וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה בדרבי את אתלטיקו 2:3

ריאל שוב נקלעה לפיגור, אך נחלצה וניצחה את הקולצ'ונרוס, שסוגרים עשור ללא ניצחון בדרבי. ויאריאל - סביליה 0:3

הליגה הספרדית מתקרבת בצעדי ענק אל הקלאסיקו שיכול להכריע בשאלה מיהי הקבוצה הטובה במדינה, אבל עוד לפני כן קיבלנו את המשך המחזור ה-29 בליגה. לאחר שאמש (שבת) ניצחה ברצלונה את מאיורקה, הצליחה ריאל מדריד, עם הרבה אופי, לחזור למקום הראשון בליגה, לאחר שגברה 2:3 במשחק דרמטי על אתלטיקו בדרבי הגדול של עיר הבירה. ריאל, כמו במקרים הקודמים, נקלעה לפיגור בברבנאו לפני שהפכה וניצחה. מי שלא ניצלה את הפסדה של מאיורקה היא סביליה, שהובסה 3:0 על ידי ויאריאל.

דפורטיבו לה קורוניה אירחה בריאזור את חטאפה וחטפה ממנה סטירה מצלצלת, כאשר הקבוצה מעיר הבירה ניצחה אותה 1:3. אספניול ובן סהר, שנכנס כמחליף ושיחק 31 דקות, סיימו ב-0:0 עם ספורטינג חיחון. אוסאסונה השיגה 0:1 חשוב על אלמריה, בקרב בין שתי האחרונות, הביסה חרז 0:3 את ויאדוליד.

ראול אלביול מברך את צ'אבי אלונסו שחקני ריאל מדריד. רויטרס
אדריכל הניצחון. צ'אבי אלונסו/רויטרס

ריאל מדריד - אתלטיקו מדריד 2:3

הקבוצה הלבנה עלתה לדרבי הגדול של עיר הבירה בידיעה שהיא חייבת ניצחון על הקולצ'ונרוס כדי לחזור לפסגה. 10 שנים, לא פחות, לא השכילה אתלטי לנצח בדרבי, מאז אוקטובר 1999, בהחלט יותר מדי זמן, והפעם היא קיוותה לעשות סוף לבצורת הארוכה דווקא בסנטיאגו ברנבאו.

אחרי 10 דקות זה נראה מצוין, כאשר חוסה אנטוניו רייס העלה את האורחים ליתרון. הקשר, שעזר לריאל להשיג אליפות ב-2007, קיבל כדור נהדר מקון אגוארו ושלח כדור מסובב חכם לפינה הרחוקה של איקר קסיאס. הברנבאו בהלם, אבל ריאל הרי כבר התאהבה בלספוג בבית ואז להפוך את התוצאה. היא עשתה זאת בהירואיות נגד סביליה וספורטינג חיחון, והפעם היא עשתה זאת שוב.

עד סיומה של המחצית הראשונה הבלאנקוס לא פגעו בכלום, והמצב מבחינתה לא נראה מעודד. במחצית השנייה עלתה קבוצה אחרת למגרש, אמנם לבושה דומה בלבן בוהק, אבל אחרת. ארבע דקות אחרי השריקה המשיך צ'אבי אלונסו משני מטרים נגיחה של ראול אלביול אחרי כדור קרן כדי לקבוע 1:1. בדקה ה-55 שלח אלונסו, אדריכל הניצחון, כדור ענק על כחצי מגרש לאלבארו ארבלואה, שחדר לרחבה, תעתע כמו גדול במגן אתלטיקו וכבש, מהפך 1:2. עוד שבע דקות חלפו והגנת אתלטיקו התבלבלה, הכדור הגיע לגונזאלו היגואין, שמ-10 מטרים היתל בשוער הצעיר של אתלטי, דויד דה חאה, והרשית את השלישי של הקבוצה וה-23 שלו העונה בליגה. היגואין כבר עבר את מניין השערים שהבקיע בכל השנה שעברה (22) והוא מפגר בשניים אחרי חברו הארגנטינאי לאונל מסי, שמוליך את טבלת מלך השערים בספרד.

ריאל נראתה בדרך הנכונה, אבל בדקה ה-68 השתבשו לה קמעא התוכניות לאחר שהשופט שרק לחובתה פנדל אחרי נגיעת יד של אלונסו. דייגו פורלאן לא התקשה להכניע את סן איקר וצימק ל-3:2. עד הסיום ריאל עשתה עוד הרבה דפיקות לב לאוהדים שלה, אבל בסיום היא מלקטת עוד שלוש נקודות. ריאל ממשיכה להישאר מושלמת בבית עם ניצחון מספר 15 בברנבאו ו-11 ברציפות בסך הכול, והיא חוזרת למקום הראשון בטבלה, עם יחס שערים טוב יותר מאשר זה של ברצלונה. הבלאנקוס כבר כבשו 81 שערים השנה ובקצב הזה הם יכולים לשבור את שיא ההבקעות בספרד, ששיך כמובן לריאל עצמה שעומד על 110.

בשבוע הבא תשחק ריאל באל סרדינרו נגד ראסינג סנטאנדר והפלא הקטן שהיא כבר הספיקה לרכוש, סרחיו קנאלס, כאשר שבוע לאחר מכן עיני כל העולם יהיו נשואות לקלאסיקו הגדול נגד ברצלונה. שעון החול כבר החל לפעול.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלבארו ארבלואה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
שער שלא רואים כל יום ובטח לא ממגן. אלבארו ארבלואה/רויטרס

דפורטיבו לה קורוניה - חטאפה 3:1

הקבוצה מחבל גאליסיה אירחה בריאזור את החבורה של מיצ'ל, שנחלה הפסד ביום חמישי לריאל מדריד באלפונסו קולוסיאום פרז, אלא שייתכן שההפסד ההוא נתן לה אולי דחיפה אנרגטית שכן היא השיגה ניצחון מפתיע ונאה מאוד. מיקו הוונצואלני העלה את האורחים ליתרון אחרי 21 דקות, כאשר 12 דקות לאחר מכן הכפיל זה קסטרו בשער עצמי את התוצאה. מיקו הוסיף אחד נוסף בדקה ה-57, ובעצם אמר "מי מתעסק איתי"?. ריקי רק צימק (71). לה קורוניה חוטפת הפסד חמישי העונה במגרשה הביתי, שנחשב פעם למבצר, אבל לאחר שנוצחה לפני שבועיים בבית על ידי ויאדוליד (וגם הפסידה בשבוע שעבר בחוץ), הניצחון של חטאפה פחות מפתיע.

אספניול - ספורטינג חיחון 0:0

הקבוצה הקטלונית אירחה את הקבוצה מאסטוריה לקרב של שתי קבוצות שצמודות בטבלה (אספניול 13, חיחון 12). בדקה ה-59 במשחק נכנס בן סהר והחליף את פאבלו דניאל אוסבלדו, אבל גם החלוץ הישראלי לא הצליח לעזור לקבוצתו להכניע את האורחים, ושתי הקבוצות התחלקו בנקודות.

ויאריאל - סביליה 0:3

משחק הבכורה של אנטוניו אלברז, שהחליף את מנולו חימנז כמאמן הקבוצה האנדלוסית, הסתיים במפח נפש. סביליה נוצחה במדריגאל ופספסה הזדמנות לחזור למקום הרביעי. לעומתה, המארחת כבר שמינית ושבה למאבק על הכרטיס לאירופה. הפתיחה של הצהובים הייתה חדה. ג'וזפה רוסי כבש ראשון כבר לאחר חמש דקות וחוסבה יורנטה הכפיל בדקה ה-18, כאשר שני השערים נכבשו מבישולים של נילמאר. הצופים חיכו עד הדקה ה-90 לשער השלישי ואז הגיע רובר פירס הקשיש וקבע 0:3 עם שערו השלישי העונה.

משחקים נוספים:

אוסאסונה - אלמריה 0:1
וולטר פנדיאני (20), חואן מנואל אורטיז מאלמריה הורחק (60).

חרז - ויאדוליד 0:3
ויקטור סאנצ'ז (2), מיגל אנחל גונזאלס (36), מריו ברמחו (72, פנדל), שוער ויאדוליד, חוסטו ויז'אר, הורחק בדקה ה-70.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully