וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה: "מסי הוא הטוב ביותר בהיסטוריה"

השלושער של הארגנטינאי מול סראגוסה הספיק לנשיא ברצלונה לקבוע מי הגדול ביותר. מעניין מה יהיה לפלה ולמראדונה לומר

כמעט בכל שבוע שעובר משחרר נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה הצהרה לגבי לאונל מסי. בכל שבוע החלוץ הארגנטינאי של ברצלונה מדהים את העולם שוב שוב ביכולותיו הפנומנליות, והנשיא הבאסקי מתפעל. גם הפעם, אחרי ה-2:4 של בארסה בלה רומארדה על סראגוסה, לא יכול היה לאפורטה להתאפק.

"מסי", הצהיר לאפורטה, "הוא השחקן הכי טוב בהיסטוריה של הכדורגל". מעניין מה יהיה לפלה ובעיקר למראדונה, מאמנו של מסי בנבחרת ואגו גדול בפני עצמו, לומר על דבריו של הנשיא הקטלאני, שהשווה אחר כך את מסי ליוהאן קרויף ולמראדונה. "מסי הוא גם שחקן קבוצתי כפי שהיה ניתן לראות כשהשאיר את הפנדל לזלאטן איברהימוביץ'".

אגב, בסקר שהתפרסם בעיתון 'מארקה', המזוהה מאוד עם ריאל מדריד, נשאלה השאלה "האם אתה, בדומה ללאפורטה, חושב שמסי הוא השחקן הכי טוב בהיסטוריה?". כמעט 76 אחוזים מהנשאלים ענו בחיוב על השאלה.

אורליו גיי: "היום ראיתי את מראדונה, אבל הוא היה מהיר יותר"

המאמן פפ גווארדיולה נשמע פחות נלהב, הנשיא שלו כבר עושה לו את העבודה בגזרה הזאת בצורה טובה. כשנשאל גווארדיולה על מסי, ענה: "נגמרו לי כבר המילים והפעלים לתאר את מה שהוא עושה. מה שהוא עושה ועוד בגיל שלו זה מרשים מאוד". מאמנה של סראגוסה חוסה אורליו גיי התלהב יותר ממסי מאשר מגווארדיולה: "היום חזרתי לראות את מראדונה משחק בימיו הגדולים, אבל הוא היה מהיר יותר".

אין ספק כי מסי עושה קסמים שלא נראו זה זמן רב. כוכב אלופת אירופה וספרד כבש שלושער שבוע שני ברציפות ו-10 שערים בארבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה. מסי הבקיע עד כה 25 שערים בליגה, והוא מוליך את טבלת מלך השערים (הפיצ'יצ'י) לפני חלוץ ריאל מדריד גונזאלו היגואין וחלוץ ולנסיה דויד וייה.

ומה היה לגאון בעצמו לומר. ראשית, הוא התייחס לכך שפרגן לשבדי והשאיר לו את הפנדל. "עשיתי זאת כי הוא רציתי שהוא יכבוש וישבור את הבצורת שלו". לגבי הפורמה המצוינת בה הוא נמצא הוסיף: "כבר אמרתי, השערים שלי מגיעים מעבודה קבוצתית. הקבוצה לחמה קשה ואני הייתי בר מזל להבקיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully