וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: באיירן מינכן ניצחה את מנצ'סטר יונייטד 1:2

11 שנה אחרי גמר 99, הבווארים ביצעו מהפך משלהם כשריברי (76) ואוליץ' (90) הפכו יתרון של רוני (2). ליון - בורדו 1:3

ליל הסדר מאחורינו, הבטן עמוסה מטעמים והערב הראשון של ליגת האלופות סיפק לנו את אחלה של סיומת לחג. באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד נפגשו לשחזור של גמר 1999 ואנחנו יצאנו בהרגשה של דז'ה וו כשאיביצ'ה אוליץ' ניצח את המשחק בתוספת הזמן עם 1:2, שמשאיר טעם של עוד לקראת הגומלין באולד טראפורד בשבוע הבא. מעבר להפסד, דבר נוסף שהעיב על היונייטד היא פציעתו של החלוץ ווין רוני בקרסול. רוני ייבדק ובקרוב תיוודע חומרת הפציעה.

במשחק השני, ליון השיגה מקדמה חשובה לקראת הגומלין עם 1:3 בדרבי הצרפתי על בורדו. ביום רביעי ייערכו שני משחקים נוספים, כאשר אלופת אירופה שרוצה להגן על תוארה, ברצלונה, תשחק נגד ארסנל באצטדיון האמירויות ואילו ואינטר תפגוש בסן סירו שלה את צסק"א מוסקבה המפתיעה.

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
יהיה חם באולד טראפורד. ריברי/רויטרס

באיירן מינכן - מנצ'סטר יונייטד 1:2

11 שנים עברו מאז המפגש המפורסם בין שתי הקבוצות כשהיונייטד זכתה בליגת האלופות בקאמפ נואו על חשבון הבווארים בזכות שני שערים דרמטיים בתוספת הזמן, והשלימה זכייה היסטורית בטרבל. באופן מפתיע למדי, הלילה הקסום ההוא היה הפעם היחידה בשבעת המפגשים בין הקבוצות שבו ניצחה היונייטד. הערב הגיעה הנקמה הספורטיבית. בדיוק בצורה שכל אוהדי באיירן חלמו עליה. עם שער ניצחון בתוספת הזמן. שער שיכול להתברר כגורלי לקראת הגומלין באולד טראפורד.

יונייטד לא חיכתה לתוספת הזמן כדי לכבוש. ווין רוני היה בספק למשחק, החלים בזמן וכבר אחרי 60 שניות ניצל תרדמת בהגנה והרים את הרשת. לבאיירן לקח קצת יותר מ-20 דקות להיכנס למשחק. בהיעדר אריאן רובן הפצוע, פרנק ריברי וחאמיט אלטינטופ ניסו לנהל את המשחק, אבל יצרו מעט מדי מצבים. איביצ'ה אוליץ' ותומאס מולר בחוד לא היו חדים מספיק מול השער. הכל השתנה כשמריו גומז נשלח למערכה. כדור חופשי של ריברי שפגע ברוני קבע 1:1 ובאיירן חיפשה ניצחון. אז הגיעה תוספת הזמן. גומז פרץ, אוליץ' סיים. באיירן חולמת חצי גמר.

דקה 2: גול! נאני הגביה כדור חופשי בסמוך לדגל הקרן, הכדור פגע בואן בומל שעמד בחומה והגיע לרוני הלא מכוסה, שהרים את הרשת מארבעה מטרים. 0:1 מהיר ליונייטד.

דקה 16: נאני השתחרר בתוך הרחבה, אבל בעט כדור שטוח שחלף בסמוך לקורה.

דקה 21: ריברי השתחרר לבעיטה וניסה את מזלו מ-20 מטר, ואן דר סאר ירד וקלט.

דקה 22: נאני השתשע בבאדשטובר באגף הימני והרים כדור על פי השער שנחת על המשקוף ויצא החוצה.

דקה 28: אלטינטופ הכניס כדור חזק לרחבה, אוליץ' הפנוי פספס את המגע ויונייטד ניצלה משוויון.

דקה 39: פלטשר מצא את רוני פנוי במרכז הרחבה, החלוץ השתחרר, אבל בוט יצא נהדר והדף ברגלו את הבעיטה.

דקה 46: ריברי שעט באין מפריע והכניס כדור עומק נהדר לאוליץ', שבעט מזווית קשה וסחט הדיפה מואן דר סאר.

דקה 56: אלטינטופ תעתע במגני היונייטד וסיים את המבצע האישי בבעיטה חזקה. ואן דר סאר היה במקום.

דקה 72: מולר הוריד כדור לאוליץ' ברחבה, הקרואטי ירה כדור אלכסוני ו-ואן דר סאר שוב ירד מצוין והדף.

דקה 76: גול! ריברי סובב כדור חופשי מ-23 מטרים, הכדור פגע ברוני, הטעה את ואן דר סאר ונכנס. 1:1

דקה 83: וידיץ' עלה להתקפה בכדור קרן ונגח בעוצמה למשקוף.

דקה 90: גומז השתחרר מוידיץ' וירה כדור חזק לעבר השער. ואן דר סאר התעופף וסיפק הצלה מדהימה.

דקה 90: גול! שוב גומז שעט לרחבה, וידיץ' ואברה לא הצליחו לעצור אותו והכדור התגלגל לעבר אוליץ' שלא התבלבל מול ואן דר סאר. 1:2 מדהים לבאיירן מינכן

הרכב באיירן מינכן: האנס יורג בוט, פיליפ לאהם, דניאל ואן בויטן, מרטין דמיקליס, הולגר באדשטובר, פרנק ריברי, מארק ואן בומל, חאמיט אלטינטופ (מירוסלב קלוזה, 86), דניאל פראניץ' (אנטולי טימושצ'וק, 89), תומאס מולר (מריו גומז, 73), איביצ'ה אוליץ'.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, גארי נוויל, נמניה וידיץ', ריו פרדיננד, פטריס אברה, דארן פלטשר, מייקל קאריק (אנטוניו ולנסיה, 70), נאני (ריאן גיגס, 82), פול סקולס, ג'י סונג פארק (דימיטאר ברבאטוב, 70), ווין רוני.

ליון - בורדו 1:3

יום החג הגדול של הכדורגל הצרפתי הסתיים בניצחונה הגדול של ליון. האלופה הנצחית של העשור הקודם, שאיבדה אשתקד את התואר לבורדו, השיגה מקדמה גדולה לקראת הגומלין. לורן בלאן, בלם העבר האגדי, ישב על ספסל בורדו וראה את ההגנה שלו טועה פעם אחר פעם. שטות של מיקאל סיאני הובילה לראשון של ליסנדרו לופז ועוד אחת של בנואה טרמולינאס הפכה לשני של מישל בסטוס. לקינוח, מתיו שאלמה נגע בידו וליסנדרו השלים צמד שסידר לבורדו הפסד ראשון העונה באלופות. אחרי שזרקה את ריאל מדריד, ליון נוגעת בחצי הגמר. מי היה מאמין?

דקה 10: גול! סיאני התקשה להרחיק כדור ארוך שנשלח לרחבה. בודמר השתלט והעביר כדור רוחב ולופז המשיך בנגיעה רכה לרשת. 0:1 לליון

דקה 14: גול! גורקוף הגביה כדור נהדר מימין היישר אל ראשו של שמאק הלא מכוסה, שקבע שוויון מהיר. 1:1

דקה 32: גול! פיאניץ' חתך את הגנת בורדו עם דאבל פס והגביה משמאל, טרמולינאס פספס את הכדור ובסטוס אמר תודה וירה פנימה. 1:2 לליון

דקה 77: גול! שאלמה נגע בידו ברחבה. לופז דייק מהנקודה הלבנה וקבע 1:3

הרכב ליון: הוגו לוריס, אנתוני רבייר, כריס, מתיו בודמר, עלי סיסוקו, מיראלם פיאניץ' (סידני גובו, 66), ז'אן מאקון, ז'רמי טולאלאן, סזאר דלגאדו (מקסים גונאלונס, 86), מישל בסטוס (קים קלסטרום, 66), ליסנדרו לופז.

הרכב בורדו: סדריק קראסו, מתיו שאלמה (הנריקה, 82), לודוביק סאנה, מיקאל סיאני, בנואה טרמולינאס, יואן גופראן (דויד בליון, 84), פרננדו, ירוסלאב פלאסיל, יוהאן גורקוף, וונדל (ז'וסייה, 71), מרואן שמאק.

ליסנדרו לופז שחקן ליון. רויטרס
מלך צרפת. לופז/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully