וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אוקוצ'ה בא לעשות פה מלחמה"

אלי גוטמן הסביר למה הפועל ת"א נראתה עצבנית ב-3:5 על עכו: "לך תדע איך הליגה תסתיים". שכטר: "הייתי עצבני, יצאתי מזה"

ברני ארדוב

הפועל תל אביב יכולה לנשום לרווחה. האדומים היו עצבניים מאוד היום (שבת), אבל הצליחו להשיג ניצחון 3:5 סופר חשוב על הפועל עכו וצימצמו את הפער מהמוליכה מכבי חיפה לחמש נקודות, לפני שהירוקים ישחקו מחר מול הפועל פתח תקוה. מילה טובה מגיעה היום גם לאוהדים באדום - 12 אלף מהם הגיעו לבלומפילד ודחפו את הקבוצה שלהם לניצחון חשוב מאוד. על הקריאות נגד אובודו אוקוצ'ה, שאומנם הכשיל בצורה גסה את וואליד באדיר, הם בהחלט יכלו לוותר.

"לך תדע איך הליגה הזאת תסתיים"

למאמן הפועל אלי גוטמן הניצחון שיחרר הרבה לחץ. "במחצית הראשונה ראו שאנחנו הקבוצה הטובה יותר. הם חזרו מכלום. שי אבוטבול איבד כדור, זה פגע בוואליד באדיר ונכנס. ככה אנחנו, כשאנחנו מאבדים ריכוז, אנחנו סופגים. אסור לנו לאבד את תוכנית המשחק שלנו. הבקענו עוד שלושה שערים, אבל התעצבנתי כי היו ניואנסים קטנים שהכעיסו אותי. הגול השלישי שספגנו קצת קומם אותי".

על העבירה של אוקוצ'ה, שהכניסה לא מעט עצבים למשחק, אמר המאמן: "יש לנו סרט עם אוקוצ'ה. בשנה שעברה הוא שבר לשי את הרגל. היום הוא קפץ עם שתי רגליים על באדיר. אולי אני שוגה, אבל הוא בא לעשות מלחמה".

על המשך הדרך, והעובדה שקבוצתו התקרבה עד כדי חמש נקודות בלבד מהמוליכה, מכבי חיפה, אמר גוטמן: "בסופו של דבר, לך תדע איך הליגה הזאת תסתיים. הפועל תל אביב בתקופה טובה, יש לה שחקנים רעבים שנותנים 200 אחוז בכל משחק, כולל במשחק גביע מול מכבי יפו".

איתי שכטר, ששוב כבש ושבר את שיאו של שייע פייגנבוים לכיבוש שערים בהפועל תל אביב בעונה אחת (20) אמר בסיום: "לא חשבתי יותר מדי על דפי ההיסטוריה. זה כבוד מאוד בשבילי לכבוש 20 גולים במועדון גדול כמו הפועל תל אביב. אני מודה לקהל שלא עזב אותנו גם ב-2:2 והמשיך לעודד. אני לא נוהג להתעצבן, אבל הייתי עצבני. שמח שידעתי לצאת מזה. היה חשוב מאוד לנצח פה היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully