוב שני שגרר כרטיס אדום, והורחק. הרחקתו של סיסוקו אילצה את מאמן יובה אלברטו זאקרוני לעבור להרכב הגנתי יותר, ואוהדי הביאנקונרי לא אהבו לראות את הקפטן שלהם, אלסנדרו דל פיירו, משלם את המחיר ומוחלף בדקה ה-42 בקשר האחורי כריסטיאן פאולסן. אינטר, ששלטה במשחק מאז נותרה יובה בעשרה שחקנים, לא הצליחה להרשית והמחצית הראשונה הסתיימה בתיקו 0:0.

בדקה ה-54 הגיע סמואל אטו להזדמנות פז כשנותר חופשי מול בופון, אך הקמרוני בעט ברשלנות ליציע, והשאיר את התוצאה מאוכזבת. דקה לאחר מכן הכניס מוריניו את מריו באלוטלי בתקווה להכניס יותר מהירות ויצירתיות להתקפה. הלחץ של אינטר גבר ובדקה ה-56 מייקון מסר רוחב למיליטו שבעט ברגל ימין מתוך תיבת החמש ופספס בסנטימטרים את שערו של בופון. בדקה ה-60 קנבארו נגח כדור קרן אך סזאר קלט, וריח של שער שחור-כחול עמד באוויר. בדקה ה-69 באלוטלי נגח כדור קרן ודייגו מיליטו ניסה להמשיכו פנימה מתיבת החמש, אך פספס את הכדור ואינטר החמיצה הזדמנות גדולה לכבוש. בדקה ה-75 סן סירו עמד על הרגליים ואוהדי אינטר קפצו באוויר כשמייקון שבר את הסטטוס קוו. המגן הברזילאי עצר כדור שנהדף מהגנת יובה, הקפיץ בווירטואוזיות מעל שחקן יובנטיני ובעט וולה לחיבורים של בופון. שער ענק של שחקן ענק, שגרם ל-80 אלף אוהדי אינטר הקלה לצד שמחה גדולה. בדקה ה-87 דייגו בעט כדור חופשי לחיבורים של סזאר, אך השוער הברזילאי קלט את הכדור שהיה מדויק אך חלש. בדקה ה-90 זה נגמר. מונטארי קיבל כדור ברחבה, ניסה לבעוט אך הכדור עף לרוחב ואטו, שנשאר בלתי מכוסה בעט מקרוב פנימה וקבע 0:2 לאינטר.

הרכב אינטר: ז'וליו סזאר, מייקון, לוסיו, וולטר סמואל, חאבייר זאנטי, טיאגו מוטה (דז'אן סטאנקוביץ', 46), אסטבן קאמביאסו, ווסלי סניידר (סולי מונטארי, 89), סמואל אטו, גוראן פאנדב (מריו באלוטלי, 55), דייגו מיליטו.

הרכב יובנטוס: ג'אנלואיג'י בופון, ג'ונתן זבינה, פאביו קנבארו, ג'ורג'יו קייליני, פאביו גרוסו, פיליפה מלו, דייגו, קלאודיו מרקיסיו (חסן סאליהמידיץ', 79), מוחמד סיסוקו, וינצ'נזו יאקווינטה (אמאורי, 72), אלסנדרו דל פיירו (כריסטיאן פאולסן, 42).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully