וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ניצחה 1:2 את מנצ'סטר יונייטד

צ'לסי חגגה באולד טראפורד לראשונה מאז 2005, ב-1:2 במשחק העונה על מנצ'סטר יונייטד, ועלתה לראשות הטבלה

הן רצות זו לצד זו לאורך כל העונה ולא מאפשרות לאחרת לברוח, אך האם היום (שבת) הכל השתנה? צ'לסי הגיעה לביקור באולד טראפורד כשהיא בפיגור נקודה אחרי מנצ'סטר יונייטד ונטולת האתגר האירופי, אך התעלתה במשחק העונה על פני יריבתה וזכתה בניצחון 1:2 יקר, ראשון שלה במנצ'סטר מאז מאי 2005, שהקפיץ אותה לפסגה ושינה את מאזן הכוחות בליגה, במיוחד כשווין רוני ייעדר בשבועות הקרובים. יונייטד ניצחו את תשעת משחקיהם הקודמים ללא רוני, אולם השפעתו הפכה מכרעת בתקופה האחרונה ומשחק העונה היווה הוכחה חותכת לכך.

ג'ו קול שחקן צ'לסי חוגג. Alex Livesey, GettyImages
שער אלגנטי. קול/GettyImages, Alex Livesey

מצב הרוח השפוף של השדים האדומים, לאחר ההפסד הדרמטי במינכן וכמובן הפציעה המעיקה של הכוכב הגדול, ניכר החל משריקת הפתיחה. צ'לסי נטלה את היוזמה ונראתה רעננה ואקטיבית, בעוד דימיטאר ברבאטוב נותר לבדו בחוד של מנצ'סטר יונייטד ולא הופעל כראוי. פלורן מאלודה, שמצוי בכושר נפלא בחודשים האחרונים, חגג באגף השמאלי ועשה כאב ראש לגארי נוויל, כשגם העזרה של אנטוניו ולנסיה ודארן פלטשר לא הועילה למגן הוותיק, כפי שניתן היה לראות בשער הראשון. מאלודה פרץ לרחבה בדקה ה-20 ולכדור הרוחב שלו הגיע ג'ו קול, שבנגיעה קלה עם העקב הבקיע את השני שלו העונה.

קרלו אנצ'לוטי, שכבר ניצח את אלכס פרגוסון בארבעה מששת המפגשים הקודמים ביניהם, שמר על 100 אחוזי הצלחה מול מאמני הטופ 4 בליגה, וניצחון בקרב המוחות על הסקוטי הוותיק הקנה לו דאבל עונתי על יונייטד. המארחים לא הגיעו ליותר מדי מצבים במשחק, ורשאים לבוא בטענות לשופט מייק דין, ששרק ל-16 פנדלים ב-24 משחקים העונה בפרמיירליג, והפעם התעלם מהכשלה אחת ברחבה בכל צד.

גם השיפור הגדול במשחקה של המארחת לא הביא לשינוי המיוחל, כשבצד השני דידייה דרוגבה עלה מהספסל והעניש עם שער בדקה ה-79 מנבדל ברור, כששוב השופט דין גונב את ההצגה ומפספס אירוע משמעותי. השיפוט העלוב נמשך שתי דקות לאחר מכן, כשפדריקו מאקדה הצעיר דחק מקרוב את השער המצמק של יונייטד ונעזר בידו, אבל גם זה לא מנע מצ'לסי לחגוג עוד ניצחון גדול על אחת מיריבותיה הישירות.

מהלך המשחק

דקה 11: צ'לסי פרצה לראשונה את מרכז השדה הצפוף. אנלקה הוציא כדור רוחב מימין לקול, שבעט חלש לידיים של ואן דר סאר.

דקה 14: אברה דהר באגף שמאל וסיים את המבצע האישי עם בעיטה שטוחה שנקלטה בקלות על ידי צ'ך.

דקה 20: גול! מאלודה פרץ בצורה נפלאה לרחבה, התגבר על ולנסיה, הראה את הגב גם לפלטשר והעביר כדור רוחב אותו קול דחק עם העקב אל הרשת. שער שני העונה לקשר האנגלי, 0:1 לצ'לסי.

דקה 25: פארק נכנס לרחבה ונתקל ברגל של ז'ירקוב, השופט מייק דין בחר שלא לשרוק לפנדל למרות שהיה מגע.

דקה 30: ספק עבירה של נוויל ברחבה על אנלקה, דין שוב בחר להתעלם.

דקה 48: אנלקה שלח בכדור עומק את המגן הימני פריירה, שנכנס לרחבה ובעט חלש החוצה.

דקה 61: הלחץ האדום מתגבר. ברבאטוב התמקם טוב והגיע ראשון להגבהה מצד ימין, אך נגח החוצה.

דקה 66: שוב ברבאטוב עלה טוב לכדור גובה, ושוב נגח מחוץ למסגרת.

דקה 79: גול! המחליפים של צ'לסי עושים את העבודה. קאלו הכניס כדור עומק לדרוגבה שהיה בנבדל של מטר, אבל דין החלש וקוונו לא שמו לב וההחלוץ המחונן מצא את הרשת. 0:2 לצ'לסי.

דקה 81: גול! גם המחליפים של פרגי עושים את העבודה. נאני דהר לרחבה, עקף בקלות את פריירה, ומאקדה עם הגוף וגם עם היד, דחק את כדור הרוחב פנימה. רק 1:2 לצ'לסי, שום דבר לא גמור.

דקה 90: מסירה טובה של נוויל לרחבה הומשכה מהאוויר על ידי ברבאטוב, אבל צ'ך היה במקום.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, גארי נוויל, נמניה וידיץ', ריו פרדיננד, פטריס אברה, דארן פלטשר (דארון גיבסון, 86), ריאן גיגס, פול סקולס (נאני, 72), אנטוניו ולנסיה, ג'י סונג פארק (פדריקו מאקדה, 72), דימיטאר ברבאטוב.

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, פאולו פריירה, ג'ון טרי, אלכס, יורי ז'ירקוב, ג'ון אובי מיקל, פרנק למפארד, דקו (מיכאל באלאק, 82), ג'ו קול (סלומון קאלו, 74), פלורן מאלודה, ניקולא אנלקה (דידייה דרוגבה, 70).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ג'ו קול שחקן צ'לסי חוגג עם פרנק למפארד ופאולו פריירה. Darren Walsh, GettyImages
שוב במקום הראשון. קול עם פריירה ולמפארד/GettyImages, Darren Walsh

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully