וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מישהי מתחילה לקבל פיק ברכיים?

קרית שמונה הפסידה בבית 2:1 להפועל אשקלון ופתחה את המאבק על שני הכרטיסים. 2:2 דרמטי בין נס ציונה לרמת השרון

ההקדמה הסתיימה, עכשיו הגיע הזמן לרגעי האמת. משחקי הפלייאוף בליגה הלאומית נפתחו אתמול (שישי) כאשר שש קבוצות נאבקות על כרטיס לליגת העל, כאשר מכלילים גם את עירוני קרית שמונה, שלא יכולה להרגיש בטוחה בעצמה אחרי קיזוז הנקודות. ביום שבת סיימו שחקניו של רן בן שמעון עם הפסד להפועל אשקלון הדוהרת 2:1, מה שמעלה את השאלה האם הכרטיס שכולנו חשבנו שדי מונח בבטחה בכיסה, נמצא בסכנה.

המשחק המרכזי של יום שישי הפגיש בין השנייה הפועל כפר סבא לחמישית עירוני בת ים, אלא שרק הקבוצה הביתית הראתה איך ומדוע היא הגיעה עד הלום וניצחון 2:5 מוחץ ביסס אותה במקום ממנו עולים ליגה. עירוני רמת השרון, שיכורת ההצלחה מהגביע, כבר הוליכה בשני שערים בנס ציונה, אך ספגה עמוק בתוך תוספת הזמן ונפרדה מהסקציה ב-2:2.

בפלייאוף המרכזי ניצחה הפועל ראשון לציון את אחווה עראבה 0:1 בחוץ, בעוד מכבי הרצליה חזרה עם 0:0 מאכזב מנצרת עילית. בפלייאוף התחתון הכח עמידר רמת גן לא הצליחה להאריך את רצף הכישלונות של הפועל ירושלים אחרי 0:0, אבל התוצאה הזו גם לא ממש עזרה לקבוצה מהבירה. במשחק נוסף בשישי הפסידה מכבי באר שבע 2:1 בבית לבית"ר/שמשון תל אביב. בשבת בני לוד קירבה עוד יותר את הפועל מרמורק לליגה א' אחרי 0:2 קליל.

פלייאוף עליון

עירוני קרית שמונה - הפועל אשקלון 2:1

הקבוצה של רן בן שמעון חשבה שהיא הולכת לטייל לעבר ליגת העל, אבל אחרי קיצוץ הנקודות מצאו את עצמם שחקניו של רן בן שמעון עם יתרון של שבע נקודות בלבד מסקציה נס ציונה השלישית. הקבוצה הצפונית הגיעה מעט שאננה למשחק הבית נגד הפועל אשקלון, שהשתחלה ברגע האחרון לפלייאוף בשבוע שעבר אחרי שניצחה 1:2 את עירוני בת ים, וספגה הפסד ראשון בפלייאוף.

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, קרית שמונה ראתה את דני אונגר כובש שער אחרי 14 דקות לאשקלון, שהגיעה עם רצף מדהים של ארבעה ניצחונות. יחיאל צגאי המשיך ביכולת הטובה של אשקלון כשהכפיל בדקה ה-32. בדקה ה-55 זכתה קרית שמונה בפנדל, וננאד סאביץ' סידר שער מצמק, שלא הספיק למוליכה עד הסיום וספגה הפסד חמישי העונה וראשון בבית.

הפועל כפר סבא - עירוני בת ים 2:5

הניצחון בדרבי השרון על רמת השרון בשבוע שעבר, הציב את כפר סבא במקום השני עם הכניסה לפלייאוף והיום היא שמרה עליו בסטייל. חוליאן גרסיה, שכבר היה בדרך החוצה מהקבוצה בינואר, נשאר וכבש את צמד השערים בשבוע שעבר, עשה זאת שוב היום בדקות 10 ו-34 כדי לעלות לשישה שערי ליגה, פטריק דופלה (19) ושלומי אזולאי ניצלו גם הם הגנה נרפית למדי של האורחת וגם שערים מצמקים של אקקי מיקוצ'טדזה בדקה ה-29 ומאור עשור בדקה ה-66 לא ניחמו את הבת ימים. רמי חליס חתם את התוצאה עם שער יפה עבור כפר סבא בדקה האחרונה.

סקציה נס ציונה - עירוני רמת השרון 2:2

בתחילת העונה הצהירו רפי כהן וחברי ההנהלה כי המטרה של נס ציונה היא להתברג בפלייאוף העליון. היעד הושג, ועכשיו הכתומים הגיעו לפתיחת הפלייאוף עם חלומות רחוקים עוד יותר - ליגת העל. מלכת התיקו של הליגה נשענה עד כה על ההגנה שלה, אך נגד עירוני רמת השרון, המעודדת מההישג ההיסטורי עם העפלתה לחצי גמר גביע המדינה, נזקקה ברגעי הסיום דווקא לחלק הקדמי כדי לחזור מפיגור כפול לתיקו מספר 15 העונה.

דודו אברהם, שכבש גם בניצחון על מכבי פתח תקוה בגביע, העלה את האורחים ליתרון בפנדל בדקה ה-25. דקה לאחר ההפסקה רם סטי הכפיל את התוצאה, והסקציה צימקה מפנדל של אופיר חמו בדקה ה-75. אחרי שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון, רמת השרון כבר הייתה בטוחה כי היא חזרה לתלם, אך חמש דקות בתוך תוספת הזמן גאגה צ'קטיאני הגאורגי העניש את הקבוצה בה החל את העונה וקבע 2:2 דרמטי. נס ציונה שלישית עם 25 נקודות, לרמת השרון החמישית יש 24.

פלייאוף אמצעי

אחווה עראבה - הפועל ראשון לציון 1:0

אחרי שהחמיצו את הפלייאוף העליון בגלל הפרש שערים, כל שנותר לשחקני עראבה הוא להיאבק על מיקום, אבל למרות היותה פייבוריטית לניצחון ולפחות למקום השביעי, היא הפסידה. ראשון לציון, שביצעה התאוששות מרשימה לאחר הפתיחה הצולעת של העונה, בהחלט יכולה להיות מרוצה אחרי ששער בודד של מסאיי דגו (82) העניק לה שלוש נקודות.

הפועל נצרת עילית - מכבי הרצליה 0:0

בצל הבעיות הכספיות המעיקות על המועדון ולאחר ההדחה הצפויה ברבע גמר הגביע על ידי מ.ס. אשדוד, בנצרת עילית חזרו לאפרוריות הליגה הלאומית ולמשחקי הפלייאוף חסרי החשיבות מבחינתם, ובכל זאת לא הפסידו למכבי הרצליה העדיפה על הנייר, עם תיקו מספר 14 של המארחים העונה. שתי הקבוצות כבר יכולות לחשוב על העונה הבאה. לשם הפרוטוקול, נצרת עילית עם 23 נקודות מוליכה את הפלייאוף האמצעי, למכבי הרצליה 21 נקודות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

פלייאוף תחתון

הכח עמידר רמת גן - הפועל ירושלים 0:0

יחד עם בני לוד, הכח עמידר רמת גן הייתה הקבוצה המשתפרת של הלאומית מאז ינואר. אחרי שלושה ניצחונות רצופים הצפי היה לאחד נוסף, אלא שהאורחים החלשים הצליחו לחלץ נקודה ויכולים להאמין בסיכויי ההינצלות מירידה.

מכבי באר שבע - בית"ר שמשון תל אביב 2:1

לאור המצב הרע של ירושלים והמצב הקטטוני של מרמורק, ידעו שתי הקבוצות שניצחון יעשה עבורן שירות נפלא בדרך להבטחת ההישארות, אלא שרק האורחת עשתה את העבודה, בדרך לניצחון ראשון אחרי חמישה הפסדים רצופים. מארק אמופה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-32, רפי עמוס השווה בדקה ה-70, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לעידו אקסברד, שכבש בדקה ה-90.

בני לוד - הפועל מרמורק 0:3

אחרי שכמעט סיבוב שלם (14 משחקים ליתר דיוק) נמנעה בני לוד מהפסדים, המשיכו שחקניו של ניסן יחזקאל גם נגד הנמושה של הליגה, הפועל מרמורק, לשמור על הרצף המרשים. לוד, שכמעט והצליחה להשתחל לפלייאוף האמצעי, לא התקשתה נגד היריבה, שלא ניצחה במשך כל הסיבוב השני ואף לא כבשה במשך עשרה משחקים רצופים, כשאגודה קאובינה (45), מורד אבו אנזה (55) ויחיא עיסא (90) הבקיעו את השערים שמציבים את לוד בראש הפלייאוף התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully