וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:1 את מאיורקה ועלתה לפסגה

שער בודד של איברהימוביץ' העניק ניצחון לקטאלנים, שעלו זמנית לפסגה. מסי פתח על הספסל. סראגוסה הביסה 0:3 את ולנסיה

13 משחקים אירחה מאיורקה בביתה עד המפגש מול ברצלונה במסגרת המחזור ה-29 בליגת הספרדית. 12 מהם היא ניצחה, אחד נוסף, מול קבוצה בכירה, סביליה, היא הפסידה. הקבוצה של גרגוריו מנזאנו פגשה הערב (שבת) קבוצה בכירה נוספת, וחובת ההוכחה שהבית שלה הוא אכן מבצר הייתה עליה, אלא שהיא כשלה. הקבוצה האדומה מהאי נחלה הפסד נוסף, שני בבית, 1:0 לברצלונה, שהציגה יכולת פושרת ורדודה.

פפ גווארדיולה החליט לתת מנוחה לכוכב לאונל מסי, שלא מפסיק להבקיע ולהכריע משחקים לטובת קבוצתו לאחרונה. גווארדיולה אולי רצה לספק מנוחה לפנומן שסוחב את הקבוצה כמעט לבד משחק אחר משחק, לפני המשחק הראשון רבע גמר ליגת האלופות באמצע השבוע נגד ארסנל, אבל זה כמעט ועלה לו ביוקר. מסי פתח על הספסל ונכנס שש דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה, כאשר כלום לא עבד לברצלונה עד אז.

מסי אמנם לא היה מעורב בכיבוש השער של זלאטן איברהימוביץ' בדקה ה-63, אבל אין ספק שהנוכחות של מסי על המגרש תמיד חיובית עבור בארסה. לדודו אוואט היה חלק לא קטן בשער, לאחר שהדף לא טוב בעיטה של קרלס פויול, כאשר איברה היה במקום לכבוש. עם זאת, השוער הישראלי הציג משחק לא רע בכלל ולקח כמה כדורים מסוכנים.

מאיורקה דווקא פתחה מצוין, כשכבר אחרי שתי דקות הגיעה להזדמנות כפולה, כאשר בפעם הראשונה הכדור פגש את עמוד השער ואת הריבאונד עצר ויקטור ואלדס. לקראת סיום המחצית כדור חופשי נהדר של בורחה ואלרו מכ-20 מטרים שוב פגש את עמוד השער של בארסה, ששוב ניצלה מספיגה. הקבוצה הקטלונית לא התקשתה לשמור על שער היתרון מול מאיורקה שהייתה די אנמית בהתקפה.

בארסה, כמו באמצע השבוע, שוב פותחת באופן זמני פער של שלוש נקודות על פניה של ריאל מדריד, כאשר הקבוצה הלבנה תארח ביום ראשון בדרבי הגדול של עיר הבירה את אתלטיקו, לאחר שגברה ביום חמישי בדרבי קטן 2:4 על חטאפה. ניצחון מינימלי של ריאל ישיב אותה למקום הראשון שבועיים לפני הקלאסיקו הענק, כל תוצאה אחרת תשאיר את בארסה בפסגה.

סראגוסה - ולנסיה 0:3

קרלוס דיוגו העלה את המארחים ליתרון 0:1 בדקה ה-42, כשבעט במדויק ברגל שמאל לחלק העליון של השער. עם פתיחת המחצית השנייה הורחק ניקולה זיגיץ' בכרטיס אדום והיה למורחק השמיני של ולנסיה ב-11 משחקיה האחרונים. העטלפים נותרו בעשרה שחקנים. סראגוסה נילה זאת ובדקה ה63 עלתה ל-0:2 משער של חאבייר אריסמנדי, אקס-ולנסיה, שעצר את הכדור בחזה ובעט אותו פנימה. בדקה ה-71 קבע יירי יארוסיק, שהצטרף לסראגוסה בחלון העברות, את תוצאת המשחק.

משחק נוסף:

מלאגה - טנריפה 1:1
למלאגה: אפונו (66), לטנריפה: אלפארו (85, פנדל). פטריק מטיליגה ממלאגה הורחק בדקה ה-85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully