וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא עלתה לפסגה

החבורה של קלאודיו ראניירי גברה 1:2 על אטאלנטה ומחזיקה ביתרון נקודה על פני אינטר. מילאן פישלה עם 2:2 נגד קטאניה

איבוד הנקודות של אינטר אמש (שבת) ב-2:2 המרתק עם פיורנטינה, קבע כי לליגה האיטלקית תהיה מוליכה חדשה בתום המחזור ה-33, כל עוד רומא תאסוף את שלוש הנקודות במשחקה באולימפיקו נגד אטאלנטה מהתחתית. הג'אלורוסי עמדו בלחץ וניצחו 1:2 כדי לכבוש את הפסגה עם יתרון נקודה על פני האלופה (68 נקודות לעומת 67) בעוד מילאן השלישית נותרה בפיגור ארבע נקודות בעקבות 2:2 ביתי עם קטאניה. פאלרמו שמרה על המקום הרביעי המוליך לליגת האלופות, בזכות ניצחון 1:3 על קייבו, כשיובנטוס אף היא בתמונה לאחר שהסתפקה ב-0:1 קטן נגד קליארי.

רומא - אטאלנטה 1:2

"אנחנו לא מודאגים לגבי רומא", טען הבוקר מרקו בראנקה, המנהל המקצועי של אינטר. האם גם הערב, אחרי שהחבורה הלוהטת של קלאודיו ראניירי חלפה על פניהם וכבשה את הפסגה, באינטר חושבים בצורה זהה? קשה להאמין, במיוחד לאור לוח המשחקים המעט נוח יותר שמצפה לרומא, המחפשת אליפות רביעית בתולדותיה וראשונה מאז 2001.

12 דקות הספיקו למירקו ווצ'יניץ' להבקיע את הראשון של רומא, כשבעיטה חלשה שלו חדרה פנימה בעזרת השמטה אומללה של אנדראה קונסילי, שוערה של אטאלנטה, שנותרה בעקבות התוצאה מתחת לקו האדום. 15 דקות לאחר מכן הגביה הקפטן פרנצ'סקו טוטי לרחבה ודווקא המגן הימני מרקו קאסטי הגיח ונגח לרשת את השני. סימונה טיריבוקי הצליח לצמק בדקה ה-53, אבל לא מנע את החגיגות באולימפיקו, גם ביום לא גדול של הקבוצה המקומית. האליפות קרובה מתמיד גם עבור ראניירי, שיכול להביט על ז'וזה מוריניו מלמעלה. לראשונה מאז אוקטובר 2009, יש מוליכה חדשה באיטליה.

מילאן - קטאניה 2:2

כהרגלם בקודש, שחקני מילאן רואים את אינטר מאבדת נקודות ובמקום לנצל את ההזדמנות עושים במכנסיים. את ניצחונה היחיד בחודש האחרון רשמה מילאן רק כשאינטר ניצחה אף היא. בכל שאר המשחקים היא פשוט בעטה בדלי בוולה. לעומתה, קטאניה המשתדרגת המשיכה במגמת השיפור ואחרי ניצחונות על אינטר, פיורנטינה ופאלרמו, לא הייתה רחוקה מלהשיג אחד יוקרתי גם על חשבון מילאן

מי אם לא מקסי לופז, החלוץ הארגנטינאי שמשקם את המוניטין האירופי שלו מאז חודש ינואר, העלה את קטאניה ליתרון בדקה ה-12 מבישול של אדריאן ריקיוטי. רונאלדיניו וחבריו לא הצליחו להיכנס למשחק, ובדקה ה-38 מקסי החזיר בישול לבן ארצו ריקיוטי שזינק ונגח לרשת של דידה. במחצית השנייה ניסתה מילאן לחזור למשחק עם נגיחה מוצלחת של מרקו בוריילו (47), והחלוץ הפורה לקח על עצמו את המשחק וקבע שוויון עם בעיטה בסיבוב שמצאה את הרשת בעזרת מגן אורח. הרוסונרי לפחות מחלצים נקודה, בעוד עונה מאכזבת שתסתיים ככל הנראה רק במקום השלישי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

יובנטוס - קליארי 0:1

אחרי שלושה הפסדים בארבעה משחקים וכשהכרטיס לליגת האלופות הולך ומתרחק, ידעו ביובנטוס כי אסור לאבד נקודות נוספות. אלברטו זאקרוני קיבל בחזרה את ג'אנלואיג'י בופון ששב מפציעה לאחר היעדרות של חודשיים, וראה את ג'ורג'יו קייליני נוגח פנימה בדקה ה-35 בעקבות מסירה של אמאורי. ההגנה של יובה נראתה טוב יותר מבשבועות קודמים, והשקט התקשורתי שהנהיג המועדון בשבוע החולף נתן תוצרת. כעת יובנטוס במקום החמישי, שלוש נקודות פחות מפאלרמו הרביעית, כאשר בשבוע הבא תבקר הגברת הזקנה בסן סירו אצל אינטר.

פאלרמו - קייבו 1:3

המארחת התאוששה מההפסד בדרבי הסיציליאני ומחקה פיגור מוקדם כדי להגדיל את יתרונה במקום הרביעי לשלוש נקודות, עד אשר סמפדוריה תשלים את משחקה. הברזילאי מרקוס אריאל דה פאולה הבקיע את השני שלו העונה בדקה ה-18, אבל הארגנטינאי חאבייר פסטורה איזן בנגיחה בחלוף 10 דקות ופבריציו מיקולי קבע מהפך עם פנדל מדויק בדקה ה-39. אותו מיקולי, שעדיין מפנטז על מקום בסגל הנבחרת לקראת המונדיאל, חגג את שערו ה-15 העונה בדקה ה-53 עם בעיטה מחוץ לרחבה, כשפאביו ליבראני מסדר שער שלישי במשחק.

בולוניה - לאציו 3:2

קרב התחתית הקריטי הסתיים בניצחונה הדרמטי של האורחת, שנהנתה גם משלוש הנקודות שלקחה יריבתה העירונית מאטאלנטה כדי להגדיל את הפער מהקו האדום לשש נקודות. רוברטו גואנה (12) ודניאלה פורטנובה (16) הבקיעו לזכות בולוניה, אבל לאציו צימקה בדקה מכרעת עם שער של סטפנו מאורי (44) כדי להמשיך לקאמבק מופלא. אנדרס דיאס הברזילאי כבש מקרוב אחרי מצב נייח (63) והקפטן תומאסו רוקי השלים את המהפך כעבור חמש דקות. ניצחון גדול לאדי רג'ה ושחקניו, בולוניה עם הפסד חמישי ברציפות.

סמפדוריה - גנואה 0:1

הדרבי של ג'נובה הסתיים עם נקמה מתוקה של סמפדוריה, שחזרה בעקבות הניצחון למקום החמישי כשרק הפרש שערים מעניק לפאלרמו את היתרון על פניה במאבק על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות. לגנואה העשירית, שניצחה במפגש הקודם בין השתיים, יש את אחת משתי ההגנות הגרועות בליגה, ואת שער החובה ה-53 שלה היא ספגה מראשו של אנטוניו קסאנו, שנגח לרשת מתוך תיבת החמש.

משחקים נוספים:

ליבורנו - אודינזה 2:0
לאודינזה: אלכסיס סאנצ'ז (8), אנטוניו די נטאלה (35)

סיינה - בארי 2:3
לסיינה: עבדלקאדר גזל (18, 62), אלאנדרו רוסי (66). לבארי: עמנואל ריבאס (13), חוסה איגנסיו קסטיז'ו (22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully