וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה 3:5 את הפועל עכו

חמישה כובשים שונים, באדיר (5), זהבי (13), מרעי (61), שכטר (85) ו-בן דיין (88), צימצמו את הפער של הפועל מחיפה לחמש נק'

זה הלך קשה, צמוד ובעיקר עצבני, אבל בסופו של דבר הפועל תל אביב ניצחה הערב (שבת) 3:5 את הפועל עכו במסגרת המחזור ה-28 וצימצמה את הפער ממכבי חיפה לחמש נקודות בלבד. האדומים של גוטמן הוליכו 0:2 כבר בדקה ה-13, אבל איבדו את היתרון כבר במחצית הראשונה כשהם לוהטים מעצבים אחרי עבירה גסה של אובודו אוקוצ'ה על וואליד באדיר, שעוררה זיכרונות מהפציעה הקשה שגרם החלוץ הגנאי לשי אבוטבול בעונה שעברה. למחצית השנייה המקומיים עלו רגועים יותר והצליחו לכבוש שלוש פעמים, לפני שספגו שער בדקה ה-90 בדרך לתוצאה מדהימה של 3:5. מכבי חיפה, הלחוצה גם ככה, תשלים את המחזור מחר מול הפועל פתח תקוה, ותקווה להחזיר את הפער לשמונה נקודות.

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב בעימות עם שחקני הפועל עכו, איברהים עבדול ראזאק (11). ברני ארדוב
חם בבלומפילד. שחקני שתי הקבוצות רבים/ברני ארדוב

בסופו של דבר, למרות היכולת הבינונית לאורך דקות ארוכות מדי, אלי גוטמן יכול להיות אופטימי. אם במשחק בינוני, מלא בעצבים, הקבוצה שלו מצליחה לנצח כשהיא כובשת חמישייה - מצבה טוב. האדומים עלו בסגל חסר במיוחד, בעקבות הפציעות האחרונות של לאלה, דה רידר ומנטשאשווילי, ובכל זאת הצליחה לנצח בצורה די מוחצת.

המחצית הראשונה נפתחה כצפוי, כשהפועל תל אביב עולה ליתרון 0:2 אחרי כבר בדקה ה-13. הראשון הגיע בדקה החמישית מנגיחה של וואליד באדיר אחרי הגבהת קרן מוצלחת של ערן זהבי. האדומים המשיכו לטייל ברחבה של עכו והכפילו את היתרון משער של זהבי, שהשתלט על ריבאונד שהגיע אחרי הדיפה לא מוצלחת של דודו גורש. בדקה ה-28 החל השינוי במשחק, כשטעות קשה של שי אבוטבול הובילה לשער של איברהים עבדול ראזאק, אחרי שהכדור פגע בבאדיר וניתז מעל וינסנט אניימה. בדקה ה-40 הגיע השינוי האמיתי אחרי עבירה גסה של אובודו אוקוצ'ה על באדיר. שחקני הפועל תל אביב, שזוכרים עדיין את אוקוצ'ה מפני ששבר רגל לאבוטבול בעונה שעברה, התנפלו על החלוץ הגנאי ובמגרש התפתחה מהומה שנגמרה בארבעה צהובים והרבה עצבים. בדקה ה-45 הגיע שער השוויון כשהגבהה של ליאור ראובן הגיעה לראשו של רועי דיין, שכבש מול קבוצתו לשעבר והוריד את שתי הקבוצות ב-2:2 למחצית.

בעלייה למחצית השנייה ריכז אלי גוטמן את שחקניו על עיגול האמצע כדי לנסות להרגיע קצת את העצבים שלהם. זה לא היה המהלך הכי חשוב של המאמן האדום במחצית השנייה, מפני שבדקה ה-61 עלתה הפועל ל-2:3 בזכות שער של המחליף ויקטור מרעי, אחרי בישול של מחליף אחר - עמרי קנדה. האדומים הלכו מעט אחורה, אבל מתפרצת בדקה ה-85 הסתיימה עם השער הרביעי, הפעם זה שכטר אחרי בישול של ורמוט. 2:4 להפועל. שלוש דקות חלפו ובן דיין כבש את החמישי של האדומים, אחרי עוד בישול של ורמוט, שהפך להיות מלך הבישולים של הליגה. בדקה ה-90 כבש עבדול ראזאק שער ניחומים. 3:5 להפועל תל אביב בסיום של משחק מצוין.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

דקה 5: גול! קרן של זהבי הגיעה לראשו של באדיר, שנגח חזק לפינה הקרובה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 13: גול! ורוצ'ינה מסר כדור עומק לשכטר שבעט חזק, גורש הדף לרגליו של זהבי שבעט פנימה. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 23: אוקוצ'ה קיבל כדור עומק, עבר את דה סילבה ומול אניימה יישר את הכדור למרכז. אף חלוץ עכואי לא חיכה שם.

דקה 28: גול! עבדול ראזק ניצל איבוד כדור שטותי של אבוטבול ובעט לשער, הכדור פגע בבאדיר וניתז מעל ראשו אניימה. 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 40: עבירה גסה של אוקוצ'ה הובילה למהומה וקטטה על המגרש, שהסתיימה בארבעה כרטיסים צהובים: שניים לכל צד.

דקה 45: גול! ראובן הגביה, דיין הקדים את באדיר ונגח פנימה. 2:2 מדהים בבלומפילד.

דקה 61: גול! קנדה הגביה מאגף ימין, מרעי נגח חזק לפינה הנגדית. 2:3 להפועל תל אביב.

דקה 70: מרטין קיבל כדור אחרי טעות של הגנת הפועל תל אביב ובעט סמוך לקורה של אניימה.

דקה 73: זהבי הגביה לשכטר, שנגח חזק למשקוף של גורש.

דקה 85: גול! ורמוט מסר כדור עומק לשכטר, שחלף בקלות על פני גורש בדרך ל-2:4 להפועל תל אביב וככל הנראה לשלוש נקודות.

דקה 88: גול! ורמוט טייל באגף שמאל, מסר לבן דיין שמתוך הרחבה בעט עם הפאלש. 2:5 להפועל תל אביב.

דקה 90: גול! עבדול ראזאק השתלט על כדור שחזר מהגנת הפועל תל אביב ובעט שטוח לפינה. 3:5 להפועל תל אביב.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר (יהודה חוטה, 74), וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, שי אבוטבול (עמרי קנדה, 59), גילי ורמוט, ערן זהבי, איתי שכטר, בויאן ורוצ'ינה (ויקטור מרעי, 53).

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, ליעד אלמליח (שחר סימנטוב, 74), בן בנימין, ג'וני טננבוים, איברהים עבדול ראזאק, רועי דיין (בן מרטין, 65), אובודו אוקוצ'ה (אושרי גיטא, 83).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully