וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: בנדטנר הציל את ארסנל

הדני העניק לתותחנים 0:1 על וולבס (94). סיטי מחצה את ברנלי 1:6 ועלתה למקום הרביעי בעקבות הפסד טוטנהאם לסנדרלנד

שבוע גדוש במשחקי עונה אימתניים ברחבי אירופה כולה נפתח היום (שבת) באולד טראפורד, שם ניצחה צ'לסי 1:2 את מנצ'סטר יונייטד (ראו ידיעה בלינק מצורף). בהמשך משחקי השבת נזקקה ארסנל לארבע דקות תוספת זמן כדי להכניע בסופו של דבר את וולבס 0:1, עם שער דרמטי של ניקלאס בנדטנר. טוטנהאם היתה המאכזבת הגדולה של המחזור, שהפסידה באצטדיון האור לסנדרלנד 3:1, במשחק שיכול היה להסתיים הרבה יותר גרוע מבחינתה. מי שניצלה זאת היא מנצ'סטר סיטי, עם התוצאה המרשימה של המחזור, כאשר הסיטיזנס הביסו בביתם 1:6 גדול את ברנלי, והשתלטו על המקום הרביעי. אסטון וילה גברה 0:1 על בולטון, בעוד אברהם גרנט ופורטסמות סיימו ב-0:0 עם בלקבורן.

ארסנל - וולבס 0:1

התותחנים נבלמו במחזור הקודם עם 1:1 בבירמינגהאם אחרי שישה ניצחונות ליגה רצופים, ולאחר הניצחון של צ'לסי על יונייטד היום הפער, ערב המשחק, בין התותחנים והפסגה עמד של שש נקודות. קבוצתו של הגיעה הישר מה-2:2 המלהיב באמירויות, ממנו יצאו ססק פברגאס, וויליאם גאלאס ואנדריי ארשבין עם פציעות לא קלות, והערב נדמה היה שהעייפות, בצירוף ההרכב החסר, היו ניכרים על החבורה הצעירה מלונדון.

ארסנל היתה הרבה יותר מסוכנת מוולבס, אלא שהחמצות של אדוארדו, וולקוט ואבואה מנעו ממנה את השער במשך תשעים דקות. ואז הגיעה הדקה ה-94, ואיתה הגבהה של בקארי סאנייה מהאגף הימני, אותה נגח נהדר ניקלאס בנדטנר פנימה כדי להקפיץ את אצטדיון האמירויות, ולהעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות מפז. בכך, מצטמק הפער מצ'לסי לשלוש נקודות, בעוד יונייטד רחוקה נקודה אחת בלבד מהתותחנים.

סנדרלנד - טוטנהאם 1:3

עם חמישה ניצחונות רצופים, התרנגולים נראו עד המחזור הזה כקבוצה שהכי רוצה את הכרטיס הנכסף לליגת האלופות. אלא שלסנדרלנד, שניצחה פעם אחת בלבד ב-11 משחקיה האחרונים, היו תכניות אחרות לגמרי. המארחת הציגה משחק נפלא, כאשר דארן בנט קבע 0:1 כבר בדקה הראשונה. חלוץ נבחרת אנגליה, שהגיע לסנדרלנד מטוטנהאם, לא ריחם על קבוצתו לשעבר, ובדקה ה-29 הוא השלים צמד מהנקודה הלבנה. המארחת המשיכה לדהור, ובדקה ה-42 היא קיבלה פנדל נוסף, אלא שהפעם החלוץ המצוין נעצר אצל גומז. בדקה ה-60 קיבלה סנדרלנד פנדל שלישי במשחק (!), אלא שגומז שוב הציל את קבוצתו, כאשר הפעם הבועט היה רוברטו פלאסיוס.

טוטנהאם עוד ניסתה לחזור, אלא שכל מה שהיא מצאה היה שער ניחומים, כשפיטר קראוץ' הבקיע בנגיעה הראשונה שלו בכדור בדקה ה-72. המילה האחרונה, עם זאת, היתה של החבורה של סטיב ברוס, כאשר בדקה ה-86 הבקיע בודווין זנדן את השער היפה במשחק, עם וולה נפלא מהאוויר, כדי לשים את הדובדבן על הקצפת. התרנגולים שומטים נקודות יקרות, ומנצ'סטר סיטי תוכל לנצל זאת בהמשך הערב, ולעלות על חשבונם למקום הרביעי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ברנלי - מנצ'סטר סיטי 6:1

שבועיים לפני הדרבי הגדול, הציגה הערב מנצ'סטר סיטי את אחד ממשחקיה המרשימים ביותר העונה. הפתיחה של האורחת היתה מוחצת, כאשר עמנואל אדבאיור (4), קרייג בלאמי (5) וקרלוס טבז (7) כבשו אחד אחרי השני, והעניקו לקבוצתם 0:3 מדהים אחרי שבע דקות בלבד. פטריק ויירה המשיך את החגיגה בדקה ה-20 עם שערו הראשון במועדון, ועמנואל אדבאיור הוריד את סיטי לחדרי ההלבשה עם 0:5 אדיר, ממש לפני השריקה.

את השער האחרון של סיטי במשחק הבקיע וינסנט קומפני בדקה ה-58, כאשר כל שנותר למארחים המסכנים היה לחפש שער ניחומים, ולמצוא אותו בדקה ה-71, מרגליו של סטיבן פלצ'ר. בעקבות הניצחון הגדול והפסדה המפתיע של טוטנהאם השתלטו הסיטיזנס על המקום הרביעי בטבלה, בעוד מצבה של ברנלי ממשיך להיות בכי רע.

בולטון - אסטון וילה 1:0

התקופה הנוראית של הוילאנס הגיעה לשיאה בשבוע שעבר, כאשר אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון הושפלה הקבוצה של מרטין אוניל 7:1 בלונדון מול צ'לסי. רצף המשחקים הרע צימק משמעותית את סיכוייה של וילה לסיים במקום הרביעי, והיום הם הסתפקו בחזרה למסלול הנצחונות, כאשר שער בודד של אשלי יאנג בדקה ה-11 עשה את העבודה. תמיר כהן ושיחק 65 דקות בשורות בולטון.

פורטסמות - בלקבורן 0:0

בעוד שבאופן מעשי פורטסמות השלימה כבר מזמן עם ירידתה לצ'מפיונשיפ, אברהם גרנט התבטא בימים האחרונים על כך שהוא עשוי לעלות עם הרכב משני. הערב גרנט אמנם העלה הרכב חזק, אלא שזה לא הספיק לו ליותר מ-0:0 בתום תשעים הדקות, שלא ממש משפיע על פומפי וגם לא על הרוברס, שממשיכים להיראות כמו קבוצת מרכז טבלה טיפוסית.

במשחק נוסף:
סטוק - האל 0:2
לסטוק: ריקרדו פולר (6), ליאם לורנס (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully