וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "לעולם לא אשכח את האוהדים האלה"

מנג'ר פורטסמות שיבח את הקהל אחרי ההעפלה לגמר הגביע: "זה לא ייאמן. היה לנו את האומץ לבוא ולנצח את המשחק"

אסור להשתמש

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

לא ייאמן שבעונה כה טראומתית, פורטסמות הצליחה למצוא שביב של אור. הורדת הנקודות, הערפל הכלכלי, הליכה לפירוק, איסור על הבאת שחקנים - מה לא היה בעונה הזו של פומפי. אברהם גרנט התלונן לא פעם שהליגה האנגלית לא ממש רוצה את הקבוצה שלו בליגה, ואכן, אמש (שבת) פורטסמות נשרה לליגת המשנה באופן רשמי. אלא שהערב, במפגן אופי בלתי נשכח, היא הוכיחה כי נותרה לה מעט אמונה במיכל כדי לתת הצגה נוספת - אולי אחרונה - לקהל אוהדיה. פומפי גברה 0:2 על טוטנהאם בחצי גמר הגביע האנגלי (שידור ראשוני בספורט1 ביום שני ב-21:00), וב-15 במאי ממתינה לה צ'לסי הגדולה, שוב בוומבלי.

"זו הרגשה בלתי רגילה, כי אנשים שלא יודעים איך זה להיות מנג'ר העונה, לבוא יום אחרי יום ופשוט לקוות שלא יהיו חדשות, כי כל חדשות הן חדשות רעות. הפעם קיבלנו את החדשות הכי טובות שהיינו יכולים לקבל", אמר אברהם גרנט המאושר בסיום. "היה לנו את האמונה, היה לנו את האומץ לבוא ולנצח את המשחק הזה.

"זה לא ייאמן. לעולם לא אשכח את האוהדים האלה, כל חיי. ההישג הזה שייך לאוהדים ולשחקנים, זה מגיע להם. אתה עובד כל חייך כדי לראות את הקהל הזה שמח". לגבי המפגש עם קבוצתו לשעבר, צ'לסי, בגמר הגביע ב-15 במאי, אמר המנג'ר הישראלי: "זה נחמד... כחולים נגד כחולים".

"אלה הרגעים שעבורם עובדים כל החיים", אמר גרנט ל"גארדיאן", "לראות את כל הצוות והשחקנים מאושר ככה בחדר ההלבשה, אחרי שירדנו ליגה, אלה הרגעים הגדולים. אנחנו יכולים לכתוב ספר על מה שקרה לנו העונה, האם הם יכולים לקחת מאיתנו עוד משהו? נקודות? הנהלה? משהו אחר? אני לא חושב שיש משהו שלא עברנו העונה, קשה לעבוד כשאתה לא יודע מה יקרה".

איש המשחק, דייויד ג'יימס, היה פשוט מאושר בסיום. "זה מדהים, הניצחון הזה הגיע לנו. כל הקבוצה שלנו שיחקה טוב. זה אומר המון לפומפי, וזה פשוט פנטסטי. היינו אנדרדוגים ביחס של 9:1 לפני המשחק, אבל הוכחנו לכל האנשים אחרת".

פרדריק פיקיון, שהבקיע את הראשון בדקה ה-99 ששינה לגמרי את המשחק, הוסיף: "זה היה משחק כל כך חשוב בשבילנו. זו היתה עונה קשה, עונה משוגעת, כך שלהשיג את הניצחון ולהגיע לגמר, זה פשוט מדהים. זה הישג עצום".

קווין פרינס בואטנג, שחתם את תוצאת המשחק בפנדל בדקה ה-116, סיכם: "צ'לסי היא קבוצה גדולה, אבל בגמר הכל יכול לקרות. אם נישאר ביחד, נוכל לעשות את זה". הקשר נשאל לגבי אברהם גרנט ועתידו במועדון, והשיב: "כמובן שאנחנו רוצים שהוא יישאר, הוא עזר לכל אחד מהשחקנים כאן, ואנחנו רוצים להעניק לו את הגביע. נגד קבוצתו הקודמת, זה יהיה מושלם".

זה דשא זה?

מנגד, מנג'ר טוטנהאם, הארי רדנאפ, כעס מאוד על תנאי המגרש. "אני לא רוצה להמציא תירוצים כי החמצנו את ההזדמנויות שלנו, אבל כר הדשא היה פשוט בושה וחרפה", אמר המאמן המפסיד עם תום המשחק. "אני לא משתמש בזה כסיבה להפסד, המשטח היה אותו משטח עבור שתי הקבוצות, אבל עבור כל מועדון מקצועני, לשחק כדורגל על הדבר הזה זה פשוט פארסה".

מאז נפתח מחדש ב-2007, כר הדשא בוומבלי עבר שזרוע 10 פעמים, לא פחות, כאשר גם לצ'לסי ואסטון וילה היו טענות בנוגע אליו בחצי הגמר הראשון, אמש. "איך אפשר לשחק על משטח שאי אפשר לעמוד עליו?" תהה רנדאפ הכעוס. "אתה צריך להעביר את כל הזמן בנסיון לא ליפול. מייקל דוסון החליק, אני הייתי כאן וראיתי אנשים מחליקים. זה לא ייאמן, איך משחקים על מגרש כזה".

עם זאת, ובסופו של דבר, רדנאפ גם מצא רגע או שניים כדי לשבח את פומפי, לה עזר לזכות במפעל הגביע האנגלי ב-2008. "אנשים אמרו לפני המשחק שיהיה לנו קל, אבל ידעתי שזה לא יהיה קל. מגיע קרדיט מלא לפורטסמות, זה היה היום שלהם. הם היו נפלאים, הקהל שלהם היה נפלא, עמד מאחורי הקבוצה, ואברהם עשה עבודה טובה. הוא הכין אותם היטב ואני מאחל להם הצלחה בגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully