וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: קבוצה של שחקן אחד

לאו מסי שוב היה האיש של ברצלונה עם שלושער ב-2:4 על סראגוסה והשלים 10 שערים בארבעת המשחקים האחרונים

המירוץ הדו ראשי הלוהט לאליפות ספרד נמשך, וגם אחרי המחזור ה-27 אף אחת מהמתמודדות לא מוכנה למצמץ. אחרי ה-1:3 של ריאל מדריד על חיחון בשבת, ברצלונה עשתה את העבודה והשוותה בחזרה את מספר הנקודות בפסגה בזכות 2:4 במשחק החוץ מול סראגוסה. האיש של בארסה היה כמובן לאו מסי, שכבש שלושער והשלים עשרה שערים בארבעת המשחקים האחרונים.

עוד קודם לכן, מאיורקה שבה למקום הרביעי לאחר ניצחון ביתי 1:4 על אתלטיקו מדריד. ולנסיה חיזקה את מעמדה במקום השלישי בזכות ניצחון ביתי 0:2 על אלמריה. בתחתית, מלאגה השיגה ניצחון חשוב 0:2 על ויאריאל וברחה מהקו האדום. סנטאנדר חזרה ממשחק החוץ מול אוסאסונה עם ניצחון 1:3.

סראגוסה - ברצלונה 4:2

את המשחקים של ברצלונה בתקופה האחרונה אפשר לסכם בשתי מילים קצרות: ל-א-ו מ-ס-י. הפנומן הארגנטינאי מחזיק את הבלאוגרנה על כתפיו הצנומות כאשר הוא נמצא אולי בכושר הטוב בקריירה. שבוע אחר שבוע הוא מספק מבצעים מדהימים, שערים שנכנסים לפנתיאון וגורם לכולנו לתפוס את הראש ולתהות: אם ככה הוא נראה בגיל 22, מה צופן העתיד? האם הוא עוד ישתפר? האם הוא יכול בכלל להשתפר?

ברצלונה שוב לא הציגה כדורגל גדול, אבל הייתה קטלנית כהרגלה. כבר אחרי חמש דקות דיוגו איבד כדור בשלומיאליות ופדרו בישל למסי, שכבש שער נגיחה קל. ברצלונה שלטה והחמיצה, אבל הדובדבן האמיתי של הערב הגיע בדקה ה-66. מסי חטף כדור בקו מחצית המגרש, דהר לעבר הרחבה כאשר הוא משאיר אבק ללאונדרו פונציו ומתאו קונטיני ובעט כדור שטוח לרשת של רוברטו גאגו. עוד 12 דקות עברו ומסי השלים שלושער. אינייסטה השאיר לגאון כדור וזה סובב מ-16 מטרים ברכות לרשת. 0:3 ענק, שלושער ענק.

אלא שבדקות האחרונות ברצלונה נרדמה. אדיראן קולונגה המחליף החזיר במעט את הכבוד בדקה ה-85 וצימק ל-3:1, וכעבור ארבע דקות ניצל עוד טעות חמורה במרכז ההגנה וגלגל פנימה כדי לצמק ל-3:2. השער השני עצבן את מסי, שיצא לעוד סלאלום נפלא, שנגמר בספק הכשלה של פונציו. זלאטן איברהימוביץ', שהחמיץ בשלומיאליות פעם אחר פעם ממצבים נוחים, שלח את הפנדל לרשת וקבע 2:4 בסיום.

ובחזרה למסי. הארגנטינאי העלה את מאזן הכיבושים שלו ל-34 בכל המסגרות (25 בליגה) מתוך 101 שערי הקבוצה העונה. בכל העונה שעברה, לצורך ההשוואה, כבש מסי 38 שערים.

מאיורקה - אתלטיקו מדריד 1:4

בספרד כולם יודעים שמאיורקה בבית היא לא הקבוצה האנמית של משחקי החוץ. אחרי התבוסה מול חטאפה, מאיורקה שבה לאונו אסטדי המוכר והאהוב והשיגה ניצחון 12 מ-13 במגרשה. המחצית הראשונה הייתה סוערת. ויקטור העלה את מאיורקה ליתרון בדקה ה-10, אבל הקולצ'נרוס איזנו כשדייגו פורלאן הכניע את דודו אוואט בדקה ה-26. השוויון החזיק מעמד שתי דקות בלבד. ויקטור הפך הפעם למבשל ואריץ אדוריץ נגח את שער הניצחון. אתלטיקו איבדה את ראול גרסיה שהורחק בצהוב שני בדקה ה-55 וב-10 שחקנים למאיורקה היה קל. בדקות הסיום אתלטי נשברה וספגה פעמיים. לואיס פראה דחק לשערו הוא את השלישי בדקה ה-86 ומטיוני חתם בדקה ה-90 בוולה מדהים לחיבורים.

ולנסיה - אלמריה 0:2

בעוד המאבק על המקום הרביעי מתחמם, ולנסיה מחזקת את מעמדה במקום השלישי. הלוס צ'ה שברו רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון בזכות דויד סילבה. בדקה ה-63 בישל בכדור עומק לחואן מאטה ושבע דקות מאוחר יותר כבש בעצמו בבעיטה מזווית קשה.

משחקים נוספים:

אוסאסונה - סנטאנדר 3:1
לאוסאסונה: מיגל פלאניו (32)
לסנטאנדר: גונזלו קולסה (35), כריסטיאן גונזלס (51), פאפא דיופ (89)

מלאגה - ויאריאל 0:2
למלאגה: נאביל באהה (64, 84)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully