וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "עכשיו הסקודטו תלוי בנו"

מאמן רומא חגג את עלייתה של קבוצתו לפסגה האיטלקית. הנשיאה סנסי: "אני בעננים". לאונרדו ומילאן לא מרימים ידיים

החגיגות באולימפיקו בתום המשחק הזכירו נשכחות מעונת 2000/1, אז הוליכה רומא את הליגה כשנותרו חמישה משחקים לתום העונה וכמובן המשיכה לתואר האליפות האחרון שלה. "הסקודטו תלוי בנו כרגע", אמר ראניירי המאושר, שלקח את הקבוצה כשהייתה בתחתית אחרי שני הפסדים תחת הנהגתו של לוציאנו ספאלטי. "יש עוד חמישה מחזורים ונצטרך לתת את הכל מדי ערב וזה לא יהיה קל, אבל לפחות עכשיו אנחנו לא תלויים בקבוצות האחרות".

ראניירי, יליד רומא ואוהד הקבוצה, לא שכח גם את הדרבי בשבוע הבא נגד לאציו: "זה תמיד משחק שונה לעומת שאר העונה, והמיקום בדרבי כלל לא משנה. יש להם משחק הגנה טוב וזה יהיה עוד ערב מרתק. אני מקווה שהקהל יירגש אותנו שוב, כמו שהיה היום".

הנשיאה רוזלה סנסי לא עצרה את התלהבותה: "זו תחושה נהדרת, אני בעננים. יש משמעות מיוחדת לעובדה שנגיע לדרבי מהמקום הראשון. זו הוכחה שהעבודה הקשה משתלמת ואנחנו ראויים להיות בפסגה. היום האולימפיקו היה עמוס ורועש, והמחשבות הראשונות שלי לאחר הניצחון היו על אבי".

מירקו ווצ'יניץ', כובש השער הראשון במשחק, המשיך לשדר על אותו גל. "זה יום כל כך יפה, עכשיו אנחנו הפייבוריטים", קרן החלוץ המונטנגרי. "אינטר היו הפייבוריטים כשהם הובילו את הטבלה, אבל עכשיו אנחנו שם למעלה. הכוח שלנו הוא באחדות של הקבוצה, גם בזמנים קשים. עכשיו נצטרך לעמוד בלחץ, וזה יתחיל בדרבי בשבוע הבא".

לאונרדו: "הכל עוד פתוח"

מילאן, שחילצה 2:2 ביתי אחרי פיגור של שני שערים מול קטאניה, עדיין מאמינה כי האליפות בהישג יד, למרות היכולת החלשה ופער ארבע הנקודות מרומא המוליכה. "עוד לא הרמנו ידיים", התעקש המאמן לאונרדו. "אנחנו לא מוכנים לוותר עדיין על המטרות שלנו. רומא היא המובילה כרגע, אבל מצפים לה כמה משחקים קשים ואינטר שומטת לא מעט נקודות, ככה שהכל פתוח. אהבתי את התגובה של השחקנים שלי בהתאם למצב אליו נקלענו במשחק, והופתעתי גם מגישת הקהל. אני מקווה שנצליח לסיים בצורה מוצלחת את העונה, זה מגיע לשחקנים".

ביובנטוס, לאחר שבוע של דממת אלחוט, חזרו לדבר עם התקשורת לאחר הניצחון 0:1 על קליארי. הביאנקונרי שמרו על שער נקי לראשונה זה 19 משחקים כשג'אנלואיג'י בופון חזר לשער, ונותרו מרחק שלוש נקודות מהמקום הרביעי. "אף קבוצה לא יכולה לשחק בלי סגל כשיר, אבל עכשיו אנחנו יכולים להתאמן כראוי וזה נראה על המגרש", הסביר המאמן אלברטו זאקרוני. "זה לא היה צירוף מקרים שהפעם לא התפרקנו במחצית השנייה. הפציעות הרבות אילצו אותנו להשתמש כל הזמן באותם שחקנים, גם כשלא היו יכולים לעלות ולשחק. עכשיו המצב שונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully