וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "להיות בחצי הגמר זה כבר הישג גדול"

הישראלי רוצה להבטיח עוד גמר בערב יום השואה, כשפורטסמות תפגוש את טוטנהאם בחצי גמר הגביע האנגלי (18:00, אין שידור)

אימג'בנק GettyImages

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: יאיר דניאל

אברהם גרנט מתכונן למשחק העונה שלו, כשפורטסמות תפגוש הערב (ראשון, 18:00, אין שידור ישיר עקב ערב יום הזיכון לשואה ולגבורה, שידור ראשוני של המשחק בספורט1 ביום ב' ב-21:00, מייד לאחר צאת יום השואה) את טוטנהאם בחצי גמר הגביע האנגלי במשחק שייערך בקודש הקודשים, אצטדיון וומבלי. כזכור, גרנט כבר התארח בהיכל הלונדוני המפואר, עם צ'לסי, במסגרת גמר גביע הליגה ב-2008, אלא שקבוצתו נוצחה אז על ידי לא אחרת מאשר טוטנהאם בפנדלים.

מאז עבר גרנט קבוצה וכעת הוא שוב פוגש את הספרס. גרנט יתמודד מול חברו הארי רדנאפ, עימו עבד תקופה מסוימת בפומפי, כאשר הישראלי שירת כמנהל ספורטיבי של המועדון. היחסים בין השניים התהדקו עם השנים, אבל גרנט מכוון כמובן להפתעה. "אני רוצה לנצח ואני לא חושב על העתיד שלי עד סיומה של העונה", אמר גרנט לפני המשחק. "להיות בין ארבע האחרונות, עם כאלה מועדונים גדולים, זה הישג גדול, אבל אנחנו רוצים להמשיך במסע שלנו. זה יהיה נהדר אם נגיע לגמר. השחקנים צריכים לתת תצוגה טובה כדי לעבור. זה לא קל לשחק נגד טוטנהאם, אבל אנחנו רוצים להוכיח שזה גם לא קל לשחק נגדנו".

הישראלי נותר עמום בקשר לעתידו בקבוצה מעיר הנמל הדרומית בעונה הבאה, ובינתיים העיד שהוא מן הסתם לא אוהב את התנהלות המועדון והותיר לעצמו פתח רחב ליציאה. "החודשים האחרונים היו קשים מאוד, אבל אף פעם לא חשבתי לוותר. אני מאוכזב מהרבה דברים, לא על המגרש, אבל אני לא רוצה להסתכל כעת על הדברים השליליים. לא אוכל להמשיך עוד עונה כמו זאת". רמז לבאות?

גרנט סובל מחיסורים רבים

פומפי זכתה בגביע ב-2008, אבל אז זו הייתה קבוצה שמנוהלת באופן רציני. רדנאפ, שעבר לאחר מכן באוקטובר לוויט הארט ליין, עשה היסטוריה עם הקבוצה כשהביא לה גביע לאחר 59 שנים. כעת גרנט רוצה, שנתיים בלבד לאחר מכן ועם אינספור בעיות, לעשות את הבלתי ייאמן ולטפס שלב נוסף.

בסיבוב השלישי (64 קבוצות) עברה פומפי את קובנטרי. המשחק הראשון הסתיים בתיקו 1:1, ובמשחק החוזר ניצחה 1:2 עם הרבה מאוד מזל. בסיבוב הרביעי גברה הקבוצה של גרנט על סנדרלנד 1:2, בשמינית הגמר הדיחה את היריבה המושבעת סאות'המפטון עם 1:4 בחוץ. ברבע הגמר אירח פראטון פארק את המשחק נגד בירמינגהאם שנגמר בצהלת המקומיים עם 0:2. טוטנהאם זו כבר אופרה אחרת, אבל גרנט הרי הוכיח שגם מזל נכלל בעסק.

למאמן הישראלי לא מעט בעיות בסגל לקראת המשחק. החלוץ מחוף השנהב ארונה דינאן יהיה כנראה כשיר למשחק, כמו גם השוער דייויד ג'יימס, שהחלים, אלא שחסן יבדה (ברך) קוין פרינס-בואטנג (קרסול), נאדיר בלחאדג' (ירך), פפה בובה דיופ (ברך) וטוני סמית' לא בטוחים לקראת המשחק. זאת מלבד החיסורים הבטוחים של הרמן הריידרסון ודני וובר, שנעדרים לתקופה ארוכה.

כזכור, לפני שנתיים הוביל גרנט את צ'לסי בערב יום השואה והגבורה לגמר ליגת האלופות. הכחולים אירחו את ליברפול ולאחר 2:3 (אחרי הארכה) הבטיח את מקומה של צ'לסי, לראשונה בתולדות המועדון, בגמר ליגת האלופות. התמונה של גרנט, שעלה למשחק כשהוא עונד סרט שחור על זרועו וירד על ברכיו בסיום המשחק המותח, חרוטה בזיכרון. כעת, שנתיים אחרי, שוב בערב יום השואה והגבורה, יכול המאמן הישראלי להעפיל לגמר נוסף. אם פומפי תעלה הרי שגרנט שוב יפגוש את צ'לסי, קבוצת לשעבר, כאשר לאחר שני הפסדים לה בליגה, הוא שוב ינסה להאפיל עליה, הפעם בגמר הגביע.

עדכון ראשון 10/4 13:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully