וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת חצי גמר גביע המדינה: הפועל ת"א-רמה"ש, בני יהודה-מ.ס אשדוד

הפועל תל אביב הוגרלה מול עירוני רמת השרון בחצי גמר גביע המדינה, בני יהודה ומ.ס אשדוד ייפגשו במשחק השני. המשחקים ייערכו ב-4 או ב-5 במאי באיצטדיון רמת גן

ברני ארדוב

צילום: יותם רונן
עריכה: יאיר דניאל

היום (חמישי) נערכה במשרדי ההתאחדות לכדורגל הגרלת משחקי חצי גמר גביע המדינה, ולפי ההגרלה, הפועל תל אביב תפגוש את עירוני רמת השרון מהליגה הלאומית, בעוד במשחק השני ייפגשו בני יהודה ומ.ס אשדוד. המשחקים צפויים להיערך ב-4 או ב-5 במאי באיצטדיון רמת גן בהצגה כפולה.

כזכור, הקבוצה מרמת השרון, הנציגה האחרונה במפעל שאינה מליגת העל, גברה ברבע הגמר על מכבי פתח תקוה, אחרי שבשמינית הדיחה את הפועל באר שבע. סביר להניח שהיא תתקשה מול הפועל תל אביב, הפייבוריטית הגדולה לזכייה בגביע, שהדיחה ברבע הגמר את בית"ר ירושלים אחרי שגברה עליה 0:2, וכבר יכולה להריח את הגביע.

מ.ס אשדוד, שלא התקשתה בביתה מול נצרת עילית (0:3), תפגוש את בני יהודה, שהייתה האחרונה להצטרף לחגיגה עם ניצחון 0:1 על הפועל רמת גן.

שילה: "האיצטדיון יהיה מלא"

מנכ"ל ההתאחדות אורי שילה: "עדיין לא ידוע אם המשחקים ייערכו ב-4 או ב-5 במאי, אבל אני מאמין שהאיצטדיון ייצבע ויתמלא, ותהיה חגיגה גדולה של כדורגל. בכל השנים האחרונות הגיעו קבוצות מכל הגדלים ומכל המגזרים לחצי הגמר, ואני מניח שגם השנה האיצטדיון יהיה מלא. להפועל תל אביב יש קהל גדול, וכך גם לבני יהודה ואשדוד, ואני מאמין שגם רמת השרון תעשה מאמצים להביא הרבה קהל. זה הקסם של הגביע, שהוא לא צפוי".

חלוץ הפועל תל אביב איתי שכטר אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "הניצחון על בית"ר קירב אותנו למטרה אבל יש עוד עבודה לעשות כדי לזכות בגביע. רמת השרון הדיחה העונה קבוצות בכירות ממנה ונצטרך להתכונן ברצינות כדי שלא נופתע. לפני הגביע יש לנו עוד משחקים חשובים בליגה".

מנחם קורצקי, שוערה של רמת השרון, שצפוי להיות האיש הכי עסוק בחצי הגמר, אמר: "עם כל הכבוד לחיפה, הפועל תל אביב זו הקבוצה הכי טובה בארץ. היא בכושר מצוין, קשה למצוא אצלה נקודות תורפה. אולי נארגן איזו קומבינה עם ערן זהבי (שחקנה לשעבר של רמה"ש, ר"ב), אבל אם להתייחס ברצינות, אז בגביע, וזו לא קלישאה, יש חוקים משלו, והכל יכול להיות. מה שבטוח, לא נרים ידיים".

משה דמאיו: "ברור לנו שבשביל לזכות בגביע צריך לנצח קבוצות טובות. כל אחד רוצה את הגביע, ועכשיו נקווה לעבור את אשדוד ונראה מה יהיה בגמר".

מנדל דוידוביץ', חבר הנהלת אשדוד: "אנחנו מאוד רוצים לקחת את הגביע, ובגביע זוכה זאת שרוצה יותר, וזאת שתילחם יותר. אני מקווה מאוד שכל הקהל של אשדוד יגיע לתמוך בנו. בני יהודה זו קבוצה מצוינת, שמשחקת כדורגל טוב. אין ספק שיהיה לנו קשה מאוד. אנו מקווים לעשות את זה ולהגיע לגמר, ואולי להביא תואר היסטורי למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully