וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "הפציעה של רוני לא חמורה"

מנג'ר מנ' יונייטד סבור שהחלוץ לא ייעדר תקופה ארוכה. ואן חאל: "מתוק זו הגדרה טובה לניצחון". לוריס: "היה משחק משוגע"

AP

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

11 שנים כבר עברו מאז הגמר המפורסם ההוא שנערך בקאמפ נואו, שלא יישכח לעולם ונכתב בספרי ההיסטוריה של הכדורגל העולמי. אז נכון שזה רק המשחק הראשון של שלב רבע הגמר, והניצחון 1:2 של באיירן מינכן במשחק באליאץ ארינה על מנצ'סטר יונייטד לאר מבטיח לה כלום, אבל סוג של נקמה קטנה ומתוקה היא השיגה.

הקבוצה הבווארית רחוקה מלהבטיח עלייה לחצי הגמר, כי באולד טראפורד זה יהיה סיפור אחר כשפיינליסטית המפעל צריכה ניצחון מינימלי כדי לעלות לחצי הגמר, אבל עדיין שער ניצחון בדקה ה-90 (של איביצ'ה אוליץ') הוא תמיד משמח.

ואן חאל כבר החל במלחמה הפסיכולוגית

מעבר להפסד, הדבר המפחיד יותר שקרה למנצ'סטר היא פציעתו של החלוץ והסקורר הענק של הקבוצה ווין רוני. חלוצה של נבחרת אנגליה נפגע בקרסול במהלך המשחק, ובקבוצה חששו תחילה כי הפציעה עלולה להשביתו לתקופה לא קצרה, אלא שהמנג'ר אלכס פרגוסון מיהר להרגיע לאחר מכן.

"הוא נפצע בקרסול שלו, וביום רביעי נדע טוב יותר מה ההשלכות של הפציעה", אמר המנג'ר הסקוטי. "אני לא חושב שזו פציעה חמורה, בכל זאת נחכה לתוצאות ואז נראה". פרגוסון, שנשאל האם שיתופו במשחק העונה הגדול נגד צ'לסי ביום שבת מוטל בספק, ענה: "אני לא יכול לענות על זה כרגע. נראה ברביעי".

פרגוסון התייחס אחר כך למשחק ואמר: "הייתי מאוכזב מהאחזקה המועטה שלנו בכדור. נתנו את הכדור בקלות לבאיירן מינכן אחרי השער שהבקענו , זה לא מתאים לנו ולא מאפיין אותנו. זה גרם לנו להגן כל הזמן". לגבי שער החוץ של הקבוצה, הוסיף: "זה כמובן נותן לנו יתרון. זה יהיה מאבק צמוד מאוד מול באיירן. אנחנו צריכים להיות בטוחים מספיק בעצמנו. היה לנו טיפה חוסר מזל בשער שספגנו בדקה ה-90".

נמניה וידיץ' לא היה מרוצה מהתוצאה אבל הוא אופטימי למרות מצבו של רוני. "זה לא היה משחק טוב שלנו. באיירן שיחקה כדורגל טוב ושלטה", אמר הבלם הסרבי. "כשכבשנו חשבנו שיש לנו משחק טוב, אבל בסופו של דבר אנחנו מאוכזבים מהתוצאה. להפסיד 2:1 זה לא כזה נורא לפני המשחק בבית. אני חושב שיש לנו סגל טוב. ברבאטוב כבש פעמיים נגד בולטון בשבת ואני חושב שהעונה הראינו שאנחנו משחקים כקבוצה. זו לא קבוצה של שחקן אחד".

"אני גאה בשחקנים שלי שהם חזרו בצורה כזאת לאחר הפיגור", אמר לאחר הניצחון המאמן ההולנדי של באיירן לואיס ואן חאל. "היינו יוצאים מן הכלל במחצית השנייה, יצרנו מצבים ונתנו את כל מה שיש לנו ממש עד הסיום. מתוק זו מילה טובה מאוד להגדיר את הניצחון הזה.

ואן חאל כבר החל את המלחמה הפסיכולוגית מול מנצ'סטר לקראת משחק הגומלין: "אני חושב שלמנצ'סטר יש הרבה סיכוי בגלל שער החוץ שהיא הבקיעה נגדנו. רציתי שהמשחק ייגמר ב-0:0 או 0:1 לנו, 1:2 זו לא התוצאה הטובה ביותר. הבקענו כבר שער בכל אחד ממשחקי החוץ שלנו בליגת האלופות, כך שיש לנו קצת ביטחון בעניין הזה".

אוליץ', שכבש את שער הניצחון, אמר בסיום: "ניסינו כל הזמן לכבוש וללכת קדימה. אסור שהשער האומלל שחטפנו בדקה הראשונה יהיה במשחק כה חשוב. במחצית השנייה שיחקנו אפילו טוב יותר. האווירה הייתה מדהימה. באופן טבעי, אני לא שומע כשאני משחק, אבל הפעם שמעתי את כל הקהל היטב".

שמאק: "היינו יכולים לצאת עם תוצאה טובה יותר"

שני שערים של ליסנדרו לופז והצלות מצוינות של השוער הוגו לוריס הובילו את ליון לניצחון 1:3 משמעותי מאוד על בורדו במשחק הראשון של הדרבי הצרפתי ברבע גמר ליגת האלופות. הקבוצה המקומית יכולה לשמוח כפליים, שכן היא הנחילה לשחקניו של לורן בלאן את ההפסד הראשון שלהם העונה בליגת האלופות, אבל גם צריכה לדאוג מפני שבגומלין בשבוע הבא היא תיאלץ להסתדר ללא החלוץ לופז וסידני גובו המורחקים.

"בורדו באה לשמור חזק בהגנה והיינו חייבים לשחק את הכדורגל שלנו", ניתח את המשחק בסיום מאמן ליון קלוד פואל, שסבור עדיין שכלום לא גמור: "ההתמודדות עדיין פתוחה לגמרי מפני שהשער שלהם פגע בנו. אנחנו נחסר בשבוע הבא את לופז והם יקבלו בחזרה את אלו דיארה, כך שהכל עדיין פתוח ויהיה משחק בסגנון מאוד דומה בשבוע הבא".

"אנחנו מאוד מאושרים מהתוצאה", אמר לוריס בסיום. "היה משחק קצת משוגע, שהיה יכול ללכת לשני הכיוונים. מה שעשה לנו את הניצחון היו הפרטים הקטנים. הסיפור עדיין לא גמור כי בורדו קבוצה נפלאה. הצלחנו להתעלות עליהם מבחינה פיזית וזה עזר לנו לנצח למרות שהם החזיקו יותר בכדור". השוער המאושר ניסה לא להיסחף בחגיגות. "אנחנו יודעים שיש עדיין גומלין. נתכונן אליו בצורה הכי טובה שאפשר וננסה לשכוח מהתוצאה שהשגנו כאן. זה יהיה משחק גדול ובורדו תלחץ עלינו מהרגע הראשון".

בצד השני, התקשה חלוצה של בורדו מרואן שמאק להסתיר את רגשותיו. "אנחנו מאוכזבים", אמר שמאק. "היינו יכולים לצאת עם תוצאה יותר טובה בהתחשב בכל ההזדמנויות שיצרנו, אבל אני מאמין שנוכל לייצר מצבים טובים גם בגומלין. המפתח לגומלין הוא לשמור על רשת נקייה".

המאמן לורן בלאן אמר: "הגולים המוקדמים הפכו את המשחק למאוד פתוח. באופן פרדוקלסי וזה עשוי להפתיע, אני מאוד מרוצה מהקבוצה למרות ההפסד. כבר הרבה זמן לא ראיתי את השחקנים במשחק כל כך טוב. יצרנו הרבה מצבים והתוצאה הייתה יכולה להיות אחרת לגמרי. קצת לפני שספגנו את השלישי הייתה לנו הזדמנות גדולה להשוות ואז הכל היה נראה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully