וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלו: "אני רוצה שפורטסמות תנצח בגלל גרנט"

שחקן צ'לסי איחל הצלחה למאמנו לשעבר ומקווה לפגוש אותו בגמר הגביע האנגלי. קרלו אנצ'לוטי: "רגע גדול בשבילנו"

רויטרס

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: גדי וינסטוק

למרות ההדחה המוקדמת מליגת האלופות מול אינטר, נראה שצ'לסי בדרך לעונה גדולה. אחרי שבשבת שעברה הצליחו הכחולים של קרלו אנצ'לוטי להשיג ניצחון חוץ סופר חשוב במאבק על האליפות מול מנצ'סטר יונייטד, הצליחה צ'לסי הערב (שבת) להביס 0:3 את אסטון וילה ולעלות לגמר הגביע בזכות שערים של דידייה דרוגבה, פלוראן מאלודה ופרנק למפארד. עכשיו מחכים הכחולים למנצחת בין פורטסמות לטוטנהאם.

דרוגבה כבש את השער הראשון בדקה ה-68, שהעלה את מאזנו לחמישה כיבושים באצטדיון וומבלי אי פעם. החלוץ מחוף השנהב קרן מאושר בסיום: "תמיד אני אומר שאני בחור בר מזל. זה כבוד גדול בשבילי להיות כאן ולשחק באצטדיון כזה". דרוגבה סירב להתרגש מכך שפתח על הספסל בניצחון על יונייטד בשבוע שעבר. "הייתי בעמדה הזו בעבר, אני יודע למה לא פתחתי וזו לא בעיה בשבילי. הדבר הכי חשוב הוא הניצחון. נותרו לנו שישה משחקים כולל גמר הגביע ואנחנו חייבים לנצח את כולם".

גם חברו לקבוצה סלומון קאלו התייחס לניצחון החשוב. "אני שמח שידענו להתאושש מהר מן ההדחה מליגת האלופות כבר עם ה-0:5 בפורטסמות וכל הקבוצה קיבלה שוב את הביטחון. ננסה לזכות באליפות ובגביע. הביקורת עלינו אחרי ההדחה לאינטר היתה מוצדקת כי אנחנו רוצים לזכות בכל תואר אפשרי. הביקורת רק גורמת לך להיות יותר טוב. הפקנו תועלת מהביקורת וחזרנו לעצמנו".

קאלו התייחס אחר כך לחצי הגמר השני, שייערך הערב (18:00, אין שידור) שם ייפגשו פורטסמות וגרנט את טוטנהאם: "אני רוצה שפורטסמות תנצח כי גרנט הוא המאמן שלה והוא היה מאמן בצ'לסי, ואני מקווה בשבילו שייקח את הקבוצה שלו לגמר".

אוניל: "זו הייתה עבירה מכוערת"

גם מנג'ר צ'לסי קרלו אנצ'לוטי שמח מההופעה של שחקניו. "זה רגע גדול בשבילנו כי אנחנו מלאים בביטחון עצמי ובמוטיבציה", אמר האיטלקי וסירב להתייחס שוב להדחה מליגת האלופות. "אני לא רוצה לחשוב על מה שיכולנו לעשות, אלא להתרכז במשחק הבא מול בולטון".

בצד השני, זעם מנג'ר אסטון וילה מרטין אוניל על העבירה הגסה של ג'ון טרי על ג'יימס מילנר, שגמרה לפציעתו של האחרון. "זו היתה עבירה מכוערת על חבר לנבחרת, מילנר הוא בר מזל שהכיסוח הזה לא גמר לו את הקריירה. זה היה חייב להיות כרטיס אדום". אנצ'לוטי הגיב בלקוניות: "כן, זה יכול היה להיות פנדל או כרטיס אדום".

עדכון ראשון 0:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully