וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטסמות תבקש לשחק באירופה

אחרי ההעפלה לגמר הגביע, במועדון רוצים לקבל את המגיע להם, למרות שנפסלו במרץ. ה-BBC: "שעתו היפה של גרנט"

עיתוני אנגליה ופרשניהם התפעלו מההישג של פורטסמות, ולא חסכו מחמאות מהקבוצה שהעפילה לגמר הגביע האנגלי אחרי 0:2 על טוטנהאם בהארכה. באופן טבעי, גם מאמן פומפי אברהם גרנט סחט שפ ל מחמאות מהתקשורת האנגלית, שהיללה את הישראלי. "גרנט כתב את שמו בספרי ההיסטוריה של פורטסמות, זו הייתה שעתו היפה", כתב פרשן ה-BBC פיל מקנולטי בטורו.

"השחקנים שלו עמדו בכל מה שטוטנהאם זרקה עליהם", הוסיף מקנולטי. "כשסרט לזרועו לזכר השואה ולכבוד אביו מאיר שנפטר, הוא הבין את חשיבות הניצחון עבור מי שקשור למועדון". מקנוטלי טען גם כי "הצלחת פורטסמות בגביע וההופעה שלה אחרי שירדה ליגה, הן תוצאה מעבודתו של גרנט. אם לא קיבל קרדיט על מה שעשה בצ'לסי, הוא חייב לקבל קרדיט על כך שהוביל את פורטסמות לוומבלי".

"זה הזמן להודות - אוהדי פורטסמות מצאו את המנהיג שמבין את כאבם ואופיים", נכתב על ידי הנרי ווינטר ב"טלגרף", "כמו פומפי, גרנט תמיד ראה בעצמו אנדרדוג ונלחם נגד הסיכויים, לא פלא שאוהדי פורטסמות החזיקו שלט שאמר 'אברהם גרנט - הרוח האמיתית של פומפי'". סיימון קאס, כתב "דיילי מייל" כינה את גרנט "Dream maker" וכתב כי "גרנט נישא על גבי רוח ה'לעולם אל תתייאש' של שחקניו, שניצחו נגד הסיכויים".

פורטסמות חולמת אירופה

24 שעות לאחר ההעפלה המפתיעה לגמר הגביע האנגלי, בפורטסמות החליטו להגיש בקשה חריגה שתאפשר להם ליטול חלק בליגה האירופית בעונה הבאה. כידוע, במצב שגרתי העלייה לגמר הייתה מבטיחה לפומפי אוטומטית את הכרטיס האירופי מכיוון שמולה תתייצב צ'לסי שתשחק בליגת האלופות, אלא שהמועדון לא הגיש את המסמכים הדרושים על מנת לשחק באירופה במועד שנקבע מראש בחודש מרץ, ולכן נפסל על ידי אופ"א וההתאחדות האנגלית.

פורטסמות, שבשבת התבשרה על ירידתה הרשמית לליגת המשנה, סובלת מקשיים כלכליים וחובות עתק של מעל 70 מיליון ליש"ט שמטרידים מאוד את אנשי אופ"א, המתנגדים להענקת אישור חריג לקבוצה הנמצאת תחת מפרק. בפומפי טוענים כי המועדון ימצא בעלים חדשים עד תחילת העונה הבאה ויוכל להתכונן כראוי למשחקים באירופה, כשהכרטיס המיוחל רק יהפוך את הרכישה לאטרקטיבית יותר.

"זה לא יהיה פשוט לערער על ההחלטה, אבל אנחנו בהחלט ננסה", אמר אנדרו אנדרוניקו, המפרק של פורטסמות. "ההעפלה לגמר הגבירה את ההתעניינות במועדון, ונהיה יותר אטרקטיביים עם כרטיס לאירופה. חצי הגמר היה אירוע נפלא ואנחנו מקווים להמשך דומה בגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully